Als je op meer info klikt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:50 schreef Retarded het volgende:
Hoe kom ik uberhaupt in een wachtrij?? Ik zit op de pagina van Ticketservice waar staat dat de kaartverkoop nog niet begonnen is ... en er staat alleen "meer info" bij
Hij is ook nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:50 schreef Retarded het volgende:
Hoe kom ik uberhaupt in een wachtrij?? Ik zit op de pagina van Ticketservice waar staat dat de kaartverkoop nog niet begonnen is ... en er staat alleen "meer info" bij
Met -19 voor het postkantoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:52 schreef Strychnos het volgende:
Kunnen we weer terug naar verkoop via postkantoren en dergelijke?
Dan hadden we vandaag met -20 voor de deur gelegen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:52 schreef Strychnos het volgende:
Kunnen we weer terug naar verkoop via postkantoren en dergelijke?
De wachtrij is volgens mij om op die pagina te komen (nu tenminste). Die moet je refreshen tot de verkoop open gaat. Maar zou nu nog effe wachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:50 schreef Retarded het volgende:
Ja maar nu zit iedereen met meerdere sessies en browsers en ik kom er al niet meer inquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan hadden we vandaag met -20 voor de deur gelegen.
Was wel gezellig altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |