ik ken ook wel wat wietwijven die kak roken... so what?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:34 schreef Piye het volgende:
Nou ik ken wel wat kakwijven die wiet roken hoor.
grr... GMTA alleen de jouwe wat sneller..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:36 schreef ricost het volgende:
Ik ken ook wietwijven die aan kak geroken hebben
dommig zegquote:
Zoals je in de OP kan lezen wordt er in dat nummer niet alleen wiet roken verheerlijkt, maar ook het gebruik van alcohol. Leuk voor hersendode rappers want dat is zo'n beetje alles wat ze doen de hele dag, we verwachten niks anders.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:51 schreef 9611Niels het volgende:
Het Nederlands Elftal noemen en danhockey
bedoelen
Dan zou het nog ongeveer een miljoen keer zo erg zijn. Er kijkt namelijk bijna niemand naar die wedstrijden, behalve nederlanders op tv (?) of online; en niemand komt daar live kijken als Argentinië niet speelt. Dus weinig exposure, gelukking.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:51 schreef 9611Niels het volgende:
bedoelen
Dus bij topsport mag geen enkel nummer gedraaid worden als er over een bepaalde drug gepraat/zingt/gerapt wordt ? Kijk het nummer vind ik ook niet geweldig hoor, maar is begrijp de link er niet zo goed tussen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:46 schreef CSSO het volgende:
[..]
Zoals je in de OP kan lezen wordt er in dat nummer niet alleen wiet roken verheerlijkt, maar ook het gebruik van alcohol. Leuk voor hersendode rappers want dat is zo'n beetje alles wat ze doen de hele dag, we verwachten niks anders.
Deze dames pretenderen echter topsport te bedrijven.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:58 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dus bij topsport mag geen enkel nummer gedraaid worden als er over een bepaalde drug gepraat/zingt/gerapt wordt ? Kijk het nummer vind ik ook niet geweldig hoor, maar is begrijp de link er niet zo goed tussen.
Eigenlijk wel, want al winnen ze ( en die kans wordt groter met elk doelpunt ) dan gaan ze dus champagne drinken oid en dan worden ze dronkenen toen arnold voor de zoveelste keer mr olympia werd nam ie ook wiet. Dus deze dingen worden weldegelijk gebruikt in de sportwereld.
LB mensen maken zelf de keus of ze het willen gebruiken ja of de nee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:00 schreef CSSO het volgende:
[..]______!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het doen en het verheerlijken zijn 2 compleet verschillende dingen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:37 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
ik ken ook wel wat wietwijven die kak roken... so what?
Drugs/drankgebruik of misbruik en topsport gaan gewoon niet samen. Dronken worden omdat je wereldkampioen wordt is een uitzondering, maar van iemand als Theo Jansen (om maar een voorbeeldje te noemen) wordt het ook niet gepikt als ie weer eens gespot wordt in het arnhemse nachtleven met een peuk en een biertje in zn hand, en dan is ie nog niet eens high of dronken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:04 schreef spierbal het volgende:
[..]
LB mensen maken zelf de keus of ze het willen gebruiken ja of de nee.
En dan wordt het verheeltijkt, rolt de economie weer een beetje
De klacht is niet het liedje op zich, hoewel ik het ook een kutliedje vind.quote:
Die kakwijven hebben allemaal wiet gerookt met de biggie pampa blaka's waar ze door gegangbanged zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:31 schreef CSSO het volgende:
Bij de Champions Trophy (hockey) voor vrouwen (momenteel bezig in Argentinië) dus, de 'hit' van Wiz Khalifa. Dus steeds als ze scoren hoor je 'so what we get druuuunk, so what we smoke weeeeed'.
Dit is toch topsport? Daar ga je dit soort dingen niet verheerlijken. Dat punt één. Punt twee: alsof die kakwijven überhaupt ooit wiet hebben gerookt.
maar in die clip zitten ze nog wel allemaal joints te roken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:58 schreef SomePerson het volgende:
De gecensureerde versie zegt "So what we don't sleep"
Alsof wiet roken slechter is dan drinken.
de streams zijn van hele goede kwaliteit op de nos websitequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Nober het volgende:
Als de klacht nou was dat de Champions Trophy niet op televisie komt had ik het terecht gevonden.
Da's goed nieuws, zal ik dan vanavond bij je komen kijken hoe we die Argentijnen op z'n Zorreguieta's afmaken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:51 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
de streams zijn van hele goede kwaliteit op de nos website
lol.... ik denk ook dat we gewoon gaan winnenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's goed nieuws, zal ik dan vanavond bij je komen kijken hoe we die Argentijnen op z'n Zorreguieta's afmaken?
Link aan favorieten toegevoegd, bedankt! Maar komt het ook niet op Journaal 24 of Politiek 24, dat doen ze ook wel eens...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:59 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
lol.... ik denk ook dat we gewoon gaan winnen
hier: http://nos.nl/dossier/321(...)2012-v/tab/326/live/
neequote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Link aan favorieten toegevoegd, bedankt! Maar komt het ook niet op Journaal 24 of Politiek 24, dat doen ze ook wel eens...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:51 schreef 9611Niels het volgende:
bedoelen
Ze doelen natuurlijk op ons (soft)drugsbeleid, dan hadden ze beter dit nummer kunnen kiezen:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:43 schreef Cactus1 het volgende:
Sowieso een nummer dat verboden zou moeten worden. Smaakloze troep
Dat nummer is veel te dope voor die hockeykutjes man, dat kunnen ze niet meezingenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze doelen natuurlijk op ons (soft)drugsbeleid, dan hadden ze beter dit nummer kunnen kiezen:
inderdaad....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:43 schreef Cactus1 het volgende:
Sowieso een nummer dat verboden zou moeten worden. Smaakloze troep
In het Gooi hebben ze er dienstmeiden voor...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:13 schreef Allessio het volgende:
Vrouwen die betaald hockey spelen? Waarom zitten die niet in de keuken?
Jij was toch die tokkie?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:37 schreef Toradora het volgende:
Tja, ik doe het ook wel eens, en ben redelijk beschaafd, al zeg ik het zelf.
Als ik dan toch middelen gebruik kan het beter wiet zijn, ipv alcohol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |