quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor
Le me = mietje
Ja dat zegt dus helemaal niks, ze zullen niet zo dom zijn om het eerder te shippen ook al is het neppe troepquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik geloof niet dat het "neppe troep" is. Ze shippen ook pas 8 februari
Zo gauw hebben ze dat niet nagemaakt hoor denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat zegt dus helemaal niks, ze zullen niet zo dom zijn om het eerder te shippen ook al is het neppe troep
Foto!quote:
Ook weer zoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo gauw hebben ze dat niet nagemaakt hoor denk ik
die kinderhandjes in China zijn niet zó vlug
Dat dus! Zou me eerder zorgen maken bij die dure lakken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo gauw hebben ze dat niet nagemaakt hoor denk ik
die kinderhandjes in China zijn niet zó vlug
En bij veel van die dure lakken krijg je niet eens free shipping ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat dus! Zou me eerder zorgen maken bij die dure lakken.
Ja die shipt dus niet naar NLquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)682bf0#ht_938wt_1163
Mét display
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)682bf0#ht_938wt_1163
Mét display
Ik hoef ze eigenlijk ook niet allemaal... Maar aan de andere kent; wil ik het welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:35 schreef BGTes het volgende:
Ik denk dat ik er maar 2 of 3 van de Holland collectie echt hoef
Ga maar rijden meisje, zeker gezien de Belgische wegen enzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooo 85 dollar voor complete holland collectieEum.... Nee dat krijg ik niet meer uitgelegd bij vriendlief na mijn suedes
Fuck. Of ik vertrek nu. Of ik wacht tot dpd nog even snel mijn pakket afgeeft en vertrek dan.
Het sneeuwt (nog) niet... Maar wil niet in de storm op den belgischen wegen rijden tbh
Grmfpl....
Ja is wellicht wel het slimst... Voor het met bakken uit de lucht komt en ik aan 30 op de snelweg zit (en ipv 2u er 4u overdoequote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga maar rijden meisje, zeker gezien de Belgische wegen enzo
Pakje komt later wel
Ja dat dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoef ze eigenlijk ook niet allemaal... Maar aan de andere kent; wil ik het wel
Jawel, die moet je alleen mailen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die shipt dus niet naar NL
waarom zo duur?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item5646dada4c
Succes bij je kapper liefjen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja is wellicht wel het slimst... Voor het met bakken uit de lucht komt en ik aan 30 op de snelweg zit (en ipv 2u er 4u overdoe).
Goed. Ik sluit af! Misschien nog tot straks en anders tot zondag
Fuck die had ik voor 20 euro kunnen kopen en voor honderd miljoen miljard kunnen verkopenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item5646dada4c
Daar was ik vanmorgen chickiequote:
Eau hoe duurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel, die moet je alleen mailen.
Oh.. kutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar was ik vanmorgen chickieIk rij nu naar Bels naar mijn ouders
![]()
Hoe moet ik dat nou weten jonguh? Ik heb toch nog heul niet gemaildquote:
Ohhhhh sneeuw!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Achtertuin:
[ afbeelding ]
Ik denk dat we vanavond thuisblijven.(tante rijdt niet met sneeuw en alleen is saai.)
Ja ik dacht dus hetzelfde.quote:
Vandaag vrij, alleen vanavond eigenlijk sporten, maar dat gaat waarschijnlijk niet door. Dus ik vind het allang best.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhhh sneeuw!
(Wel leuk van afstand.)
dik kansquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Máár, bij alles in 1 doos (12 lakjes) krijg je dan geen douane op je dak?
Dude, jij stelt altijd van die vragen waar niemand een antwoord op heeft...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Máár, bij alles in 1 doos (12 lakjes) krijg je dan geen douane op je dak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dude, jij stelt altijd van die vragen waar niemand een antwoord op heeft...
Hoe moeten wij dat nou weer weten????Ik zeg toch niet dat je alles moet weten? Ik bedoel meer heb je dan meer kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry hoor![]()
Gewoon die zes doen, die andere waren toch maar meh, weet je nog?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok ik doe wel gewoon 6 lakjes
niet meer aan denken verder
Ja, dat lijkt me logisch dat je dan meer kans hebt...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je alles moet weten? Ik bedoel meer heb je dan meer kans.
Sorry hoor
Ik heb gemailed hoeveel shippen naar NL isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel, die moet je alleen mailen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb gemailed hoeveel shippen naar NL is
Gewoon hier komen.quote:
Patatjesquote:
Ja, doen wequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Patatjes
Omnomnom!
Als ik een keer in Tilburg ben (as if...), maken we een patatdate, goed?![]()
Joahhhhhh!!!quote:
de oprichter van de Febo heet ook niet dhr Febo!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Heet de oprichter van Smullers eigenlijk dhr. Smullers???
Ik denk hetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Heet de oprichter van Smullers eigenlijk dhr. Smullers???
Wel!!!!! Net als meneer Blokker, meneer Heijn en meneer MediaMarktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de oprichter van de Febo heet ook niet dhr Febo!
Als je dhr. Jumbo heet krijg je vast veel vrouwen achter je aanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel!!!!! Net als meneer Blokker, meneer Heijn en meneer MediaMarkt![]()
![]()
Ja, dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
toch zou smullers wel een awesome achternaam zijn
Bwhehehe!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je dhr. Jumbo heet krijg je vast veel vrouwen achter je aan
SQ heet bij mij nog steeds M.... Stormqueen van Fokquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel!
In mijn telefoon heten nu wel wat mensen met hun achternaam smullers
LOLquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je dhr. Jumbo heet krijg je vast veel vrouwen achter je aan
Dat meisje in het kreeftpakjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://artsytime.com/parents-of-the-year/
Oh My
Daar begon het hier ook mee, maar dat ging vrij snel over in gewone sneeuw.quote:
de grasmatten zijn hier ook nog een beetje witquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef megamandy het volgende:
Onze tuin ligt nog steeds vol met sneeuw van maandag
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar begon het hier ook mee, maar dat ging vrij snel over in gewone sneeuw.
Er zit hier een vogel in de tuin in een bosje en hij beweegt echt helemaal niet, al een half uur ofzo. Zou hij dood zijn? Ik vind 'm er zo zielig bijzitten, hij leunt met z'n hoofd op een takje ook echt
Wordt wel beter, het begon hier met kleine miezer vlokjes en ze werden steeds groter, tot het met bakken uit de lucht kwamquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij heten die mensen gewoon zoals ze heten
kan meevallen, als alles al bij jullie is gevallenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wordt wel beter, het begon hier met kleine miezer vlokjes en ze werden steeds groter, tot het met bakken uit de lucht kwam
Nu is het weer terug naar de keine vlokjes, maar je ziet buiten niets meer, alles is echt wit bedekt met dikke laag sneeuw
Ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:26 schreef Incantrix het volgende:
Oh! Yay! Hij sprong ineens op en vloog weg
I'm a sucker voor dat soort meuk..
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef Incantrix het volgende:
Toen ik zwanger was was ik nog emotioneler als nu, toen heb ik een keer de hele weg naar huis gehuild omdat ik een vlinder aangereden zag worden
NEE NIETS DAARVAN! JULLIE GAAN OOK DIE ZOOI KRIJGENquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan meevallen, als alles al bij jullie is gevallen
quote:
Wat heb je er mee gedaan joh?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
tepels doen echt gewoon fakking pijn
Doe maar daar houdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Amsterdam vanuit mijn kantoorraam:
[ afbeelding ]
WOWquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Amsterdam vanuit mijn kantoorraam:
[ afbeelding ]
niks, ben ff gaan roken buiten en ze kregen het koudquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WOW
[..]
niks, ben ff gaan roken buiten en ze kregen het koud
Thanx babequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy die holland collectie met display is 35 dollar shipping naar NL
Dat display stelt niet zo heel veel voor ben ik bang. Die van de Pirates was nogal gammelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:54 schreef Lindytje het volgende:
Dat wordt dan 85 ekkies, maar dan wel incl display
en douanequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:54 schreef Lindytje het volgende:
Dat wordt dan 85 ekkies, maar dan wel incl display
Ah, oke! Thanx!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat display stelt niet zo heel veel voor ben ik bang. Die van de Pirates was nogal gammel
Maar ik vind de display zo leukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat display stelt niet zo heel veel voor ben ik bang. Die van de Pirates was nogal gammel
Ik stiekem ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar ik vind de display zo leuk
Ikke niet, ik zou ze op mijn helmerts zetten denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat ik ze uiteindelijk toch in mijn nagellak rek zet
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
het begint ergens op te lijken idd!
Daar kom je uit op 110 dollarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar als het op ebay goedkoper is als bij TD kunnen we natuurlijk altijd alsnog die met display falen, want goedkoper is goedkoper
Hoeveel was de set ook alweer? en dan 35 verzendkosten. Bij TD is 105 dollar voor 12 lakjes, maar dan neem je natuurlijk nog paar bij tot de 18
Nou prima dan tochquote:
Dat ze dat dus wel wil doen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou prima dan toch![]()
Ik heb ff mail gestuurd of ze eventueel ook 30$ op de doos wilt zetten en markeren als gift
Kreeg dit terug:
Beste sharana
I dont know what ever is safe ..
- kyrsx
Ja dat denk ik dus ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk een: ja... als jij dat wil... *zucht*
hoe kom je op 105, je betaalt toch twee keer shipping dan? Dan is het ruim 120 dollarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar als het op ebay goedkoper is als bij TD kunnen we natuurlijk altijd alsnog die met display falen, want goedkoper is goedkoper
Hoeveel was de set ook alweer? en dan 35 verzendkosten. Bij TD is 105 dollar voor 12 lakjes, maar dan neem je natuurlijk nog paar bij tot de 18
Jaaaaaaaaaaaaa, ik ga hem ook doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
FUCK THAT SHIT WE NEMEN DEZE GEWOON
Dat zeg ik, het is 2 dollar shipping per lakje bij TD ongeveer, en een opi lakje is 6.80, dus 12x 8.80 maar dan neem je er nog meerl akjes bij omdat je het tot 18 wilt vullen, dus wordt het meer als 105 dollar, maar dat ligt er aan welke lakjes je er bij proptquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe kom je op 105, je betaalt toch twee keer shipping dan? Dan is het ruim 120 dollar
het is alleen twee dollar per lakje als je de doos volpropt. Als je er twaalf bestelt gaat dat dan niet opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het is 2 dollar shipping per lakje bij TD ongeveer, en een opi lakje is 6.80, dus 12x 8.80 maar dan neem je er nog meerl akjes bij omdat je het tot 18 wilt vullen, dus wordt het meer als 105 dollar, maar dat ligt er aan welke lakjes je er bij proptmaargoed dan heb je ook meer potjes, dus even alleen Holland collectie vergelijken
Ja maar iedereen maakt wel doosjes vol, desnoods andere mee laten falen. Voor mij is het iig wel goedkoper, aangezien ik wel doosjes vol zou makenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is alleen twee dollar per lakje als je de doos volpropt. Als je er twaalf bestelt gaat dat dan niet op
/muggenzifter
Maar dan ga je er zes lakjes bij kopen om de doos vol te krijgen, die shipping betaal je soberso. Als je puur alleen op die collectie wil kijken, moet je dat ook doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar iedereen maakt wel doosjes vol, desnoods andere mee laten falen. Voor mij is het iig wel goedkoper, aangezien ik wel doosjes vol zou maken
Snap wat je bedoeld, maar mijn wishlist is nog lang genoeg met 50 lakjes, dus die doos komt in mijn geval makkelijk volquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan ga je er zes lakjes bij kopen om de doos vol te krijgen, die shipping betaal je soberso. Als je puur alleen op die collectie wil kijken, moet je dat ook doen
(jaja, het is vrijdagmiddag)
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Punt 1: Ik ga mijn Gosh holo backup op ebay zetten voor 100miljoen!![]()
![]()
Punt 2: Het heeft hier nu ook gesneeuwd en ik zat op de snelweg. Dus ik heb voor het eerst met sneeuw gereden en er is niemand dood gegaan
![]()
Punt 3: Hont is liev![]()
Ik ben enthousiast. Ze hadden wel z'n bakkes geschoren, dus hij lijkt wat meer op een poedel
. Maar nog niet zo ernstig als je soms ziet
.
Morgen gaan we met moeders samen kijken en als die hem ook leuk vind nemen we hem.
Er had inmiddels iemand anders ook een optie op, beest stond net 2 dagen op de site. Dus ik denk dat we ook erg mazzel hebben gehad.
Doe eens een link naar de hont! Ik ben heul benieuwdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Punt 1: Ik ga mijn Gosh holo backup op ebay zetten voor 100miljoen!![]()
![]()
Punt 2: Het heeft hier nu ook gesneeuwd en ik zat op de snelweg. Dus ik heb voor het eerst met sneeuw gereden en er is niemand dood gegaan
![]()
Punt 3: Hont is liev![]()
Ik ben enthousiast. Ze hadden wel z'n bakkes geschoren, dus hij lijkt wat meer op een poedel
. Maar nog niet zo ernstig als je soms ziet
.
Morgen gaan we met moeders samen kijken en als die hem ook leuk vind nemen we hem.
Er had inmiddels iemand anders ook een optie op, beest stond net 2 dagen op de site. Dus ik denk dat we ook erg mazzel hebben gehad.
oh lieeef!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pic:
[ afbeelding ]
Hier was z'n bakkes nog niet geschoren![]()
Wat een baasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pic:
[ afbeelding ]
Hier was z'n bakkes nog niet geschoren![]()
I'm gonna be rich baby!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item5d322d323e
En fijn dat de hont leuk was!
Kun je speeltjens voor de hont van kopenquote:
er valt ook eens wat sneeuw hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:32 schreef bleiblei het volgende:
800km file![]()
En allemaal in midden nederland.
Faalrandstad.
Dordrecht, dus niet te ver weg, is ook wel handigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je speeltjens voor de hont van kopen
Uit welk alsiel komt ie?
Dit is ook geen poudle maar een poetelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
een zwarten poudle kan je niet zo makkelijk vel roze verfen
Noem 'm iets wat net zo klinkt. Sting, Bing, Ding, Jing (Lee Wong) Zingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja ik vond het echt een leuk beest.
Zou met de kat prima moeten gaan.
Hij was echt een stuiterbal, maar als je hem dan naar je toe riep kon hij wel rustig worden en netjes zitten voor een brokje![]()
En ondanks alle indrukken hield hij zich wel goed, blafte nauwelijks enzo.
Alleen z'n naam vinden we echt helemaal niks. Hij heet King.
Dus we zijn nu aan het bedenken wat wij een leukere naam vinden, hopen dat hij een andere naam nog accepteert
Ik wil hem eigenlijk Fred noemenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Noem 'm iets wat net zo klinkt. Sting, Bing, Ding, Jing (Lee Wong) Zing
NIET!! 800 km??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:32 schreef bleiblei het volgende:
800km file![]()
En allemaal in midden nederland.
Faalrandstad.
Niet gezien. Ben ook de stad ff in geweest.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er valt ook eens wat sneeuw hoor
(is de pakketjesman al geweest?)
Goeden kans dat ie daar niet naar luistertquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk Fred noemen
geen briefjon in de bus dus?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet gezien. Ben ook de stad ff in geweest.
Ja maar het is zo'n goeden naam, dat moet hij toch ook begrijpenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden kans dat ie daar niet naar luistert
Poetels zijn heul intelligentquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar het is zo'n goeden naam, dat moet hij toch ook begrijpen
quote:Ik denk wel dat je het nog kan veranderen maar eerlijk gezegd zou ik het niet doen uit respect voor het hondje.
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Uit respect voor de hond? wtf?
respectloze kut, zomaar den hont een anderen naam gevenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan is het klaar jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
Ok ik heb net voor het eerst met paypal iets betaald, nu heb ik een mail van paypal en een mail van de webshop gekregen maar hoef ik verder dan niets meer toe doen? Heb alleen bij de webshop op betalen geklikt en mij ingelogd bij paypal en dan nog eens bevestigd? That's it, het is te simpel voor mij
*noob*
ja, dats it.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
Ok ik heb net voor het eerst met paypal iets betaald, nu heb ik een mail van paypal en een mail van de webshop gekregen maar hoef ik verder dan niets meer toe doen? Heb alleen bij de webshop op betalen geklikt en mij ingelogd bij paypal en dan nog eens bevestigd? That's it, het is te simpel voor mij
*noob*
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, vierendelenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
respectloze kut, zomaar den hont een anderen naam geven
Verhangen moesten ze je!!!!!111!
Okquote:
HAHAHAH JOUW MOEDER IS DIKquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
OkMijn moeder heeft engelse kleren gekocht
Ben benieuwd..
Als dat is gelukt kan ik ook A-England falen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAT!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HAHAHAH JOUW MOEDER IS DIKNIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Ik heb geen respect voor mijn dierenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij mij zat een jongen in de klas die Kim als naam had, en het was gewoon een Nederlanderquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor mijn dieren![]()
Maar mijn vader kreeg King nu al niet zijn bek uit en bleef het beest Kim noemen (en dat vind ik pas respectloos, een meisjesnaam voor een jongenshond), dus King wordt hem niet
quote:dat toch sneu, die hond is twee jaar gewend aan die naam. dat doe je toch zo een beesie niet aan.
Kim is bij Chinezen wel veel gebruikte mannennaamquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar mijn vader kreeg King nu al niet zijn bek uit en bleef het beest Kim noemen (en dat vind ik pas respectloos, een meisjesnaam voor een jongenshond), dus King wordt hem niet
Die ouders hadden geen respect voor hun kindquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij zat een jongen in de klas die Kim als naam had, en het was gewoon een NederlanderNiet eens een Chinees
Of fan van Noord-Koreaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die ouders hadden geen respect voor hun kind
Ik las het en dacht: Nou ja zeg!! Ze weten niet eens hoe ze poudle moeten schrijven!!quote:Goeiedag, mijn naam is King. Ik ben een zeer blijde Poedel
Maar hij is wel zeer blijdequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik las het en dacht: Nou ja zeg!! Ze weten niet eens hoe ze poudle moeten schrijven!!
Dus...
hoax, Kim is een Koreaanse jongensnaamquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar hij is wel zeer blijde![]()
Hij is juist epicquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat een lelijke hont, sorry hoor
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar hij is wel zeer blijde![]()
Jij hebt geen respect voor mijn hontquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat een lelijke hont, sorry hoor
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
deze is pas epic
[ afbeelding ]
Jij ook niet, dat scheeltquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt geen respect voor mijn hont
Boah!!!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
deze is pas epic
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of all people!
23 april 303, RIP
http://en.wikipedia.org/wiki/Saint_George
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
deze is pas epic
[ afbeelding ]
King/Fred is een groen feestbeestquote:
Waar slaan die kleuren op?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
King/Fred is een groen feestbeest
Ik moest ook een formulier invullen en daaruit kwam dat ik ook groen was.
En toen was het eigenlijk "moet ik hem al inpakken of wil je hem eerst nog even zien?"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit wordt mijn hont
[ afbeelding ]CAPIBARASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My hovercraft is full of eel.
Dit wordt mijn hont
[ afbeelding ]das nen kappie bara!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Iets met het karakter. Rustig, gemiddeld of druk geloof ik. Je hebt drie kleuren en dan binnen de drie kleuren nog 3 onderverdelingenquote:
Dit wordt mijn hont
[ afbeelding ]Moet je wel een respectvolle naam verzinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
YES THIS IS DOGquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iets met het karakter. Rustig, gemiddeld of druk geloof ik. Je hebt drie kleuren en dan binnen de drie kleuren nog 3 onderverdelingen.
Beest is druk, maar heel sociaal![]()
En denkt blijkbaar bij alles "HOI HOI HOI"
Zoals in Up!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iets met het karakter. Rustig, gemiddeld of druk geloof ik. Je hebt drie kleuren en dan binnen de drie kleuren nog 3 onderverdelingen.
Pluisjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je wel een respectvolle naam verzinnen
Enthousiaste hondersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
Die heb ik nog nooit gezien, zit daar ook een groen feestbeest in?quote:
En nou voorstellen dat een hont dat doet die als hij goed strekt net zo lang is als jijquote:
Wat een bazenhontquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dezen is meer ons soort
[ afbeelding ]
tsiewahwah'squote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
De perfecte honts voor mensen met anorexia![]()
[ afbeelding ]
Ctrl + shift intypen op je toetsenbordquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
plus 1
(mijn tekens zijn fucked up)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |