quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor
Le me = mietje
Ja dat zegt dus helemaal niks, ze zullen niet zo dom zijn om het eerder te shippen ook al is het neppe troepquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik geloof niet dat het "neppe troep" is. Ze shippen ook pas 8 februari
Zo gauw hebben ze dat niet nagemaakt hoor denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat zegt dus helemaal niks, ze zullen niet zo dom zijn om het eerder te shippen ook al is het neppe troep
Foto!quote:
Ook weer zoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo gauw hebben ze dat niet nagemaakt hoor denk ik
die kinderhandjes in China zijn niet zó vlug
Dat dus! Zou me eerder zorgen maken bij die dure lakken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo gauw hebben ze dat niet nagemaakt hoor denk ik
die kinderhandjes in China zijn niet zó vlug
En bij veel van die dure lakken krijg je niet eens free shipping ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat dus! Zou me eerder zorgen maken bij die dure lakken.
Ja die shipt dus niet naar NLquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)682bf0#ht_938wt_1163
Mét display
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)682bf0#ht_938wt_1163
Mét display
Ik hoef ze eigenlijk ook niet allemaal... Maar aan de andere kent; wil ik het welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:35 schreef BGTes het volgende:
Ik denk dat ik er maar 2 of 3 van de Holland collectie echt hoef
Ga maar rijden meisje, zeker gezien de Belgische wegen enzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooo 85 dollar voor complete holland collectieEum.... Nee dat krijg ik niet meer uitgelegd bij vriendlief na mijn suedes
Fuck. Of ik vertrek nu. Of ik wacht tot dpd nog even snel mijn pakket afgeeft en vertrek dan.
Het sneeuwt (nog) niet... Maar wil niet in de storm op den belgischen wegen rijden tbh
Grmfpl....
Ja is wellicht wel het slimst... Voor het met bakken uit de lucht komt en ik aan 30 op de snelweg zit (en ipv 2u er 4u overdoequote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga maar rijden meisje, zeker gezien de Belgische wegen enzo
Pakje komt later wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |