Zwok en er doorheenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:54 schreef horned_reaper het volgende:
Hier in de stad Groningen zijn mensen massaal het ijs op gegaan om de grachten en meertjes schoon te vegen!
Goedbezigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:54 schreef horned_reaper het volgende:
Hier in de stad Groningen zijn mensen massaal het ijs op gegaan om de grachten en meertjes schoon te vegen!
wtfquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:55 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zeker op de kleine meertjes is het ijs hier al dik genoeg om met auto's overheen te rijden.
Vorig jaar heb ik 15cm sneeuw gemeten, nu ligt er pas 3cmquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit is niks vergeleken met 2 jaar geleden en vorig jaar.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:56 schreef Drassss het volgende:
Amsterdam 1 grote chaos op de weg. Utrecht... ook niet veel beter
Lang leve 4x9 werken!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:56 schreef Drassss het volgende:
Amsterdam 1 grote chaos op de weg. Utrecht... ook niet veel beter
begint inderdaat wat lichter te worden hierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:00 schreef DonGorgon het volgende:
Wordt in Almere nu geleidelijk aan iets minder ...
Zuidhorn niet meer. ^^quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
In het westen van de prov Groningen sneeuwt het nog steeds.
Zat het ook te kijken ,geweldig !quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef minthy het volgende:
Op rtl7 een enorm stroef gesprek met een woordvoerder van de NS
Hmm, dan zal het ietsiepietsie naar het zuiden (5km)quote:
Ik zou alvast vertrekkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:07 schreef Darkestrah het volgende:
Ik moet om half 5 in Tilburg de trein pakken, en vanavond tegen tienen weer terug. Ik vertrouw het voor geen meter.
De bui komt weer terug!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:10 schreef Steff_meister het volgende:
de wind richting is verandert hier
vind ik niet erg hoor, laat maar vallen.quote:
Eén grote polonaise jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:15 schreef Cootz het volgende:
Wow, er valt vooral veel rondom Amsterdam nu? Als je de verkeersinfo leest lijkt het iig wel zo..
Ongeval op de A12 richting Arnhem... dus vrees het ergstequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:17 schreef ItsMeMB het volgende:
zou de a12 er dadelijk ook zo uitzien?
Lelystad.quote:
In centrum/noord niet zo hard. Kleine lieve vlokjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:28 schreef Maver24 het volgende:
Hier in rotterdam sneeuwt het nog steeds hard
Ik denk dat de rijbanen nog best te zien zijn, maar de rijstroken niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Net over de A10 oost, A8 en A7 gereden,
Een groot pak sneeuw. Rijbanen niet meer te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |