Ik struggle ook 15min vaak... Gewoon oefenen mattie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg die dingen niet in, voorlopig geen optie.
Ik heb twee uur gezeten bij de opticien, ik kreeg het niet er in.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik struggle ook 15min vaak... Gewoon oefenen mattie.
jij ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:00 schreef ook_gek het volgende:
Mensen, ik wens u allen een heel fijn weekend
Insgelijks.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:00 schreef ook_gek het volgende:
Mensen, ik wens u allen een heel fijn weekend
Niet alleen eindhoven denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:14 schreef stefanhaan het volgende:
Wat een weer zeg heel eindhoven staat dicht.
kan alleen meepraten over ehv.en bestquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet alleen eindhoven denk ik
Ik sta openquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:14 schreef stefanhaan het volgende:
Wat een weer zeg heel eindhoven staat dicht.
Tot we er allemaal tegelijk op duiken, dan heb jij ook filequote:
Ja eigenlijk altijd file dus.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tot we er allemaal tegelijk op duiken, dan heb jij ook file
Infoooooooooormer ya no say dada me Snow me I'll go blame, licky boomboom down!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
Bam
Snow-Informer op de radio.
Ff mee rappen
ja of het slim aan pakkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:37 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om te stappen, maar ik moet even zuinig doen met mn geld.
Gewoon je boobies showen, toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja of het slim aan pakken
Ben 2 weken geleden met snarf gaan stappen... We hebben ieder 20 euro uitgegeven incl nachtbus
En ik was echt de wegkwijt.....
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:40 schreef twi het volgende:
Ik zou niks doen, en die plannen gaan gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |