Liefde is zijn enige zwakte.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:47 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
En ik vind Klaus echt superschattig als die zo moet lachen/ verlegen doet in het bijzijn van Caroline. Maar aan de andere kant best wel fout dat dit eerst onze grote slechterik was.Dat valt dan uiteindelijk toch wel mee.
Als er al bloed in een glas zit dan ruikt een beetje vampier dat toch wel?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:17 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ja, Hurts! Vond het helemaal leuk om ze hierin te horen. Verder vond ik het juist wel een leuke aflevering, altijd leuk om mooie jurken te kunnen kijken
En het drinken van Elijah werd idd niet duidelijk in beeld gebracht... Daar zou wat mee kunnen zijn. Ben iig heel benieuwd hoe het verder gaat...
Precies zoals jij het zegt. Naja jammer voor elijah!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef Crohnjurist het volgende:
Ja maar als Elijah er niet van heeft gedronken, hoe kan dan toch die connectie gemaakt worden door de original witch? Het lijkt mij dat dan die boom ook niet gemaakt kon worden...?
Ohja!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef loezzzje het volgende:
Ja, Elena's bloed zat in de champagne
Nou, ik denk dus eerlijk gezegd dat er inderdaad een of andere plotwending in zit. Ook al denk ik ook dat iedereen van de champagne dronk, toch lijkt het me totaal niet logisch als die spreuk (bij iedereen) werkt. Er zit vast ergens een addertje onder het gras. Het gaat namelijk té makkelijk. De schrijvers zitten bijvoorbeeld niet voor niets die relatie met Caroline op te bouwen. Denk niet dat ze dat zo abrupt zo af zouden kappen. Dat gaat nog een vervolg krijgen. En er zijn denk ik nog andere dingen die moeten worden uitgelegd, waar ik even niet op kan komen. Denk dat de originals er in ieder geval tot het einde van het seizoen blijven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:20 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat jullie teveel mogelijke plotwendingen zien. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik ernaast zat toen ik dacht dat het nooit de moeder zou kunnen zijn die in die vierde kist lag. Ik denk dat het redelijk rechttoe rechtaan is en dat ieder lid van de familie heeft gedronken.
Ik vraag mij alleen af wat er met de serie gaat gebeuren als de originals dood zijn. Dat lijkt mij toch aardig het einde van een cyclus. En het lijkt mij sterk dat ze deze verhaallijn over nog meer seizoenen gaan spreiden.
Bedoel je daar Stefan & Elena mee?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:43 schreef Pvoesss het volgende:
ik hoop dat jij dat soort vies taalgebruik niet vaker gaat gebruiken
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:18 schreef casper019 het volgende:
damn wat een coole laatste episode
ik hoop toch stiekem wel dat het wel weer aan gaat tussen stefan en elena
wat denken jullie?
Ik ook, dacht jeeeuj eindelijk weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen!![]()
+1.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:37 schreef Pvoesss het volgende:
ik hoop echt niet dat Alaric dood is.. Dat zou ik wel heel erg jammer vinden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja natuurlijk. Dat vergeet ik altijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Die ring beschermd hem tegen boven natuurlijke dood..
Niet tegen elke andere vorm natuurlijk.
gevluchtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:04 schreef Koningin het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Waar zijn Esther en Finn eigenlijk heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |