Ik dacht dat je het weer niet leuk vond, maar dat het door die sneeuw er wel gaaf uitzag buitenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buiten is wel leuk. Komt de hele dag niemand door de straat eigenlijk. Bijna helemaal wit nog.
Op de terugweg toch wel door je eigen voetstappen gelopen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
gng net op visite bij mensen (jaja, bij mensen..) en vond t echt zonde om door hun tuin te lopen, was nog helemaal maagdelijk enzo... netjes mn excuus aangeboden =P
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
gng net op visite bij mensen (jaja, bij mensen..) en vond t echt zonde om door hun tuin te lopen, was nog helemaal maagdelijk enzo... netjes mn excuus aangeboden =P
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het weer niet leuk vond, maar dat het door die sneeuw er wel gaaf uitzag buitenHmzz ik lul vaag.... laat maar
Sorry dat ik je tuin heb ontmaagd? Vreemde verontschuldiging.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
Trouwen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:24 schreef marbasnarf het volgende:
was netjes heel strak langs de muur gelopen, zodat als je uit t raam kijkt je niets ervan ziet =P
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:25 schreef marbasnarf het volgende:
gheheh nou das idd wat ik zei "sorry voor je niet meer maagdelijke tuin"
Hehe, is een leuke. Die ga ik onthouden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:25 schreef marbasnarf het volgende:
Mijn kamerdeur kan niet meer dicht door de kouquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:26 schreef Watertornado het volgende:
Jemig, de deur zat helemaal vast. Wil je je bier koelen, moet je met een hamer () je deur openslaan.
Pff, met mijn luchtbed lagen palawan en ik op de meet 's ochtends gewoon bijna op de grond.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo het 2 persoons luchtbed oppompen en in de woonkamer slapen.... het is ijskoud in mjn slaapkamer...
zat de dop goed dicht?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pff, met mijn luchtbed lagen palawan en ik op de meet 's ochtends gewoon bijna op de grond.Dat ding loopt gewoon langzaam leeg.
Ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo het 2 persoons luchtbed oppompen en in de woonkamer slapen.... het is ijskoud in mjn slaapkamer...
Moet ik onthouden voor mijn schoonouders "Sorry dat ik uw docht... tuin heb ontmaagd."quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:25 schreef marbasnarf het volgende:
Beste openingszin ooit.. 'heb jij een warm bed voor mij?'quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.Ik ga denk ook in de huiskamer slapen vanavond.
Wel een goede stimulans, een vriendin vinden zodat je in haar warme bed kan liggen. Misschien maar eens wat beter zoeken komende week.
Ja, maar mijn stiefbroer liep de vorige keer ook al te zeggen dat die "een beetje zachter was in de ochtend".quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zat de dop goed dicht?
Bij mij ook wel eens half open gestaan
Dan nog is het koud op de slaapkamerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.Ik ga denk ook in de huiskamer slapen vanavond.
Wel een goede stimulans, een vriendin vinden zodat je in haar warme bed kan liggen. Misschien maar eens wat beter zoeken komende week.
Jawel, maar buiten staat het zo mooi. Die witte etiketjes tegen het pikzwarte bier en dan zo in de sneeuw.quote:
bewegen??? huh?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
of jullie bewegen te veel =P
(sorry quote knopje doet t niet...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |