Als de postbode zich aan de regels houdt mag hij het alleen bij mij afgeven, nieuwe foon.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
Had ik laatst ook ja, dan weet je nog niks... Geen buren die iets aan kunnen nemen?
O fukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
Heb mijn strakke steunbroek aan, termolegging, skibroek en boven een sportbh, hemd, thermoshirt met lange mouw, skipulli, skijasje, skijas. Thermohandschoentjes, wanten en fleeceshawl plus oorwarmers. En ja zelfs de mannen hebben het koud. oh en ik heb mijn accu's in schoenen aan staan
Wut!?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:48 schreef loveli het volgende:
Hm... apart... zie de bovenbuurvrouw met een pakje lopen en hier is niet aangebeld.
Denkfout, postbodes lopen met pakjes als ze bezorgen, buurvrouwen als ze door de postbode als depot zijn gebruikt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Haha, terecht. Berichtje terug gehad, hij ging zn joggingbroek ook opzoeken en had nog geen andere suggesties.
Heb er genoeg. Ergensquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
Strakke witte skibroeken.
Heb nog thermo shirts liggen als je wil?
depotquote:
Valt wel mee denk ik, ~400 kcal voor O, 500 voor L, D zullen wel witte afbakbroodjes worden dus is in totaal ook wel 500. Dan nog fruit erbij en ik zit wel op mijn 1500-1700 die ik probeer te halen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:52 schreef Novem het volgende:
Quin - Lijkt nogal weining qua kcals, maar dat zie ik misschien verkeerd. Hoeveel kcal eet je meestal per dag?
Inderdaad! Die kunnen makkelijk en snel uitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oeh joggingbroek. Dat zegt genoeg henk
Geen kaarsjes hier, maar ik zal aan haar denken...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Wie er ook maar in gelooft:
Willen jullie een kaarsje aansteken? Het gaat niet goed met het meisje waar ik gister over poste, die net een nieuw hart heeft gekregen. Ze heeft hele hoge koorts gekregen en nu is het afwachten. Haar moeder wil graag dat zoveel mogelijk mensen kaarsjes aansteken. Hoewel ik er niet in geloof, breng ik de boodschap graag over...
Dank jullie wel!
Hoe kom jij aan 500 voor je Lquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:11 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, ~400 kcal voor O, 500 voor L, D zullen wel witte afbakbroodjes worden dus is in totaal ook wel 500. Dan nog fruit erbij en ik zit wel op mijn 1500-1700 die ik probeer te halen.
Als je ze alleen eet voor de kcals... Witte afbakbroodjes zijn qua voedingswaarde niet echt zinvol. Wel lekker enzo met nutella, maar niets waar je lichaam echt iets mee kan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:11 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, ~400 kcal voor O, 500 voor L, D zullen wel witte afbakbroodjes worden dus is in totaal ook wel 500. Dan nog fruit erbij en ik zit wel op mijn 1500-1700 die ik probeer te halen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Haha, terecht. Berichtje terug gehad, hij ging zn joggingbroek ook opzoeken en had nog geen andere suggesties.
Ik moet ook nog maar zien of 'ie naar z'n vrouw luistert als het eenmaal zo ver isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:31 schreef loveli het volgende:
Schoonpa van Phaidra: dik pak kranten onder z'n schaatspak en gaan! Als het er van komt mag je het niet missen.
*herinnert zich '85 en '86 nog*
/oud
Hij mag altijd me doen, hij heeft hem 2 keer gereden en is permanent lid.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:26 schreef loveli het volgende:
Noes! Hoe groot is de kans en is je aanstaande ingeloot?
Hier dwarrelen alleen wat vlokjes lieflijk naar beneden.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij mag altijd me doen, hij heeft hem 2 keer gereden en is permanent lid.
Kwak ook al?
De soep is 570 ml, 70kcal/100 ml. dus dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan 500 voor je LAls het kale boterhammen zijn, tellen die voor 150, en een soep heeft volgens mij niet snel 350kcal, of je moet meer dan een halve liter soep opdrinken...
Ze zijn lekker ja, en ook om wat meer vuling aan de soep te fgeven. Heb ook nog bruine liggen, maar dat doet natuurlijk niet zo heel veel meer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je ze alleen eet voor de kcals... Witte afbakbroodjes zijn qua voedingswaarde niet echt zinvol. Wel lekker enzo met nutella, maar niets waar je lichaam echt iets mee kan.
omdat ik bang ben om te vallenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:40 schreef Perruche het volgende:
Kwak waarom heb je een hekel aan sneeuw? Beetje positief blijven hoor, al die rode poppetjes!!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:41 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
De soep is 570 ml, 70kcal/100 ml. dus dat klopt inderdaad.
[..]
Ze zijn lekker ja, en ook om wat meer vuling aan de soep te fgeven. Heb ook nog bruine liggen, maar dat doet natuurlijk niet zo heel veel meer.
Heb trouwens ook nog kwark staan, misschien moet ik daar dan ook nog maar wat van nemen na mijn D. En een glas port ofzo. Mis ik qua voedingsstoffen nog echt iets?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:41 schreef Quinazoline het volgende:
Ze zijn lekker ja, en ook om wat meer vuling aan de soep te geven. Heb ook nog bruine liggen, maar dat doet natuurlijk niet zo heel veel meer.
Heb trouwens ook nog kwark staan, misschien moet ik daar dan ook nog maar wat van nemen na mijn D. En een glas port ofzo. Mis ik qua voedingsstoffen nog echt iets?
Je eiwitten komen uit melk en spekjes, witvlees/vis zijn betere bronnen (ik ben geen fan van zoete zuivel). Of zit er echt substantieel kip in de soep van je lunch? Afhankelijk van de hoeveelheid bloemkool/broccoli in je soep krijg je te weinig groente binnen en ik zie geen gezonde vetten. Als je andere dagen meer groente/fruit/vet/vezels eet is er niets aan de hand, maar als basislijst komt 'ie niet door de keuring.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:46 schreef Quinazoline het volgende:
Lijstje:
O: brinta, melk, rozijntjes, 3 bitterkoekjes
L: 2 volkoren bth, 500 ml kiptikkasoep
T: appel, banaan
D: bloemkoolbroccolisoep met spekjes en afbakbroodjes
*boks*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind sneeuw stom![]()
daarnaast doe ik een "huilend van de pijn op de wc" boks met CoCo (ever since infectie vorig jaar kan het bij mij flink opvlammen. nu een virusje denk ik, het heerst...)
ik lig na een nacht spoken voor pampus op de bank, en het huis naast ons wordt verbouwd dus het is een teringherrie.
Dat ja!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh bah, ik las net van de koorts. Hier ook geen kaarsjes beschikbaar, maar ik zal duimen dat de koorts daakt en het hart mooi geaccepteerd wordt door haar lichaam.
dat dacht ik inderdaad hetzelfde..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat ja!. Ik zal een kaarsje aansteken, al geloof ik er zelf niet echt in. Als het de familie sterkt, ben ik best bereid om mijn eigen ideeën even te laten voor wat ze zijn
.
daar moet ik ook al zo om lachen. En mensen die de deur niet meer uitgaan, of niet meer fietsen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)st-spoor-en-weg.html
Er valt 5 cm sneeuw en half NL ligt weer op z'n gat.
Hier ligt net een cm gok ik. Moeten morgen ook de weg op en ben net even met de auto naar acupunctuur en de apotheek geweest. Winterbanden komen eindelijk van pas.
Bedankt voor de tips! Ik kan ook kip ipv spekjes door de soep doen, dat is een goede suggestie. Kan ook kip op de broodjes doen bedenk ik me nu, eventueel met paprika. Hangt er een beetje van af of ik nog bij een supermarkt in de buurt kom.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Je eiwitten komen uit melk en spekjes, witvlees/vis zijn betere bronnen (ik ben geen fan van zoete zuivel). Of zit er echt substantieel kip in de soep van je lunch? Afhankelijk van de hoeveelheid bloemkool/broccoli in je soep krijg je te weinig groente binnen en ik zie geen gezonde vetten. Als je andere dagen meer groente/fruit/vet/vezels eet is er niets aan de hand, maar als basislijst komt 'ie niet door de keuring.
je kan lachen wat je wilt, maar ik haat sneeuw precies om de reden dat ik gewoon instabiel ben en snel val. ik fiets zeker niet meer. rijden vind ik ook eng. heb geen winterbanden want geen geld voor, en ik was diep gelukkig met de winter tot nu toe....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
daar moet ik ook al zo om lachen. En mensen die de deur niet meer uitgaan, of niet meer fietsen...
Visolie = goed, 2 gram per dag is aan te raden. Maar eens in de zoveel tijd een stuk makreel, haring, wilde zalm is net zo leuk. Met een bloemkool en een stronk broccoli ziet de soep er een stuk beter uit, paprika = vitamines + andere gezonde stofjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! Ik kan ook kip ipv spekjes door de soep doen, dat is een goede suggestie. Kan ook kip op de broodjes doen bedenk ik me nu, eventueel met paprika. Hangt er een beetje van af of ik nog bij een supermarkt in de buurt kom.
Visoliecapsules neem ik trouwens ook dagelijks, zijn dat genoeg goede vetten eigenlijk? In de soep gaan 1 bloemkool, 1 stronk broccoli, 1 ui, 1 knoflook en 1 of 2 aardappels, en denk dat ik daar een kwart van eet. Kwark zal ik ook nemen, nootjes zijn niet in huis dus die worden het niet denk ik.
In inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
daar moet ik ook al zo om lachen. En mensen die de deur niet meer uitgaan, of niet meer fietsen...
O, dat doe ik ook zeker hoor, echte vis eten. De bloemkool&broccoli zitten trouwens in de D-soep, he. De L-soep wat wat minder groente-ig, maar er zaten wel linzen en stukjes kip inquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Visolie = goed, 2 gram per dag is aan te raden. Maar eens in de zoveel tijd een stuk makreel, haring, wilde zalm is net zo leuk. Met een bloemkool en een stronk broccoli ziet de soep er een stuk beter uit, paprika = vitamines + andere gezonde stofjes.
Of gewoon een stoffer, die hebben vast meer mensen in huisquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:31 schreef loveli het volgende:
Tip: gebruik een behangborstel om sneeuw van auto te vegen.
Ik zit hier met de veegborstel van thuis in mijn tasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:31 schreef loveli het volgende:
Tip: gebruik een behangborstel om sneeuw van auto te vegen.
Die ben ik altijd kwijtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:35 schreef Phaidra het volgende:
Of gewoon een stoffer, die hebben vast meer mensen in huis.
maar waarom zou je nu vallen als je gaat lopen en je trekt goede schoenen met profiel aan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je kan lachen wat je wilt, maar ik haat sneeuw precies om de reden dat ik gewoon instabiel ben en snel val. ik fiets zeker niet meer. rijden vind ik ook eng. heb geen winterbanden want geen geld voor, en ik was diep gelukkig met de winter tot nu toe....
Meer havermout? Als ik havermout eet zit ik vaak over de 700 kcals. Iets zegt me dat jij lichter ontbijt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweehhh, ontbeten met havermoutpap en nu weer de vreteritis. Het is altijd hetzelfde. O: havermoutpap = rest van de dag constant snaai en munchies.
Ik moet het ook gewoon niet meer doen, ontbijten met dat spul.
250 ml melk en genoeg havermout dat het niet meer echt vloeibaar was. Dus dat betwijfel ik. Ik kan de hele ochtend draaien op kommetje kwark, 1 boterham, 1 banaan, maar een kom havermoutpap zorgt voor constante trek.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Meer havermout? Als ik havermout eet zit ik vaak over de 700 kcals. Iets zegt me dat jij lichter ontbijt.
Vorig jaar ben ik heeel vaak met de auto door de sneeuw geweest zonder winterbanden. Ging eigenlijk veel beter dan verwacht. Een fijn idee is het niet, maar nood breekt wet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En geen winterbanden vind ik eerlijk gezegd stom, dan zou ik nu niet met de auto de weg opgaan....
Ik heb wandelschoenen met goed profiel, maar de sneeuw op de stoepen is ijs geworden. Dus spekglad. Door verse sneeuw kan ik prima lopen, op de stoepen zoals ze er nu bij liggen niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar waarom zou je nu vallen als je gaat lopen en je trekt goede schoenen met profiel aan?
En geen winterbanden vind ik eerlijk gezegd stom, dan zou ik nu niet met de auto de weg opgaan....
Slik vitamine D, doe aan weerstandtraining, want als je 80 bent is dat de manier om je heup te breken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
En je valt heus niet zomaar hoor kwak. En dan nog... als je loopt en je valt, moet je wel heel raar terecht komen wil je daar meer aan overhouden dan een blauwe plek en een gekrenkt ego.
Mijn collega met zeer zware hersenschudding (vorig jaar december op het werk gevallen) is het niet met je eensquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
En je valt heus niet zomaar hoor kwak. En dan nog... als je loopt en je valt, moet je wel heel raar terecht komen wil je daar meer aan overhouden dan een blauwe plek en een gekrenkt ego.
Kwak is nog geen 80.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Slik vitamine D, doe aan weerstandtraining, want als je 80 bent is dat de manier om je heup te breken.
is ook stom, maar met het aantal keren sneeuw per jaar en de hoeveelheid geld die ik niet heb is een simpele keuze geweest.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar waarom zou je nu vallen als je gaat lopen en je trekt goede schoenen met profiel aan?
Iets breken is vooral een kwestie van heel lullig terecht komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toen waren de meeste banden ook wat dunnerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef loveli het volgende:
Vroeger hadden we geen winterbanden en toen reden we ook.
Niet voor kwak, maar voor iedereen, preventie enzo. Thank me when you're 80.quote:
ik heb geen goede profielschoenen. ja, mn uggs een beetje. als ik val is dat vrijwel altijd op mijn zwakke knie, met vocht erin, en die kan ik dan weer een week niet buigen, plus huilen van de pijn. no thank you.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
ach het is de eerste sneeuw dit jaar, we hadden ook al in december kunnen beginnen met sneeuwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb geen goede profielschoenen. ja, mn uggs een beetje. als ik val is dat vrijwel altijd op mijn zwakke knie, met vocht erin, en die kan ik dan weer een week niet buigen, plus huilen van de pijn. no thank you.
ik ga overigens wel naar buiten als het moet hoormaar ik vind sneeuw desondanks STOM
BMW en Mercedes hebben vaak ook achteraandrijving, denkt dat dat zwaarder telt dan de bandjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:44 schreef the85mc het volgende:
Winterbanden zijn wel handig, vooral als je zomerbanden wat breder zijn. Als je een kleinere auto hebt, hebben die vaak smalle bandjes en die komen vaak relatief goed door de sneeuw. Vaak beter dan een BMW/Mercedes met platte brede zomerbanden en achterwiel aandrijving.
ik heb dan ook de heer op mn blote knietjes bedankt voor de nepwinter van dit jaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ach het is de eerste sneeuw dit jaar, we hadden ook al in december kunnen beginnen met sneeuw
Was dat ook niet pijnlijk voor je knie dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb dan ook de heer op mn blote knietjes bedankt voor de nepwinter van dit jaar.
LOLquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Was dat ook niet pijnlijk voor je knie dan?
moet je nagaan wat ik er voor over heb gehadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Was dat ook niet pijnlijk voor je knie dan?
Dit is trouwens ook wel een extra reden om geen havermout meer te nemen. Damnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Meer havermout? Als ik havermout eet zit ik vaak over de 700 kcals. Iets zegt me dat jij lichter ontbijt.
Ik had dit weekend zeiltraining gepland staanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:46 schreef Tinkepink het volgende:
Zo raar om te lezen dit. Ik ga zo' een boottocht maken, mijn neus js een beetje verbrand en ik moet niet vergeten zonnebrand mee te nrmen.
Oh fijn, ik heb een Suzuki Alto met smalle bandjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:44 schreef the85mc het volgende:
Winterbanden zijn wel handig, vooral als je zomerbanden wat breder zijn. Als je een kleinere auto hebt, hebben die vaak smalle bandjes en die komen vaak relatief goed door de sneeuw. Vaak beter dan een BMW/Mercedes met platte brede zomerbanden en achterwiel aandrijving.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:46 schreef Tinkepink het volgende:
Zo raar om te lezen dit. Ik ga zo' een boottocht maken, mijn neus js een beetje verbrand en ik moet niet vergeten zonnebrand mee te nrmen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:47 schreef Perruche het volgende:
Jeetje, er ligt 2 cm sneeuw en slank in de bocht ;') wat een gezeur, is toch leuk een dagje sneeuw, ja jammer dan dat het niet zo praktisch is. Mijn weekendplannen liggen nu waarschijnlijk ook in puin omdat de NS alles cancelled (!) maar je kan over alles zeuren hoor
Ik val gewoon ook als er geen sneeuw ligt, wel zp makkelijk.
wat is dat nou weer voor een non argumentquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook wel een extra reden om geen havermout meer te nemen. Damn![]()
.
Ik overdreef, 600. 300 ml geitemelk => 210 kcals, 100g havermout 370 kcals.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook wel een extra reden om geen havermout meer te nemen. Damn![]()
.
Wat? M'n pij trekt in m'n bilnaad?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een non argument
ik ben een neuroot met autistische neigingen. een plan dat anders loopt levert mij veel stress, stress en stress op en sneeuw kan dus mijn dag goed vergallen. geniet jij er lekker van, dan ga ik lekker verder met klagen. ik zeur toch ook niet over mensen die zeiken dat ze kerst stom vinden?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:47 schreef Perruche het volgende:
Jeetje, er ligt 2 cm sneeuw en slank in de bochtwat een gemiep, is toch leuk een dagje sneeuw, ja jammer dan dat het niet zo praktisch is. Mijn weekendplannen liggen nu waarschijnlijk ook in puin omdat de NS alles cancelled (!) maar je kan over alles zeuren hoor
Ik val gewoon ook als er geen sneeuw ligt, wel zo makkelijk.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef Perruche het volgende:
Oh en viz je mag trots op me zijn; L is een salade geworden met een gekookt eitje, tonijn en olijfjes!
/eiwitjes voor de win
Kwak, take a chill pill. Volgens mij ben je ontzettend aan het happenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben een neuroot met autistische neigingen. een plan dat anders loopt levert mij veel stress, stress en stress op en sneeuw kan dus mijn dag goed vergallen. geniet jij er lekker van, dan ga ik lekker verder met klagen. ik zeur toch ook niet over mensen die zeiken dat ze kerst stom vinden?
nog zoiets. wat is de lol van mensen laten happen? ja, ik hap altijd. ik vind het namelijk stom om mensen uit te dagen en dan te roepen dat ze happen als ze reageren op iets wat ze als onaardig ervaren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Kwak, take a chill pill. Volgens mij ben je ontzettend aan het happen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]volgens mij heeft dat ellenlange gezeur van mij eindelijk effect
Ik moet vanavond naar het zuiden des lands, maar tot nu toe rijden die treinen gewoon nog dus misschien valt het mee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:47 schreef Perruche het volgende:
Jeetje, er ligt 2 cm sneeuw en slank in de bochtwat een gemiep, is toch leuk een dagje sneeuw, ja jammer dan dat het niet zo praktisch is. Mijn weekendplannen liggen nu waarschijnlijk ook in puin omdat de NS alles cancelled (!) maar je kan over alles zeuren hoor
Ik ga iig ff afwegen hoeveel havermout ik er ongeveer bij doequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik overdreef, 600. 300 ml geitemelk => 210 kcals, 100g havermout 370 kcals.
Duurt ff voor ik weer 'pap' kan zeggen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nog zoiets. wat is de lol van mensen laten happen? ja, ik hap altijd. ik vind het namelijk stom om mensen uit te dagen en dan te roepen dat ze happen als ze reageren op iets wat ze als onaardig ervaren.
ik ben in een kutbui en het wordt er niet beter op. ik kwam hier voor afleiding van de buikpijn.....
Echt? als je nu op ns.nl kijkt zie je allemaal cancellations!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik moet vanavond naar het zuiden des lands, maar tot nu toe rijden die treinen gewoon nog dus misschien valt het mee.
-edit- Grrr, smiley op de volgende regel, daar kan mijn neurotische kant niet mee omgaan.
^^^quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:47 schreef Perruche het volgende:
In Zweden is het treinnetwerk ook iets minder druk dan hier. Dus niet heel vreemd dat er hier iets anders op gerageerd wordt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Zweden ploegen die treinen gewoon lekker door en hier raakt de NS direct compleet van de leg.
Maar in Zweden ligt er wel ff wat meer sneeuw. Als die hoeveelheid hier zou liggen, zou NS helemaal niet meer rijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
In Zweden is het treinnetwerk ook iets minder druk dan hier. Dus niet heel vreemd dat er hier iets anders op gerageerd wordt.
Oh ja! Maar nog geen trajecten waar helemaal niks meer rijdt toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Echt? als je nu op ns.nl kijkt zie je allemaal cancellations!
Edit; niet vanaf groningen, wel vanaf hier
Er zitten ook wat gluten in havermout. Ik zeg het je, minder gluten etenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga iig ff afwegen hoeveel havermout ik er ongeveer bij doe.
Daar raak ik nou van in de stress. Niet van sneeuw, wel van zo'n berg calorieen voor alleen mn ontbijt.
En mja, ik heb me een tijdje afgevraagd waar die vreetaanvallen nou vandaan kwamen en het bleek dat ik ze telkens heb als ik heb ontbeten met havermout. Ik reageer er gewoon niet zo goed op.
Ach, er is gem. 50 weken per jaar geen sneeuw. Kan me voorstellen dat ze niet in sneeuwfahige apparatuur investeren. Ze kunnen wel werken aan betere voorlichting en verwachtingsmanagement.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:09 schreef the85mc het volgende:
Zo, lunch op. 2 boterhammen met ham en kip. Banaan, halve bak kwark.
Ik vind winters altijd mooi. Het is mij niet snel te koud. Misschien komt het omdat ik tijdens de elfstedentoch van 85 geboren ben![]()
Zouden ze bij de NS geen winterbanden hebben?Of hebben ze weer last van vastgevroren wissels... Blijf het bizar vinden dat ze jaar na jaar zo kunnen falen in de winter en herfst.. Ze zouden er toch van kunnen en moeten leren
Nu voel ik me oudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:09 schreef the85mc het volgende:
Misschien komt het omdat ik tijdens de elfstedentoch van 85 geboren ben![]()
*Evert van Benthemboks*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, ook ik kan mij 85/86 nog goed voor de geest halen
Onze Evertquote:
volgens mij noemen ze zoiets een verkeersinfarctquote:
Ligt er helemaal aan of de NS mijn plannen in de war schopt! Zo nee; bij een vriendinnetje dus geen idee, maar zo ja dan thuis... wellicht een pasta dan, ofzo.quote:
Gebakken lever?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:37 schreef the85mc het volgende:
Zo even naar de AH, eten halen. Ga vanavond iets eten waar ik veel ijzer uit kan halen, komende week weer even bloed geven. Je helpt er anderen enorm mee, en het is voor jezelf ook een soort kleine check.
Ze zoeken nog donors, vooral 0-. Zijn er hier al mensen donor?
In het buitenland is een kleine vergoeding voor de donor normaal, wat dat betreft is NL buitenbeentje (pluchen beestje na 10 keer doneren en een bonus voor de bestuurders is wat schraal).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:44 schreef the85mc het volgende:
Tsja, ze verdienen er inderdaad geld mee. Maar ondertussen help je er wel mensen mee. Bij mij telt dat laatste zwaarder.. En het geld dat ze ermee verdienen gaat voor een groot gedeelte naar onderzoek..
nou, das ook niet helemaal waar hoor. Als het daar sneeuwt raakt de boel ook in de war...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Zweden ploegen die treinen gewoon lekker door en hier raakt de NS direct compleet van de leg.
Jup, mee eens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:46 schreef loveli het volgende:
[..]
In het buitenland is een kleine vergoeding voor de donor normaal, wat dat betreft is NL buitenbeentje (pluchen beestje na 10 keer doneren en een bonus voor de bestuurders is wat schraal).
Ik heb 0-, wilde donor worden maar mijn HB was te laag.. (toen at ik nog vlees..)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:37 schreef the85mc het volgende:
Zo even naar de AH, eten halen. Ga vanavond iets eten waar ik veel ijzer uit kan halen, komende week weer even bloed geven. Je helpt er anderen enorm mee, en het is voor jezelf ook een soort kleine check.
Ze zoeken nog donors, vooral 0-. Zijn er hier al mensen donor?
Goed argument voor doneren: katjelam onder de 5 euro.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef the85mc het volgende:
Als je dan trouwens alcohol drinkt komt het wel hard aan. 2 biertjes en je hebt het gevoel dat je de tap leeg hebt gezopen
Ssssst!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou, das ook niet helemaal waar hoor. Als het daar sneeuwt raakt de boel ook in de war...
Maak je scherm groter of kleinerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik moet vanavond naar het zuiden des lands, maar tot nu toe rijden die treinen gewoon nog dus misschien valt het mee.
-edit- Grrr, smiley op de volgende regel, daar kan mijn neurotische kant niet mee omgaan.
Iedere 8 weken? Geef je plasma of volbloed?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:51 schreef the85mc het volgende:
Haha alles btjes helpen inderdaad![]()
Maar het is inderdaad wel apart dat we als een van de weinige landen geen beloning krijgen voor donatie. Dat wordt gedaan om bepaalde groepen uit te sluiten (drugsgebruikers etc). Ik hoef er geen geld voor te hebben, maar ze mogen me wel een kleine korting geven op mn zorgverzekeringIk wordt nu toch eens in de 8 weken gecheckt.
Mannen - vrouwen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Iedere 8 weken? Geef je plasma of volbloed?
Volbloed mag max. 5 keer per jaar, plasma volgens mij iedere 3 weken ofzo.
Mannen mogen niet vaker dan 5 keer per jaar bloed geven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Mannen - vrouwen.
Mar, nog een redelijke lijst voor een brakke dag.
Ja klopt, 5 keer per jaar, maar sinds augustus ben ik precies om de 2 maanden aan de beurt. Dus de 5e keer in de 10e maand, 6e keer precies 1 jaar en 1 dag denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Iedere 8 weken? Geef je plasma of volbloed?
Volbloed mag max. 5 keer per jaar, plasma volgens mij iedere 3 weken ofzo.
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geef geen bloed en ben ook geen donor. Volgens mij kan/mag ik dat niet eens met mijn brakke lijf en genetische aandoening.
Ikzelf eigenlijk ook niet meer, maarja, what can we doquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat dus.
Niemand wil dat gebrekkige collageen van ons hebben
Ik was gister ook verbrand in de winterzonquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:46 schreef Tinkepink het volgende:
*factor 30 inpakt*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:12 schreef Ml-etje het volgende:
Bloed geven doe ik maar niet met een hb van constant 6,9.
We hebben besloten dat we voor er iets afvriest te gaan luieren. Menn -17 is toch wel erg koud als je ook nog wat vaart maakt.
Echt, de bedenker van die kaart moet in een baan om de aarde worden geschoten. Ik mis de strippenkaartquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:16 schreef creepycookie het volgende:
Ugh!![]()
![]()
![]()
Samenvatting:
Mijn ov-chipkaart was kapot, op de site staat binnen twee weken, het is nu al drie weken, trien aan de telefoon die geen moer wist alleen dat het (na 3 weken!) nog niet in behandeling is genomen en of ik tot vrijdag wilde wachten, heb nu al 3 keer gebeld maar "alle medewerkers zijn in gesprek". Ondertussen heb ik al ong 100 euro voor treinkaartjes moeten betalen. GRMBL![]()
Sorry hoor
je kan m ook gewoon opladen bij alle ns-kaartautomatenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt, de bedenker van die kaart moet in een baan om de aarde worden geschoten. Ik mis de strippenkaart. Kon ook overal, meerdere mensen op 1 kaart, ongevoelig voor technische storingen, etc etc.
Had laatst ook een fraaie. Oplaadpunt bij randstadrail op den haag CS was kaduuk. Enige oplaadpunt ook. Ik helemaal naar andere kant van CS, want daar staat zo'n htm-klantenservice bus. Nadat ik de eencelligen in die bus eindelijk duidelijk had weten te maken welk apparaat ik bedoelde, zei een ééncellige: "Ow. Maar dat is un apperaat fan duh RET, daar kenne waai niks mee"
Ik ...
Ik: LANDELIJKE OV CHIPKAART VOOR AL HET VERVOER?
Eencellige: ....
Ik:![]()
Saldo opgeladen aldaar, metro natuurlijk gemist en waar was het bedrag later afgeschreven volgens mijnING? In Amersfoort
Echt.
/frustratie
*boks*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, ik vergeet altijd dat ik een van de weinige tevreden gebruikers ben van de OV chipkaart.![]()
Automatisch opladen werkt altijd. Ik heb echt nog nooit storing gehad. Ben een paar keer vergeten in te checken, maar dat waren precies de gevallen waarbij ik een vriendelijke conducteur trof.
Geen gehannes met strippenkaarten of kaartjesautomaten die pasjes niet slikken of in de rij staan voor automaten. Ik ben fan!
Eencelligen zijn ook maar mensenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt, de bedenker van die kaart moet in een baan om de aarde worden geschoten. Ik mis de strippenkaart. Kon ook overal, meerdere mensen op 1 kaart, ongevoelig voor technische storingen, etc etc.
Had laatst ook een fraaie. Oplaadpunt bij randstadrail op den haag CS was kaduuk. Enige oplaadpunt ook. Ik helemaal naar andere kant van CS, want daar staat zo'n htm-klantenservice bus. Nadat ik de eencelligen in die bus eindelijk duidelijk had weten te maken welk apparaat ik bedoelde, zei een ééncellige: "Ow. Maar dat is un apperaat fan duh RET, daar kenne waai niks mee"
Ik ...
Saldo opgeladen aldaar, metro natuurlijk gemist en waar was het bedrag later afgeschreven volgens mijnING? In Amersfoort
Echt.
/frustratie
Pot met vet is een beter ideequote:
Yep.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Trein kun je nog gewoon met kaartje doen toch?
Ja dat kanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:52 schreef LieLie het volgende:
Mijn studenten-OV-chip houdt straks op, kan ik dan die pas nog als gewone OVchip gebruiken eigenlijk?
goed punt. Ik heb nog een oude OV chipkaart met 28 euro erop ofzo. Maar daar zit nog automatisch opwaarderen op. Dus dat moet ik er eerst zelf afhalen en dan pas kunnen ze me mijn 28 euro terug geven. Misschien toch maar eens doen binnenkort.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:54 schreef Syrena het volgende:
Ik vond de chipkaart prima, tot ik merkte dat het niet werkte zoals ik had gedachtDus dat je incheckt, uitcheckt en ze dat bedrag dan direct van je rekening afschrijven als je een persoonlijke kaart hebt.
In Londen met de Oystercard gereist, zelfde principe, en dat ging als een speer, maar daar staan ook echt hele muren vol met opwaardeerapparaten en je kunt je hele tegoed aan het loket contant laten uitbetalen als je je kaart inlevert als je die niet meer nodig hebt.
Zou ik zeker doen mijn laatste opwaardering was wel zichtbaar maar van zooo lang geleden.. Nee dat geld konden ze niet meer teruggevenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
goed punt. Ik heb nog een oude OV chipkaart met 28 euro erop ofzo. Maar daar zit nog automatisch opwaarderen op. Dus dat moet ik er eerst zelf afhalen en dan pas kunnen ze me mijn 28 euro terug geven. Misschien toch maar eens doen binnenkort.
Ik stelde me zo voor dat jij tegen een intellectueel minder bedeeld mens zo'n uitspraak deed, dus zonder direct een conclusie te geven en om dat beeld moest ik grinniken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Anna, ik moest naar het ziekenhuis voor uitslagen, had mn metro gemist, mn ov chip wilde niet in de NS-automaat en op dat moment had ik het even gehad met de no-brainer voor m'n neus. Ook ik ben maar een mens.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:03 schreef Ml-etje het volgende:
De verbazing van mijn oma trouwens toen ze van de gemeente een gratis OV chipkaart kreeg.
Zij enthousiast en hop met dat ding de bus in.
Die stapte meteen bij het gemeentehuis weer uit![]()
om ze te vertellen dat ze niet opgelicht wenste te worden.
Het scheelt nl 30 cent per ritje vergeleken met een los kaartje![]()
Moet je net mijn oma hebben.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:15 schreef Ml-etje het volgende:
V1z, kiek! Kon nog lopen!
[ afbeelding ]
Smile! Uit onderzoek is gebleken dat als je glimlacht (of gewoon een potlood in je mond) dat je dan vanzelf vrolijker word... omdat je hersenen die spieren die je daarvoor gebruikt ziet als lachspieren en dat je daardoor vanzelf meer happystofjes aanmaakt!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:25 schreef kwakz0r het volgende:
ik belde vriendje nog dat hij beter vroeg weg kon gaan omdat t steeds vaster liep, maar hij was eigenwijs. nu zit ie nog in utrecht en hij denkt wel thuis te komen als ie kwart voor vijf vertrekt.
echt ik HAAT vandaag.grumpy.
zelfs daar heb ik geen zin in. laat maar, ik ga wel even weg met mijn kutbui.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Smile! Uit onderzoek is gebleken dat als je glimlacht (of gewoon een potlood in je mond) dat je dan vanzelf vrolijker word... omdat je hersenen die spieren die je daarvoor gebruikt ziet als lachspieren en dat je daardoor vanzelf meer happystofjes aanmaakt!
Jaja, gewoon weer met dikke borrels in de weer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:20 schreef Ml-etje het volgende:
dat lust ik niet echt';)
Was de rits van mijn jas aan het dichtmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nou dan wens ik je maar succesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zelfs daar heb ik geen zin in. laat maar, ik ga wel even weg met mijn kutbui.
Dat trucje werkt ook lang niet altijd hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Smile! Uit onderzoek is gebleken dat als je glimlacht (of gewoon een potlood in je mond) dat je dan vanzelf vrolijker word... omdat je hersenen die spieren die je daarvoor gebruikt ziet als lachspieren en dat je daardoor vanzelf meer happystofjes aanmaakt!
nowai dat dat vandaag bij mij nog werkt..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat trucje werkt ook lang niet altijd hoor.
Het is alleen maar aardig bedoelt enzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat trucje werkt ook lang niet altijd hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aurum, als ik niet naar mijn vriendin kan ga ik ook sneeuwpoppen maken!! En een sneeuwengel!!
Zo'n coole site. Er staan alleen veel sexgerelateerde spelfouten op, dat viel me pas op toen ik de link naar mijn baas wilde doorsturenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Balen Vik! Kan je wel ergens in de buurt eten scoren?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit vast in hsum. Kan niet naar utrecht en niet naar schiphol...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:54 schreef _aurum_ het volgende:
ik doe 'm ff in een spoiler, maar deze is mooi!Oh waaaaaw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee, sinds wanneer krijg je quotes in een popup?!"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Dat is idd het meest verstandige.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Balen Vik! Kan je wel ergens in de buurt eten scoren?
Mijn ervaring met dit soort dingen is dat je het beter over een uur of 2 weer kan proberen.....
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen treinen meer van en naar Utrecht. Ben benieuwd of Vik nog thuiskomt. Duvel is gelukkig net binnen!
Niet geheel dus. Sterkte Vik!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit vast in hsum. Kan niet naar utrecht en niet naar schiphol...
In het Noorden ligt nog meer sneeuw maar wij kunnen er wel mee omgaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Enne? Is het zo hard aan t sneeuwen daaro? Hier is er nog niks aan de hand...
Iets minder verkeer ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
In het Noorden ligt nog meer sneeuw maar wij kunnen er wel mee omgaan
Tuurlijk maar niet meteen zo paniekerigquote:
Met uit eten erbij, niet slecht!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:16 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijstje van vandaag, commentaar is welkom!
O: bak magere kwark met muesli
T: gekookt ei
L: 2 allinson volkoren boterhammen achterham
T: 200 gram wortels, handje cashews/walnoten
T: lijnzaadcracker met stukje avocado en gerookte kip![]()
D: uit eten met vrienden, dus nog geen idee. Wel drie gangen.
Ja, dat had ik wel een beetje ingecalculeerd. Expres dingen genomen waarvan je goed verzadigd raakt. En geen idee wat ik voor dessert kan krijgen, dat zie ik straks welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met uit eten erbij, niet slecht!
Als toetje: vers fruit met slagroom?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jaja, gewoon weer met dikke borrels in de weer.![]()
Ik trouwens ook niet (al was het koud beter te drinken vond ik), maar dacht dat drinken al die wintersport gangers...
Voor kwak, een nummer waarbij je lekker je agressie weg kunt schreeuwenNeh ik drink zoete spullies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jägermeister met Red Bull en Lumumba.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Waar ga je uit eten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel een beetje ingecalculeerd. Expres dingen genomen waarvan je goed verzadigd raakt. En geen idee wat ik voor dessert kan krijgen, dat zie ik straks welFruit met slagroom zal 'm wel niet worden
ik heb hongerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar ga je uit eten?
Kwak, rustig aan met eten, morgen weer een dag
Mar, je bent een bikkel!
Er was niks mis met een strippenkaart, en ook niet met een normale studentenkaart die je alleen moest laten zienquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ...
Echt.
/frustratie
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:54 schreef _aurum_ het volgende:
ik doe 'm ff in een spoiler, maar deze is mooi!Idd mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar ga je uit eten?
Kwak, rustig aan met eten, morgen weer een dag
Mar, je bent een bikkel!
Nagellak, slank zijn en dietenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus LIF heeft twee slow-chats over een bepaald onderwerp maar geen algemene slow-chat?
Dan val ik in de middelstequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nagellak, slank zijn en dieten
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:02 schreef kwakz0r het volgende:
vriendje heeft een trein naar Den Haag![]()
ik voel me al iets minder stom omdat ik in elk geval was heb opgeruimd en wat van de badkamerspullen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:15 schreef MarMar het volgende:
thx Uniekvoel me op dit moment meer als roadkill..
hallo, hoe heet je, wat is je doel, lust je broccoli?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:14 schreef DanaCat het volgende:
Ontbijt:
500ml soja yoghurt
1 glas0% vet melk.
Lunch:
portie rettich
200gram zalm
1 glas 0% vet melk.
Diner :
1 Elstra appel.
Welnee laat gaan, ze is zichzelf!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hallo, hoe heet je, wat is je doel, lust je broccoli?
en ga eens eten, dit slaat natuurlijk nergens op...
Wij ook bijna allemaal en de rest is hard op weg. Het is trouwens gezond slank en m.i. niet alleen gericht op het eten van grote hoeveelheden kwark en groente, maar om het vinden van een balans die voor jou werkt.quote:
Ok, vooral doorgaan dan, maar dan in een anorexiatopic ofzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:15 schreef DanaCat het volgende:
Ik heb hier geen honger bij en voel me fit
dan nog moet je meer eten dan dit. en een appel als diner past niet in een low-carb dieet. nogmaals, ga eens eten, ook al denk je "hm, ik heb wel genoeg"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:17 schreef DanaCat het volgende:
Sorry, ik zal me even voorstellen.
Ik ben Dana 21 jaar oud 1.75cm en 77kg.
Ik wil zo'n 10kg kwijt en misschien wel meer.
Ik merk als ik geen koolhydraten eet maar meer eiwitten dat ik langer verzadigd ben.
.Welkom Fijn dat je je hier goed bij voelt. Hoe lang eet je al zo weinig? Ik zou hier heel ongelukkig van worden trouwens. Liever eet ik meer en loop een rondje extra.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:14 schreef DanaCat het volgende:
Ontbijt:
500ml soja yoghurt
1 glas0% vet melk.
Lunch:
portie rettich
200gram zalm
1 glas 0% vet melk.
Diner :
1 Elstra appel.
Misschien (in het begin) niet, maar dit is heeeel erg lastig om vol te houden. Daarnaast gaat je lijf in de 'spaarstand', zodat je solliciteert naar het jojo effect. Zie ook onze mooie Openingspostquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:17 schreef DanaCat het volgende:
Sorry, ik zal me even voorstellen.
Ik ben Dana 21 jaar oud 1.75cm en 77kg.
Ik wil zo'n 10kg kwijt en misschien wel meer.
Ik merk als ik geen koolhydraten eet maar meer eiwitten dat ik langer verzadigd ben.
dat klinkt als een eetstoornis, dwangmatig bewegen na het eten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:21 schreef DanaCat het volgende:
# Tinkepink ; bedankt voor je reacite
ik wandel 2 tot soms 3 uur per dag dan ben ik in beweging.
weer of geen weer dan ga ikvandaag ook maar was wel lastig :p Ik kan niet stilzitten na een maaltijd.
Vroeger was ik een keer goed afgevallen, Daarna ben ik veel te veel en slechte gaan eten terwijl ik goed beweegde. Ik moet leren om structuur te hebben in mijn eetpatroon. als ik gewoon netjes balans in mijn voedingspatroon had , dan had ik nu niet een beetje overgewicht. Ik at teveel en ongezond allemaal mijn schuld !! :pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Misschien (in het begin) niet, maar dit is heeeel erg lastig om vol te houden. Daarnaast gaat je lijf in de 'spaarstand', zodat je solliciteert naar het jojo effect. Zie ook onze mooie Openingspost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |