Geef maar toe. Je hebt die foto gemaakt voor die fijne dame linksquote:
Palmbomen in de X-Rayquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Ieder zijn ding toch. Als ik er voorbij kom is het inderdaad leuk. Had me vorig jaar bijvoorbeeld goed vermaakt bij Antwerp Ska Orkestra, waar ik "toevallig" voorbij liep.
Maar als ik eenmaal een "keuze" moet maken, dan ga ik toch voor de namen die me iets bekender zijn, en waar ik een paar nummers van mee kan zingen.
Bravo en X-Ray zijn ook leuk, maar ben eigenlijk uit de Dance scene gestapt omdat het me niet meer kon boeien, en daar weinig originaliteit in kon vinden. Maar in de nacht is het nog leuk, maar overdag ga ik liever wat bands bekijken.
Ook probeer ik een kijkje te nemen bij bands die er een feestje van kunnen maken. Zo kende ik vrij weinig van Floggin Molly voor Lowlands 2011. Maar ik wist dat ik daarbij moest zijn. Ik heb bijvoorbeeld helemaal niets met de Jeugd van Tegenwoordig, maar ook daar had ik me goed vermaakt.
Gelukkig heeft iedereen zo zijn gebied!
Dat was echt geniaal! Hopelijk komt ie snel met z'n album.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:51 schreef leeell het volgende:
[..]
Palmbomen in de X-Ray
origineler krijg je niet
Palmbomen straks in Utrecht... maar ja. Morgen op tijd opstaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:58 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Dat was echt geniaal! Hopelijk komt ie snel met z'n album.
hoezo google chrome?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef TWP het volgende:
Geld op rekening, check.
Account bij Ticketmaster, check.
CJP kaart, check.
Google Chrome, check.
Hehe, ik heb ook een helse rit moeten doorstaan om thuis te komen, terwijl ik gewoon had kunnen blijven slapen. Was om 2 uur thuis, maar ik zit er klaar voor!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef AMDB het volgende:
Zo, na vier uur treinen thuis. Op tijd om morgen kaartjes te kunnen halen![]()
Zo maar gaan slapen zodat ik me morgen optimaal kan concentreren tijdens het tickets bestellen.
Ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Of iedereen wil de boel gewoon al een uur van tevoren open hebben staan zoals ik
Die 040 hoef je niet in te typen, dat is bij iedereen hetzelfdequote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb van iedereen cjp nr's met 8 cijfers maar bij een staat er 040- voor, heb het er al met hem over gehad maar het staat echt zo op z'n pas.. Hebben meer mensen dit?
eigenlijk bizar dat t nodig isquote:
5 euro luchtbed van de action. Keurig compact mee te nemen, prima op te slapen en dus niet de moeite om voor 5 e weer mee terug te nemenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stom om gewoon spul te laten liggen...
same herequote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:25 schreef AionNL het volgende:
klaar met meerdere vensters in meerdere browsers, laat het geweld maar beginnen =)
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:33 schreef Memento-Mori het volgende:
blijkbaar, niet gek ook, ik lees nml alleen maar mensen die nu al erin zitten
Dan zit je er al doorheenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik krijg:
Tickets Not Available
Tickets are currently not available online, because the onsale has not yet begun.
Please check back for updates to the Onsale Dates & Times information displayed above.
Zit ik dan in de wachtrij? Of daarvoor nog ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |