Ik hoop het ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:18 schreef casper019 het volgende:
damn wat een coole laatste episode
ik hoop toch stiekem wel dat het wel weer aan gaat tussen stefan en elena
wat denken jullie?
Ik ook, dacht jeeeuj eindelijk weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen!![]()
+1.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:37 schreef Pvoesss het volgende:
ik hoop echt niet dat Alaric dood is.. Dat zou ik wel heel erg jammer vinden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja natuurlijk. Dat vergeet ik altijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Die ring beschermd hem tegen boven natuurlijke dood..
Niet tegen elke andere vorm natuurlijk.
gevluchtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:04 schreef Koningin het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Waar zijn Esther en Finn eigenlijk heen?
Wel een vage promo trouwens!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:05 schreef loezzzje het volgende:
Helaas, de volgende aflevering komt echt over 4 weken pas.
Promo zegt March 15.
Het zijn weer allemaal flashbacks.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:20 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Wel een vage promo trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het zijn weer allemaal flashbacks.Oké dat verklaart een hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan natuurlijk altijd nog.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:52 schreef Goofoyou het volgende:
Wat?! Serieus, ik dacht dat hij achter die boom aan zou gaan door zijn nieuwe inzichten.
Luckily, fans of Mr. Gillies won't be without the well-coifed actor for long: Gillies' new show Saving Hope, a medical drama with a twist, has been picked up by NBC and he recently visited the E! News studio to tell us all about his new series.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Interview met Daniel Gillies...beetje over TVD en beetje over zn nieuwe show:
http://uk.eonline.com/new(...)295107#ixzz1mfcxwYkB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |