Tja. Je bent toch al gewend een minderheid in je wijk te zijn? Nog even en je bent in de hele stad in de minderheid. Leuk he? Dat is toch zo prachtig joh, die enorme culturele verrijking! Diversiteit isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:53 schreef DrMabuse het volgende:
Leuke stelling alleen zit ik als Hagenaar met de ellende van Oostblokimmigratie.
Waren we net (soms met grote moeite en weerzin) gewend aan de hier neergestreken allochtone bevolkingsgroepen , komt deze golf er vrolijk achteraan.
Ik vraag me echt af waar het gezonde inzicht van de overheid en beleidsmakers betreffende het leef en woon welzijn van de autochtone bewoners is gebleven.
Ja precies. Ageren tegen nog meer immigratie is xenofobisch en racistisch. Ik bedoel: waarom zouden we ons beperken tot de grote en middelgrote steden? Die vuile blanke autochtone NLer moet in heel NL weg geïmporteerd worden. Dat is nml zo fijn!quote:Op zondag 5 februari 2012 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
De Xenofobie speelt weer hoogtij, racistisch kutland is het geworden
Ik dacht al, wanneer wordt de racismekaart gespeeld.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
De Xenofobie speelt weer hoogtij, racistisch kutland is het geworden
Xenofobie is niet hetzelfde als racisme.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik dacht al, wanneer wordt de racismekaart gespeeld.
Ook de VVD-ers maken graag gebruik van deze kaart. Alleen wanneer het hen uitkomt natuurlijk.
quote:Op zondag 5 februari 2012 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Xenofobie is niet hetzelfde als racisme.
Dat is het ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:20 schreef Ludd het volgende:
[..]Lees je eigen post nog eens terug. Ik verwijs naar het door jou genoemde, quote, "racistisch kutland".
Nope, maar schuimbekkers zijn niet zo van de nuanceverschillen.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:22 schreef Ludd het volgende:
[..]
Fine, maar dat maakt je vorige post compleet irrelevant.
Loop je nu te trollen, of wat? Of lees je maar de helft van wat er staat? Natuurlijk is er een verschil tussen xenofobie en racisme, dat staat buiten kijf. Maar daar gaat het toch helemaal niet over?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, maar schuimbekkers zijn niet zo van de nuanceverschillen.
In dit topic viert xenofobie hoogtij, en NL is een racistisch kutland gewordenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:28 schreef Ludd het volgende:
[..]
Loop je nu te trollen, of wat? Of lees je maar de helft van wat er staat? Natuurlijk is er een verschil tussen xenofobie en racisme, dat staat buiten kijf. Maar daar gaat het toch helemaal niet over?
Die opmerking is echter totaal irrelevant. Ik had het namelijk helemaal niet over xenofobie, maar over het feit dat jij het over een "racistisch kutland" had.
uhhhhh okquote:Op zondag 5 februari 2012 11:23 schreef Dagonet het volgende:
Altijd al gedacht dat VNO-NCW en MKB-Nederland bolwerken waren van het ekstreem bolsjewischme.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:44 schreef Ludd het volgende:
Zogenaamd zoeken ze naar de beste mensen, maar vooral zoeken ze naar zo goedkoop mogelijk personeel wat zo makkelijk mogelijk uit te buiten is.
Waar kan je je niet in vinden?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:29 schreef dikkebroekzak het volgende:
Het artikel klopt aardig, maar de conclusies uit de OP vind ik vergezocht. Daar kan ik me niet in vinden.
Vooral dat laatste aangezien je eerste niet kan kloppen vanwege de minimumloonregelingquote:Op zondag 5 februari 2012 11:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waar kan je je niet in vinden?
In het feit dat ik stel dat werkgevers niet zozeer op zoek zijn naar kwalitatief goed mensen, maar vooral naar goedkope arbeidskrachten?
Of het feit dat ik stel dat nog meer massa-immigratie niet goed is voor het welzijn van de gemiddelde Nederlander?
Minimumloonregeling?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:33 schreef dikkebroekzak het volgende:
Vooral dat laatste aangezien je eerste niet kan kloppen vanwege de minimumloonregeling
Je weet dat een groot deel van de Oostblokkers onderbetaald wordt?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:33 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Vooral dat laatste aangezien je eerste niet kan kloppen vanwege de minimumloonregeling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |