Er werd me net wel verteld wat een blowjob was, dat was met baileys maar wat het deepthroat eraan toevoegde wist die nietquote:
Hehe, leuk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Patronen en stoffen voor piratenkostuums voor Newb en mij, we gaan als piraten naar EFF. En een paar boeken.
En ik heb nieuwe kleren nodig.
Het is een shotje met baileys en amaretto likeur. Met een laagje slagroomquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er werd me net wel verteld wat een blowjob was, dat was met baileys maar wat het deepthroat eraan toevoegde wist die niet
Doe mij maar een blowjob dan mmmmquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is een shotje met baileys en amaretto likeur. Met een laagje slagroom
Dat lijkt me eigenlijk best lekkerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die onzin doe ik allemaal niet aan hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het in Spanje gedronken. Je moet je handen op je rug doen, het glas pakken met de mond, je hoofd naar achter en drinken
Ik wilde het bij Royco maken, maar hij had geen slagroomquote:
Heb ik eens in Rotterdam gehad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het in Spanje gedronken. Je moet je handen op je rug doen, het glas pakken met de mond, je hoofd naar achter en drinken
dan is de tequila suicide toch leukerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
neequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan is de tequila suicide toch leuker
Ohh die heb ik nog geproeft, tering viesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen Friesche tequilla?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan is de tequila suicide toch leuker
Als je de amaretto likeur weglaat is hij wel goddelijk hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh die heb ik nog geproeft, tering vies
Oh was dat daarvoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde het bij Royco maken, maar hij had geen slagroom
Is een leuk shot spelletje en verdomt moeilijk
Ik heb niks met Baileysquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je de amaretto likeur weglaat is hij wel goddelijk hoor
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alleen als ik een deepthroat blowjob krijg
Computer uit 't raam gooien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een beetje een klein probleempje
Ik heb dus eergisteren voor het eerst sinds maanden weer die game gedaan die ik ruim een jaar gespeeld heb, toen zo'n 6 tot 8 uur per dag. En nu kan ik weer niet stoppen eraan te denken
Ik heb geen zin dat leefpatroon weer terug te krijgen. Maar van mijn computer halen kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen ofzoTips?
Ik kom over ongeveer 2 minuten op msnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een beetje een klein probleempje
Ik heb dus eergisteren voor het eerst sinds maanden weer die game gedaan die ik ruim een jaar gespeeld heb, toen zo'n 6 tot 8 uur per dag. En nu kan ik weer niet stoppen eraan te denken
Ik heb geen zin dat leefpatroon weer terug te krijgen. Maar van mijn computer halen kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen ofzoTips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |