Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik kan er niet in komen..heb je een lijstje ofzo?
Nee, de IF wordt minder waard.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
WTF dus dies evenveel waard als de IF?
Ik heb 'm erop gezet voor 140k.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:23 schreef DutchSL het volgende:
Mijn 87 Suarez staat er voor 150k op maar niemand biedt, wel een andere nu 112k.
Nee joh, alleen de spelers die upgrade hebben. Ik krijg Aguero toch niet meer voor veel weg dus fuck maar. Gister voor 60K gekochtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:25 schreef Longcat. het volgende:
SELL AL JE TEAM DE MARKT CRTASHEDDD!!11
De geposte lijst is lang niet compleet, dat is alleen wat ultimatedb al op de markt heeft gevonden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:26 schreef Tim86 het volgende:
Wat een deceptie die upgrades zeg..kijken weer eens niet verder dan de topspelers en topscorers en verneuken dan ook nog eens de IF markt..epische troll weer.
Doe is mee aan de chaosquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, alleen de spelers die upgrade hebben. Ik krijg Aguero toch niet meer voor veel weg dus fuck maar. Gister voor 60K gekocht
wtf, waarom niet meteen verkocht net? Alsof iedereen op EA forum kijkt..je had hem makkelijk nog kunnen dumpen. Nu wellicht nog steedsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:26 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind het best. IF Benzema krijgt een +10 kaart en tot en met oktober een vaste plek op de bank. Heb 290K betaald voor hem, dus heb recht op voordeel
ASDIUHSAINDPIMLOPIJASKD OIANSDOIJNIASDM KANKER EA, ASUIDBYUIASDIASD SUTKUKKELS, SADFGHJKLquote:
Hij staat op de tradepilequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wtf, waarom niet meteen verkocht net? Alsof iedereen op EA forum kijkt..je had hem makkelijk nog kunnen dumpen. Nu wellicht nog steeds
jaquote:
DOWNJONES CRASHED NASDAQ OMG OMG!!1quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
ASDIUHSAINDPIMLOPIJASKD OIANSDOIJNIASDM KANKER EA, ASUIDBYUIASDIASD SUTKUKKELS, SADFGHJKL
ASDINASIDJMIASD JILAMSDSAD OIMKOAIMSKDS BACK TO 1923 OF IETS IN DIE RICHTING ASDIONIAOSDJIOMHJIASD UINASIDIOASD DE DUITSERS KOMEN ERAAN !!!!1!!omEINZ NEUN!!!11quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:28 schreef Longcat. het volgende:
[..]
DOWNJONES CRASHED NASDAQ OMG OMG!!1
NEE TOCH?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:29 schreef DutchSL het volgende:
Thiago Silva heeft ook een UP naar 88, zegt men.
OMG ALLEMAAL SPELERS UP UP UP DUM PJE SPELERSN UUU11!!1111quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
ASDINASIDJMIASD JILAMSDSAD OIMKOAIMSKDS BACK TO 1923 OF IETS IN DIE RICHTING ASDIONIAOSDJIOMHJIASD UINASIDIOASD DE DUITSERS KOMEN ERAAN !!!!1!!omEINZ NEUN!!!11
Ging over Silva van City toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:29 schreef DutchSL het volgende:
Thiago Silva heeft ook een UP naar 88, zegt men.
Nee, er schijnt meer te zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zijn dit de enigste updates? Kom ik er goed van af met mijn Serie A teams
/aflkoppen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Zouden mensen met een Colombia team even een linkje willen posten?
Hij staat er 2x tussen, die naar Juventus hoort er niet bij te staan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:34 schreef DutchSL het volgende:
Pasquato naar Juventus? FAAL die is naar Torino EA
Silva heb ik zelf gezien 88 camquote:
Jij hebt ook zo weinig geld!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:35 schreef Confetti het volgende:
IF David Silva voor 200k verpatst![]()
Dik 150k verlies vergeleken met vanochtend
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:36 schreef StijnDa het volgende:
Kuuuuut ik ben geruineerd![]()
Sinds vanmiddag Suarez al op de trade pile gezet, maar nog niet verkocht. Nu een upgrade die net zo goed is als de IF
Sick, als die 84 is kopen voor BPL teamquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
Chicarito ook een update, niet op de lijst.
83quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sick, als die 84 is kopen voor BPL team
Dan nietquote:
Hij is 83.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
93 pacequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is Dayro Moreno nou uit packs?quote:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij uit packs is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is Dayro Moreno nou uit packs?
Ik heb hem maar gewoon gekocht voor 7K. Ik heb sowieso gewoon een soort van winst want vorige week zat ik tot 20K mee te bieden.
Hij is een held.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb hem maar gewoon gekocht voor 7K. Ik heb sowieso gewoon een soort van winst want vorige week zat ik tot 20K mee te bieden.
Dat weet niemand volgens mij..zijn 100 topics over op EA forum hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik veel aan nu.quote:
Zodra naar buiten komt dat hij niet meer in packs zit. $$$$$quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat weet niemand volgens mij..zijn 100 topics over op EA forum haha
Heb je mijn post niet gelezen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zodra naar buiten komt dat hij niet meer in packs zit. $$$$$$$$$$$
Wel, maar op het forum weet niemand het.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je mijn post niet gelezen?
Trouwens Taiwo er niet bij
Ik las laatst in dat topic (gister) van die updates dat hij niet meer nij tijuana zit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel, maar op het forum weet niemand het.
Hmm, zijn 81 is wel erg fijn.. ik denk dat een 83 gewoon Sissoko van mijn middenveld gaat verdrijven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:42 schreef Reemi het volgende:
Ik trek zojuist een UP M'Vila uit een pakje. 83 ratedZal wel geen drol waard zijn.
85 def, 77 pas, 80 driquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hmm, zijn 81 is wel erg fijn.. ik denk dat een 83 gewoon Sissoko van mijn middenveld gaat verdrijven.
Winst sowieso, hij is normaal CF.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb zon Dayro Moreno voor 3,6K 4-4-2 gekocht op de xbox. Een ST dan dus wel. Winst op te behalen of domme aankoop?
Makkelujk winst.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb zon Dayro Moreno voor 3,6K 4-4-2 gekocht op de xbox. Een ST dan dus wel. Winst op te behalen of domme aankoop?
Vasthoudenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:46 schreef Kamikazie het volgende:
Gaaf, dan nog een vraagje: Vasthouden of nu al verkopen?
Wat tim zegt!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:46 schreef Kamikazie het volgende:
Gaaf, dan nog een vraagje: Vasthouden of nu al verkopen?
Spijtig dit, spijtig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik genaaid met Benzema, jij met Suarez
Wat ga je ongeveer verliezen dan?quote:
Heb ook snel David Silva cm 4-3-3 erop gezet voor 43 k en verkocht voor zoveel had ik hem gehaaldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn IF Suarez. Staat nu te koop voor 265k ipv de 380 van vanmiddag
Als ik hem zo verkoop, 115k. Maar ik gok meer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat ga je ongeveer verliezen dan?
Verkoop hem dan snel?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als ik hem zo verkoop, 115k. Maar ik gok meer.
Dat is ook wel een beetje dom op update dag..al had ik ook echt niet verwacht dat ze zo lui zouden zijn en alles gewoon gelijk aan IF zouden makenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:50 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1404791.page
Dit zijn echt horrorverhalen![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:50 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1404791.page
Dit zijn echt horrorverhalen![]()
Ja idioot.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje dom op update dag..al had ik ook echt niet verwacht dat ze zo lui zouden zijn en alles gewoon gelijk aan IF zouden maken
Mijn M'Villa kopen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:53 schreef BDIL het volgende:
M'Villa en David Silva tot nu toe interessante upgrades
Lol.quote:
Ik was van plan er gister een te kopen maar toch niet gedaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lol.
Ik heb vorige week nog zitten bieden op IF Nani's, maar ze gingen steeds net iets te duur voor mij.. dat vind ik nu helemaal niet erg meer
Serious?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:54 schreef vandermar het volgende:
Bayram een upgrade. 85 pace LW 64 overall
1kquote:
quote:
Overratedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
Die UP suarez, 90 shot + 85 pace....
jaja, je hebt iets tegen Suarez, want ex Ajaxquote:
Is het niet zo dan? 9 goals in 40 wedstrijden als spitsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jaja, je hebt iets tegen Suarez, want ex Ajax
JA NET ALS DE IFquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
Die UP suarez, 90 shot + 85 pace....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke Eredivisie bronzes hebben er nog meer een hogere rating in H2H dan? Ligeon is er in ieder geval nog nietquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
JA NET ALS DE IFNu je het zegt ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |