Welke demonstraties waren er dan omtrent de ACTA/SOPA? Toe, welke?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het resultaat tegen SOPA en ACTA is geheel toe te schrijven aan demonstrerende mensen.
Wie hebben waarmee een groeiend resultaat? Politiek is zo vaag, slimme mensen al helemaal!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niks. Slimme mensen doen het via de politiek. En de laatste ontwikkelingen bekeken, hebben ze daar groeiend resultaat.
Ik hoop dat ie goed betaald krijgt. Anders voelt ie zich straks nog beetgenomen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ze hebben jou in ieder geval in deze reeks laten posten de afgelopen maanden. Ze hebben jou dus wel flink te pakken genomen.
Er waren vorige week nog 1000-en mensen op straat in Europa, was je op sexvakantie met Ronny?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke demonstraties waren er dan omtrent de ACTA/SOPA? Toe, welke?
Je weet hoe wereldwijd op politiek niveau steeds meer aan die verdragen wordt getwijfeld. Dat komt niet uit de lucht vallen. Dat is het gevolg aan de openlijke discussie op internet en in de media, evenals de directe confrontatie met de politiek zelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:06 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Wie hebben waarmee een groeiend resultaat? Politiek is zo vaag, slimme mensen al helemaal!
Sterker, dat heb je elke dag.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er waren vorige week nog 1000-en mensen op straat in Europa
Nog zo'n figuur. Zitten jij en Hyper op dezelfde kleuterschool?? Gekkie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er waren vorige week nog 1000-en mensen op straat in Europa, was je op sexvakantie met Ronny?
quote:
Gaat het lekker, jongens?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nog zo'n figuur. Zitten jij en Hyper op dezelfde kleuterschool?? Gekkie.
Pas op ik hoor een slachtofferrol. Het nadert snel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Gaat het lekker, jongens?![]()
Wat schuift dat nou, forumpje terroriseren? Ik ken een paar mensen die dat echt goed kunnen.
Ik weet niet precies over welke verdragen je het hebt, maar ik begrijp je punt. Ik ben het hier ook mee eens. Maar je hebt politiek niveau en burger niveau.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je weet hoe wereldwijd op politiek niveau steeds meer aan die verdragen wordt getwijfeld. Dat komt niet uit de lucht vallen. Dat is het gevolg aan de openlijke discussie op internet en in de media, evenals de directe confrontatie met de politiek zelf.
Het World Wide Web bestaat voor velen al niet meer. Google plaatst ons in een bubbel, geselecteerd op onze privegegevens. M.a.w. de zoekresultaten zijn selectief en niet meer zo World Wide.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef heartz het volgende:
Er zijn geluiden dat het binnekort over is met de 'internetfreedom'.
Zo zeker zijn zij eigenlijk al van de ACTA?
Daarmee wil ik niemand pessimistisch maken hoor.![]()
Ik weet ook eigenlijk niet of dat echt zo gaat gebeuren.
Daarbij, geheel niet onbelangrijk, is burgerniveau weer op te delen in verschillende niveaus.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:26 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Ik weet niet precies over welke verdragen je het hebt, maar ik begrijp je punt. Ik ben het hier ook mee eens. Maar je hebt politiek niveau en burger niveau.
Heeft weinig zin. Hoe dommer het geschreeuw en wild om zich heen slaan, hoe minder serieus je genomen wordt. Als samenleving staan we er inmiddels boven. Of je het leuk vind of niet.quote:Waarom mogen burgers hun stem niet laten horen? Waarom mogen zij niet roepen dat ze het niet eens zijn met de manier waarop het gaat?
Nee. Ik vind dat je de juiste middelen moet gebruiken.quote:Als ik je goed begrijp vind jij dat dit alleen maar kan door te stemmen op een partij die het meest stook bij je denkbeelden.
Ik heb mijn punt wel gemaakt denk ik.quote:Ik denk dat mensen meer rechten hebben dan alleen kiesrecht.
Welke vrijheid beperkt google dan voor jou? Kun je eens concrete voorbeelden geven?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:30 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Het World Wide Web bestaat voor velen al niet meer. Google plaatst ons in een bubbel, geselecteerd op onze privegegevens. M.a.w. de zoekresultaten zijn selectief en niet meer zo World Wide.
Aangezien 80% van de internetgebruikers Google gebruikt, kun je wel zeggen dat het over is met de 'internetfreedom'.
Sjezus, zowat dagelijks nieuws over politieke kopstukken wereldwijd die meer en meer beginnen te twijfelen aan het verdrag, en jij komt met zoiets.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:45 schreef heartz het volgende:
Ja want de politiek gaat het vanzelf verbeteren?
wie begint er met persoonlijke aanvallen?? En kom eens op met die mensen, haal hulp, hop hop.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Gaat het lekker, jongens?![]()
Wat schuift dat nou, forumpje terroriseren? Ik ken een paar mensen die dat echt goed kunnen.
Tja......quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sjezus, zowat dagelijks nieuws over politieke kopstukken wereldwijd die meer en meer beginnen te twijfelen aan het verdrag, en jij komt met zoiets.
Echt...
Dus jij vertrouwt erop dat de politiek het alleen oplost?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sjezus, zowat dagelijks nieuws over politieke kopstukken wereldwijd die meer en meer beginnen te twijfelen aan het verdrag, en jij komt met zoiets.
Echt...
Waar zegt hij dat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef heartz het volgende:
[..]
Dus jij vertrouwt erop dat de politiek het alleen oplost?
Ben der klaar mee. Heb al 6x je eerste vraag beantwoord.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef heartz het volgende:
[..]
Dus jij vertrouwt erop dat de politiek het alleen oplost?
Daarnaast zegt dat ook niet dat de politiek niet beinvloedt kan worden door protesten en andere geluiden tegen het ACTA verdrag.
Doe er eens wat aan dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Zoooo, gaat lekker hier. Constructief.
Precies, ik heb net lekker gepoept.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:00 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Welnee, het is overal hetzelfde hier, geen beginnen aan. Ik heb wel wat beters te doen herriner ik me ineens.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Net zoals Charlie Sheen de aandacht moest afleiden van de gebeurtenissen in Libië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |