Zwok en er doorheenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:54 schreef horned_reaper het volgende:
Hier in de stad Groningen zijn mensen massaal het ijs op gegaan om de grachten en meertjes schoon te vegen!
Goedbezigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:54 schreef horned_reaper het volgende:
Hier in de stad Groningen zijn mensen massaal het ijs op gegaan om de grachten en meertjes schoon te vegen!
wtfquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:55 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zeker op de kleine meertjes is het ijs hier al dik genoeg om met auto's overheen te rijden.
Vorig jaar heb ik 15cm sneeuw gemeten, nu ligt er pas 3cmquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit is niks vergeleken met 2 jaar geleden en vorig jaar.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:56 schreef Drassss het volgende:
Amsterdam 1 grote chaos op de weg. Utrecht... ook niet veel beter
Lang leve 4x9 werken!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:56 schreef Drassss het volgende:
Amsterdam 1 grote chaos op de weg. Utrecht... ook niet veel beter
begint inderdaat wat lichter te worden hierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:00 schreef DonGorgon het volgende:
Wordt in Almere nu geleidelijk aan iets minder ...
Zuidhorn niet meer. ^^quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
In het westen van de prov Groningen sneeuwt het nog steeds.
Zat het ook te kijken ,geweldig !quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef minthy het volgende:
Op rtl7 een enorm stroef gesprek met een woordvoerder van de NS
Hmm, dan zal het ietsiepietsie naar het zuiden (5km)quote:
Ik zou alvast vertrekkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:07 schreef Darkestrah het volgende:
Ik moet om half 5 in Tilburg de trein pakken, en vanavond tegen tienen weer terug. Ik vertrouw het voor geen meter.
De bui komt weer terug!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:10 schreef Steff_meister het volgende:
de wind richting is verandert hier
vind ik niet erg hoor, laat maar vallen.quote:
Eén grote polonaise jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:15 schreef Cootz het volgende:
Wow, er valt vooral veel rondom Amsterdam nu? Als je de verkeersinfo leest lijkt het iig wel zo..
Ongeval op de A12 richting Arnhem... dus vrees het ergstequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:17 schreef ItsMeMB het volgende:
zou de a12 er dadelijk ook zo uitzien?
Lelystad.quote:
In centrum/noord niet zo hard. Kleine lieve vlokjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:28 schreef Maver24 het volgende:
Hier in rotterdam sneeuwt het nog steeds hard
Ik denk dat de rijbanen nog best te zien zijn, maar de rijstroken niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Net over de A10 oost, A8 en A7 gereden,
Een groot pak sneeuw. Rijbanen niet meer te zien.
Nou nee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik denk dat de rijbanen nog best te zien zijn, maar de rijstroken niet.
De sneeuw is vast nog neit zo hoog dat de vangrails onder de sneeuw zitten.
Hoi stadsgenoot.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef horned_reaper het volgende:
Hier twee foto's uit Lelystad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, dat is echt veel!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeezzes... in Almere hebben niet zo veel hoor ....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HENNEP!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:41 schreef fotostarter het volgende:
wijchen valt mee. daken zijn amper wit
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja luister het nu.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef zoem het volgende:
RTL7 is komisch, woordvoerster geeft niet toe
Wat missen we?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef zoem het volgende:
RTL7 is komisch, woordvoerster geeft niet toe
Hier ook nog niets, al is de blauwe lucht nu wel verdwenen.quote:
hier in rijnsburg nog steeds zware sneeuwvalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef StephanL het volgende:
Sneeuw voorbij. Zonnetje komt langzaam weer door.
Zo!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef Cootz het volgende:
Mogen we in dit topic ook file-updates geven?
485 km al!
Laatste update: 13:44:18quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo!
Nu beginnen op vrijdag de files altijd al vrij vroeg, maar dit is erg veel.
Nee, die zijn nog niet uitverkocht. Dit is de eerste dag pas.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ik wil ook sneeuw!
(en een slee. Zouden die al uitverkocht zijn?)
Iets van 950 km.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:53 schreef Cootz het volgende:
110 meldingen, waarvan 48 files (627 km)
http://www.vid.nl/VI/overzicht
Wat is het record ook alweer?
Volgens mij kloppen de radarbeelden en de werkelijkheid niet echt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:45 schreef MissHobje het volgende:
Utrecht gaat echt hard nu, dacht dat het einde in zicht was zo onderhand, maar niets van dat, nouja ga zo maar eens wandelen
Klopt niks van, hier in Noord-Limburg zou het ook al moeten sneeuwen. Ze liggen misschien wat voor ofzo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:57 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen de radarbeelden en de werkelijkheid niet echt.
Over 2 uur wil ik het wel eens zientwitter:weermanreinier twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 13:59:39Verkeersinfarct: 645 Km file and counting..... reageer retweet
quote:Honderden kilometers file door sneeuw
UTRECHT - Het winterweer zorgt voor flinke overlast op de weg en op het spoor. De NS heeft de dienstregeling aangepast en rond 14.00 uur stond er al 650 kilometer file.
Vooral rond Amsterdam en Utrecht is het aan het begin van de middag al enorm druk. De ringweg Amsterdam staat vrijwel helemaal vol. Op de A10 staat beide kanten op 30 kilometer file.
''We krijgen verschillende meldingen binnen dat er flink wat sneeuw is gevallen'', aldus een ANWB-woordvoerder. Rond 14.00 stond al zo'n 650 kilometer file. Stilstaand verkeer met lengtes van 20 kilometer of meer zijn geen uitzondering.
Op de A6 richting Lelystad knalden vijftien auto's op elkaar door de gladheid. Er vielen geen gewonden. Ook op de A28 tussen Ermelo en Stand Horst is een kettingbotsing geweest. Daarbij zijn zeker 12 voertuigen betrokken.
Waarschuwing
Automobilisten wordt op het hart gedrukt vooral hun licht aan te doen. "Je bent erg slecht zichtbaar zo in de sneeuwbuien. Pas ook je snelheid aan en reken op langer remweg", waarschuwt de politie.
De verwachting voor vrijdagavond is onzeker omdat het dan wellicht al opgehouden is met sneeuwen en de overlast dus mee zal vallen.
Dienstregeling NS
De NS maakte bekend dat de aangepaste dienstregeling de hele dag geldt. Hierdoor rijden op de meeste trajecten in de Randstad minder Sprinters per uur. De Intercity's rijden bijna overal zoals gebruikelijk.
''Door aanpassingen in de dienstregeling te doen, willen wij bereiken dat er minder filevorming op het spoor ontstaat, en de kans verkleinen dat het treinverkeer vastloopt'', aldus de NS.
De NS adviseert voor een zo actueel mogelijk reisadvies de treinreis kort voor vertrek te plannen. Reizigers kunnen voor dit reisadvies de Reisplanner op ns.nl, mobiel.ns.nl en de Reisplanner Xtra raadplegen.
Vliegverkeer
Ook het vliegverkeer ondervindt vrijdag hinder van de sneeuwval. Op Schiphol zijn tientallen aankomende en vertrekkende vluchten vertraagd. Een aantal vluchten is geannuleerd. De luchthaven raadt in dergelijke omstandigheden passagiers aan om de sites van de luchtvaartmaatschapijen en de luchthaven zelf in de gaten te houden voor actuele informatie.
Op Rotterdam The Hague Airport lijkt de overlast vooralsnog mee te vallen en is slecht sprake van een vertraagde vlucht.
Nijverdal ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:06 schreef lipjes het volgende:
het begint hier in etten nu wat te minderen
In regio Rotterdam en regio Arnhem/Nijmegen is er file-technisch nog weinig aan de hand. Dus het kan nog veel erger worden de komende uren...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Over 2 uur wil ik het wel eens zientwitter:weermanreinier twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 13:59:39Verkeersinfarct: 645 Km file and counting..... reageer retweet
het is net een konijnquote:
quote:
Laatste melding: vrijdag 3 februari 14:09quote:
http://www.vid.nl/VI/overzichtquote:
Helaas kan ik dit bevestigen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag is klaar met de sneeuw
Op 0:44 zie je d'r half door de sneeuw heen duiken.quote:
Schop maar door naar brabant bitte!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:14 schreef Maver24 het volgende:
Rotterdam begint nu steeds harder te sneeuwen.
En dan is het pas 2 uurquote:Er zijn op dit moment 63 files met een totale lengte van 776 796 km.
Zal wel wat vertraging zijn, gewoon goed teletekst in de gaten houdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:21 schreef BlaZ het volgende:
Gaan vluchten naar Schiphol nog wel door? Om 18;40 moet ik er eigenlijk een Italiaan ophalen.
"zeer zwaar"quote:
En men gast vrolijk doorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:22 schreef Pino112 het volgende:
Als je heul veel sneeuw wilt zien:
http://vrin348.home.xs4all.nl/live/n233.html![]()
![]()
Woew! Zo ging het net hier ook, toen liep ik er doorheen, geen pretjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:22 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Tja pak een willekeurige webcam, of 1tje die hier net boven staat en je ziet gewoon dat je geen 120 meer kan rijden, maar max 50/60? Dan krijg je gewoon chaosquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:21 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
"zeer zwaar"![]()
Hooguit matig kan je zoiets wat vandaag valt noemen.
![]()
Ik snap echt niet waarom het (trein)verkeer er zoveel last van kan hebben. Er ligt gemiddeld genomen een cm of 5, dat kan toch nooit voor zoveel problemen zorgen.
Lagere snelheid is toch juist beter voor de doorstromingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja pak een willekeurige webcam, of 1tje die hier net boven staat en je ziet gewoon dat je geen 120 meer kan rijden, maar max 50/60? Dan krijg je gewoon chaos
Kun je uit mn raam kijken dan? Ik heb het over de sneeuwintensiteit en die is op het moment zeer zwaar!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:21 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
"zeer zwaar"![]()
Hooguit matig kan je zoiets wat vandaag valt noemen.
![]()
Wauw!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:22 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Tijdelijke westenwind, check ook het weerkaartje opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoek van Holland boven nul. Opvallend.
http://vid.nl/VI/overzichtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bron? Das inmiddels plek 4 in de langste files ooit
http://www.traphic.nl/quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
www.anwb.nlquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor de intensiteit zijn gewoon gradaties voor en uit een front als vandaag ontstaat geen zeer zware sneeuwval. Veelal licht, eventueel matig. Hoe zou je het noemen als het nog harder sneeuwt? Super zware mega sneeuwval oid?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kun je uit mn raam kijken dan? Ik heb het over de sneeuwintensiteit en die is op het moment zeer zwaar!
In Delft is het even gestopt met sneeuwen, maar gaat het nu weer opnieuw beginnen. Dus het zou kunnen dat het jouw kant op komt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:27 schreef Maver24 het volgende:
Rotterdam wordt gewoon steeds donkerder. Zou er achter deze bui zich nog steeds iets aan het ontwikkelen zijn ?
Dat noem je dan tegenwoordig gewoon: 'vette shit'quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:28 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Voor de intensiteit zijn gewoon gradaties voor en uit een front als vandaag ontstaat geen zeer zware sneeuwval. Veelal licht, eventueel matig. Hoe zou je het noemen als het nog harder sneeuwt? Super zware mega sneeuwval oid?
Doe gewoon niet zo eigenwijs, het sneeuwt hier gewoon echt hard.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:28 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Voor de intensiteit zijn gewoon gradaties voor en uit een front als vandaag ontstaat geen zeer zware sneeuwval. Veelal licht, eventueel matig. Hoe zou je het noemen als het nog harder sneeuwt? Super zware mega sneeuwval oid?
Hoeveel Cm heb je al? Ik zit op 1 gok ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo eigenwijs, het sneeuwt hier gewoon echt hard.
> 5 cm, richting de 10 denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoeveel Cm heb je al? Ik zit op 1 gok ik
http://knmi.nl/neerslagradar/index.phpquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:27 schreef Maver24 het volgende:
Rotterdam wordt gewoon steeds donkerder. Zou er achter deze bui zich nog steeds iets aan het ontwikkelen zijn ?
hou op hoor , echt >quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:30 schreef Sebas1986 het volgende:
Extra journaal om 14:30 op NL1 ivm sneeuwoverlast.
om 5 uur stap ik toch echt in de auto.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:32 schreef Greys het volgende:
800 km file
dringend advies NIET de weg op te gaan
Ik zei het toch, het sneeuwt hier echt als een gek, laag wordt steeds dikker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:34 schreef Drassss het volgende:
Gaat nu ook behoorlijk los hier in NO-Brabant.
Thxquote:
Het scheelt dat de vlokken niet heel groot zijn, dan zou het heel extreem zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zei het toch, het sneeuwt hier echt als een gek, laag wordt steeds dikker.
Hier wel grote vlokken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het scheelt dat de vlokken niet heel groot zijn, dan zou het heel extreem zijnDit is gewoon een prima sneeuwbui inderdaad
Wacht even, wat staat daar rechts op de site van RTL? 'Persconferentie van premier Rutte'? Toch niet vanwege de sneeuw?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ThxZie het nu... kan dat plaatje van het infarct op de weg helaas niet posten. Werkt niet... maar ziet er mooi uit op de site van RTL
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/verkeer/
Opvallend rustig op de A2...quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:40 schreef fotostarter het volgende:
Westervoort eindelijk mooi wit, inclusief daken
mag nog wel even doorgaan
dat is wel heel ienieminiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef horned_reaper het volgende:
Er komt alweer een nieuwe sneeuwlijn aan voor Groningen en Friesland!
Bij Zwolle gaat het ook weer harder nadat het net minder ging.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef horned_reaper het volgende:
Hier ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:42 schreef tomaat52 het volgende:
Het sneeuwt hier nog steeds flink door.
Meh. Had hele bakken gewild!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Zo goed als niks.
[ afbeelding ]
Mhaw dat gaat allemaal richting het westen als het goed isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef horned_reaper het volgende:
En Aloaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw dat gaat allemaal richting het westen als het goed isHooguit de eilanden en Speedy
die sneeuw krijgen.
804 km nu... net 770.... daarvoor 795...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:44 schreef Cootz het volgende:
De filelengte stabiliseert zich nu wat... Het begint weer een beetje beter te worden in Noord-Holland en Flevoland..
Ja, nu al 820, dus ik praat gewoon onzin.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
804 km nu... net 770.... daarvoor 795...
Ochja het zal wat heen en weer gaan. In Noord-Holland zal het gaan afnemen, maar nu is Noord-Brabant vooral de lulquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:47 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ja, nu al 820, dus ik praat gewoon onzin.
Laat maar lekker naar brabant komen, daar mag het van mij de hele nacht wel sneeuwenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:48 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan het nu nog steeds zo hard sneeuwen in rdam. Dacht dat het wel over zou zijn. Zicht is nog steeds erg slecht
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:47 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ja, nu al 820, dus ik praat gewoon onzin.
Dat zou de 3e plaats betekenenquote:Bron: Verkeerplaza
62 files, totaal 831 kilometer. Laatst bijgewerkt: 14:47
Ik dacht dat ZuidWest juist de meeste sneeuw kreeg vandaagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:48 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan het nu nog steeds zo hard sneeuwen in rdam. Dacht dat het wel over zou zijn. Zicht is nog steeds erg slecht
Ja, vannacht weinig wind (en dat wat er komt is uit Oost), heldere lucht en sneeuwdek. Recept voor zeer strenge vorst!quote:
En de spits is nog niet eens begonnenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Dat zou de 3e plaats betekenen
Nee, nog steeds plaats 4.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Dat zou de 3e plaats betekenen
Mwah, vrijdagspits begint meestal vroeger... dus tis al aardig op gang, maar mensen wordt geadviseerd nu tot 5 uur op hun werk te blijvenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En de spits is nog niet eens begonnen
Je hebt gelijk...de lijst die ik aan het volgen was is van 2010 zie ik nu...daar staat die van 27 december niet inquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nee, nog steeds plaats 4.
[ afbeelding ]
Defecte trein op 't spoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen treinen tussen utrecht en schiphol... bladeren op de rails zeker![]()
Tja, dan moet je maar winterbanden hebben, de rest kwam er ook overquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:01 schreef Pino112 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ibberen-door-centrum
Sta je dan
Bang voor sneeuw of juist geen sneeuw? Zo te zien gaat Limburg ook de volle laag krijgen, maar ik ben verder ook geen weerman ofzo.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:03 schreef Pielemuisje het volgende:
Is het terecht dat ik bang ben voor die lange verticale streep op sneeuwradar als ik in Limburg woon?
De Medelander heeft moeite.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:01 schreef Pino112 het volgende:
Sta je dan
Wel geld voor een dikke auto, besparen op de banden. Wat een lul.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:01 schreef Pino112 het volgende:
Sta je dan
Bang voor sneeuw ja en verwachte dat antwoord al.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Bang voor sneeuw of juist geen sneeuw? Zo te zien gaat Limburg ook de volle laag krijgen, maar ik ben verder ook geen weerman ofzo.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:01 schreef Pino112 het volgende:
Sta je dan
Hier in het oosten is het ook -6.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:12 schreef INViCTuS het volgende:
-6 hier en in het westen een klein stukje waar het +3 is
Niet alles voor je eigen houden, schop ook eens wat richting westquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Gebied blijft hangen boven NO Brabant; gaan richting 15 cm hier.
Kloptquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Gebied blijft hangen boven NO Brabant; gaan richting 15 cm hier.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Niet alles voor je eigen houden, schop ook eens wat richting west
Ja zomerbandenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn het zomerbanden, winterbanden hebben die groeven toch niet over de omtrek van de band?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:23 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ja, de eerste vlokjes! Heel klein en heel aarzelend, maar ze zijn er
waarom krijg ik die grijns niet van mijn gezicht....quote:
Ja gaat lekker hier he. Sommige auto's op Nolensplein hebben moeite met wegrijdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:23 schreef lvw88 het volgende:
Volgens buienradar zou de sneeuw al weggetrokken zijn.. maar ondertussen sneeuwt het nog steeds flink in Breda!
Dat heb iki net al gedaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:26 schreef Drassss het volgende:
Nou morgenvroeg gaat dat dus spollen worden richting mijn werk
Ook fijn.twitter:rtvutrecht twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 15:29:04NS meldt dat er tot na de avondspits GEEN treinen meer rijden van en naar Utrecht CS. reageer retweet
Whehequote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ook fijn.twitter:rtvutrecht twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 15:29:04NS meldt dat er tot na de avondspits GEEN treinen meer rijden van en naar Utrecht CS. reageer retweet
De sneeuw is al lang voorbijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Server Hangup
--------------------------------------------------------------------------------
Description: Server Hangup
ff gefixt en leer nou eens de goede naam.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:35 schreef Psy-freak het volgende:
De servers van de NS zijn ook door ProFAIL gemaakt
Ik zit dus op een kantoor waar de meerderheid van Amersfoort naar Utrecht moeten.. dat zuigtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op de stations in Amersfoort en Utrecht is het een chaos en er zou sprake zijn van een onrustige sfeer, meldt RTV Utrecht.
Wat een faalbedrijf is dat toch hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |