Slippen *Whieeeee!* ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:45 schreef loveli het volgende:
Moest glimlachen van dat potlood. En om de een of andere reden vind ik autorijden met dit weer gaaf.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:45 schreef loveli het volgende:
Moest glimlachen van dat potlood. En om de een of andere reden vind ik autorijden met dit weer gaaf.
Ben je niet via A'dam CS geweestquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is echt heel dramatisch met het OV. Zelfs mijn trein had 8 minuten vertraging!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een beetje de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben je niet via A'dam CS geweest
[ afbeelding ]
Dat had je een beetje kunnen verwachten vik! Ben je wel ergens wat gaan eten of drinken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:21 schreef Viking84 het volgende:
O hai vanuit trein van leiden naar dh. Wat een drama. Ben gewoon meer dan 4 uur onderweg geweest straks...
da's volgens mij het enige Britse eten wat ik niet lekker vindquote:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:45 schreef loveli het volgende:
Niet verstandig. In geval van dergelijke shit, kun je beter ergens gaan eten en wachten tot de ergste ellende voorbij is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Nee ben naar Schiphol gegaan. Kon niet eens on Amersfoort komen bij mn zus. Kreeg nog een logeeraanbod vd inmiddels voormalige mevrouw maar fay kwam ook te laat. Gelukkig ligt het bijna nooit aan beide kanten plat zoals nu.
quote:
Fakking hellquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben je niet via A'dam CS geweest
[ afbeelding ]
Hou je van bloedworst?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
da's volgens mij het enige Britse eten wat ik niet lekker vind
Ik had niet verwacht dat het zó erg zou zijn. En volgende keer ga ik gewoon bij iemand logeren. Maar er komt vast geen volgende keer, want het is vrij zeldzaam dat én Utrecht én Amsterdam op hun gat liggen. /crosses fingers.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet verstandig. In geval van dergelijke shit, kun je beter ergens gaan eten en wachten tot de ergste ellende voorbij is.
En nu ga ik kadootjes inpakken!
Slapen denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat gaan jullie doen zodra jullie uit bed gekomen zijn?
En hoe lang blijft hij?
Ga je hem van Schiphol ophalen?
jaquote:
Eh, geen ideequote:Wat gaan jullie doen zodra jullie uit bed gekomen zijn?
Eh, geen ideequote:En hoe lang blijft hij?
Als de NS rijdt en de vliegtuigen gewoon kunnen landen wel ja. Vind het nogal spannend met die sneeuw!quote:Ga je hem van Schiphol ophalen?
Nou op een gegeven moment moet ook mens ook eten en plassen hèquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat ze niet uit bed komen, eigenlijk.
Eten kan ook prima op bedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:57 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment moet ook mens ook eten en plassen hè
Zeeklimaat, daar aan de kust zijn ze niet op barre winters voorbereid.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond het opvallend dat de fietspaden allesbehalve sneeuwvrij zijn hier in Den Haag. In Groningen zouden ze na zo'n dag al veel schoner zijn.
jij weet echt werkelijk overal antwoord op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef loveli het volgende:
Is een veel voorkomende kwaal, sinds 2 jaar is een naald standaard uitrusting in mijn auto
Die dingen heten ruitensproeiers en er bestaan verwarmde sproeiers die je achteraf kunt inbouwen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
jij weet echt werkelijk overal antwoord op.
Is't she Loveli?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
jij weet echt werkelijk overal antwoord op.
Ik zag het iddquote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:10 schreef loveli het volgende:
Je hebt sportscholen met strippenkaart.
Thanks, ik heb griekse yoghurt bij mijn L!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:54 schreef Tinkepink het volgende:
@novem, volgens mij is het een prima lijstje. Eet jij zuivel? Dan zou ik alleen nog wat yoghurt oid toevoegen.
OK, thanksquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:01 schreef Novem het volgende:
Loopband ben je in 5 minuten aan gewend, wel zorgen dat je de juiste snelheid pakt. En de helling op 1.5%!! Anders is het totaal niet vergelijkbaar met buiten.
^^quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:17 schreef anna82 het volgende:
Oeh spannend Amsel en zo tof dat hij er straks gewoon is
Alle 10 gevondenquote:
Totdat ze dat niet meer kunnen.. ik kan ze niet echt naar binnen halen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:06 schreef loveli het volgende:
Jeu, sigme! Tot welke temp kunnen de beesten buiten?
Ja tuurlijk is het dat ook icm vocht vasthouden, tamelijk zichtbaar.... ik wilde jullie die details besparenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mar: Is het geen obstipatie? Let daarop hè!
Net naar de fysio geweest, heb weer wat oefeningen erbijEn lekker brood gehaald van de bakker
Dat is zo vervelend. Je wordt echt een ballonnetje van opiaten. Ik kreeg van die vezels voorgeschreven, dat hielp wel, zolang ik ze elke dag nam.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het dat ook icm vocht vasthouden, tamelijk zichtbaar.... ik wilde jullie die details besparen
ik doe drie keer per dag psylliumvezels, dat helpt een beetje, meer koffie helpt ook een beetje..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is zo vervelend. Je wordt echt een ballonnetje van opiaten. Ik kreeg van die vezels voorgeschreven, dat hielp wel, zolang ik ze elke dag nam.
Genoeg andere bussen die wel goed zijn.. de helft van de tijd zijn het de "goede" bussen die voorrijden met gewoon goede stevige stoelen. Vitobusjes bijvoorbeeld, daar past prima een scootmobiel in en heb je dan naast de chauffeur 2 zitplaatsen en daarachter een bankje voor 4.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |