abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:44:40 #217
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107871466
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik deed een aanpassing... Weet niet of je die snapt? :P
Mijn reactie blijft staan.
Heaven is a place on earth with you
pi_107871478
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:04 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Hoe dan?
Nouja, ik hoorde vaak dat ik heel erg neerbuigend ben.
Nu probeer ik daar op te letten, en dus tegen mensen te praten alsof ze mijn gelijken zijn. ;)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:54:10 #219
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107871854
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nu probeer ik daar op te letten, en dus tegen mensen te praten alsof ze mijn gelijken zijn. ;)
O ik dacht dat je bedoelde: Als je meer dan eens negatieve dingen over jezelf hoort.
pi_107871934
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 03:25 schreef geenvetzak het volgende:
Overigens mijn moeilijkheden op dit moment: nieuwe (en bekende) mensen lijken mij niet te kennen/vertrouwen. Ik heb het idee open en vrolijk over te komen, maar er blijft een afstand, en ik weet niet hoe ik die moet verkleinen. Qua motivatie zie ik nog weinig het nut in van actief bezig zijn en/of veel met andere mensen optrekken. Ten slotte nog niet zelfverzekerd genoeg om "serieus" te flirten met vrouwen, weet niet hoe ik om moet gaan met zowel toespelingen als afwijzingen :') Doe mijn best om laag-drempelig te beginnen, maar zie weinig mogelijkheid. Work in progress!!
Herkenbaar. Ik hou iedereen op afstand :')
Children of the night. What music they make.
pi_107871980
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:54 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

O ik dacht dat je bedoelde: Als je meer dan eens negatieve dingen over jezelf hoort.
Daar geeft hij toch antwoord op?
Of snap ik het niet zo goed meer...
Rustig aan.
pi_107872013
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik deed een aanpassing... Weet niet of je die snapt? :P
had i m nu goed :+
pi_107872096
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

had i m nu goed :+
^O^ :Y
Rustig aan.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 21:15:44 #224
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107872696
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Daar geeft hij toch antwoord op?
Of snap ik het niet zo goed meer...
Ik interpreteerde het als dat hij juist degene is die te veel negatieve dingen over anderen zegt...
Maar jouw versie kan ook, inderdaad :D
pi_107873428
Dus, ik snap er even helemaal niks meer van _O-
Rustig aan.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 22:06:49 #226
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107874597
Mensen, iets minder slowchat graag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 11 februari 2012 @ 22:09:33 #227
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107874711
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, iets minder slowchat graag.
We proberen kingtoppies en Murderas posts te ontrafelen en advies te geven. Dat is geen slowchat. Dit wel.
pi_107875004
Ik begrijp vrouwen schijnbaar beter als mannen, Nogal apart als je eigenlijk op mannen valt dan vrouwen. Valt steeds vaker op en ik kan schijnbaar om welke mysterieuze reden dan ook dus beter met vrouwen omgaan dan met mannen?

En vandaag dus weer met een aantal dames gesproken en ze waren allemaal niet op de hoogte van mijn voorkeur zouden ze het ruiken of vinden ze me gewoon leuk en interessant vraag ik me nu af?
pi_107875115
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

We proberen kingtoppies en Murderas posts te ontrafelen en advies te geven. Dat is geen slowchat. Dit wel.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 21:15 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik interpreteerde het als dat hij juist degene is die te veel negatieve dingen over anderen zegt...
Maar jouw versie kan ook, inderdaad :D
Ik snap ook niks van jouw post hier.
Rustig aan.
pi_107875140
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En vandaag dus weer met een aantal dames gesproken en ze waren allemaal niet op de hoogte van mijn voorkeur zouden ze het ruiken of vinden ze me gewoon leuk en interessant vraag ik me nu af?
Ga eens direct met ze flirten, knipoogjes geven enzo.
Rustig aan.
pi_107875306
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Daar heeft hij toch helemaal niets aan? Dat is het punt juist..
pi_107875526
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Daar heeft hij toch helemaal niets aan? Dat is het punt juist..
Als ze terugflirten weet ie of ze hem leuk vinden of niet, Einstein :)
pi_107875661
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:28 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Als ze terugflirten weet ie of ze hem leuk vinden of niet, Einstein :)
Tsja als het hem alleen daarom te doen is wel ja :)
pi_107875873
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Knipoogjes vind ik weer zoiets :')

Wel een beetje er dieper op ingegaan laten we het daarop houden ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Tsja als het hem alleen daarom te doen is wel ja :)
Vrouwen zijn toch in mijn beleving wat beter van karakter en wat anders in hun manier van doen wel interessant :P
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:04:46 #235
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107876890
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik vind dat jij een soort van omslagpunt lijkt te hebben. Op een gegeven moment word je in je reacties vrij fel. Weet niet of ik het neerbuigend moet noemen. Maarja, zo goed ken ik je ook niet.

Ik schijn nogal snel te oordelen ;) Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, nooit echt zo over nagedacht. En dat terwijl ik altijd angstig ben dat anderen over mij oordelen. Oh Irony.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:30:02 #236
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107877788
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:04 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vind dat jij een soort van omslagpunt lijkt te hebben. Op een gegeven moment word je in je reacties vrij fel. Weet niet of ik het neerbuigend moet noemen. Maarja, zo goed ken ik je ook niet.

Ik schijn nogal snel te oordelen ;) Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, nooit echt zo over nagedacht. En dat terwijl ik altijd angstig ben dat anderen over mij oordelen. Oh Irony.
Ik denk dat dat ook wel logisch is. Die angst komt ergens vandaan natuurlijk. Stel je was een totaal niet-oordelend persoon, dan kun je je ook moeilijk voorstellen hoe anderen oordelen. Dat komt dan waarschijnlijk niet eens in je op, je bent er totaal niet mee bezig.
Beetje een "je ergert je aan hetgeen je bij jezelf herkent" ding.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:38:41 #237
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107878055
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:30 schreef Sinosappel het volgende:
Ik denk dat dat ook wel logisch is. Die angst komt ergens vandaan natuurlijk. Stel je was een totaal niet-oordelend persoon, dan kun je je ook moeilijk voorstellen hoe anderen oordelen. Dat komt dan waarschijnlijk niet eens in je op, je bent er totaal niet mee bezig.
Beetje een "je ergert je aan hetgeen je bij jezelf herkent" ding.
Mwah, ergeren aan hetgeen ik in mezelf herken is het niet, dan zou het wellicht wat minder erg zijn. Ik hecht veel belang aan mijn normen en waarden, wanneer die bij anderen verschillen kan ik daar vrij narcistisch over worden, en dus plaats ik mensen dan al snel in een bepaald hokje. Terwijl ik me niet realiseer dat ze zich, net als ik, in een groep waarschijnlijk heel anders opstellen dan één-op-één. Wanneer je dan dieper met zo'n persoon in gesprek gaat, kom je er ineens achter dat je gewoon heel onterecht iemand als een bepaald stereotype hebt benaderd.

Eén voordeel is dat ik snel weet welke mensen ik wél leuk vind, en waar ik dus best contact mee zal proberen te zoeken. Een nadeel is dat je veel mensen uitsluit die eigenlijk best heel gezellig kunnen zijn, en stiekem op één lijn met me zitten.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:43:20 #238
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107878195
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:38 schreef twi het volgende:

[..]

Mwah, ergeren aan hetgeen ik in mezelf herken is het niet, dan zou het wellicht wat minder erg zijn. Ik hecht veel belang aan mijn normen en waarden, wanneer die bij anderen verschillen kan ik daar vrij narcistisch over worden, en dus plaats ik mensen dan al snel in een bepaald hokje. Terwijl ik me niet realiseer dat ze zich, net als ik, in een groep waarschijnlijk heel anders opstellen dan één-op-één. Wanneer je dan dieper met zo'n persoon in gesprek gaat, kom je er ineens achter dat je gewoon heel onterecht iemand als een bepaald stereotype hebt benaderd.

Eén voordeel is dat ik snel weet welke mensen ik wél leuk vind, en waar ik dus best contact mee zal proberen te zoeken. Een nadeel is dat je veel mensen uitsluit die eigenlijk best heel gezellig kunnen zijn, en stiekem op één lijn met me zitten.
Ik bedoel meer: je bent bang dat mensen snel oordelen, omdat je zelf ergens veel bezig bent met oordelen over anderen. Je weet dus hoe mensen kunnen denken. Vergelijk het dus met iemand die helemaal niet oordelend is, die is daar totaal niet mee bezig in z'n eigen hoofd, en zal dus ook niet bang zijn om zelf veroordeeld te worden.

Dus logisch dat je die angst hebt.
pi_107878224
Ik heb dus net een shitload mailtjes naar allemaal vrouwen gestuurd dus... Dit word wel heel erg :')

Eens kijken hoe het gaat :Y
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:50:10 #240
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107878428
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:43 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ik bedoel meer: je bent bang dat mensen snel oordelen, omdat je zelf ergens veel bezig bent met oordelen over anderen. Je weet dus hoe mensen kunnen denken. Vergelijk het dus met iemand die helemaal niet oordelend is, die is daar totaal niet mee bezig in z'n eigen hoofd, en zal dus ook niet bang zijn om zelf veroordeeld te worden.

Dus logisch dat je die angst hebt.
De dingen waar ik angstig voor ben zijn totaal ongerelateerd aan waar ik anderen op beoordeel. Ik heb meer oppervlakkige angsten, qua uiterlijk, maatschappelijk succes. Dingen waar ik bij anderen in veel gevallen veel minder tot niets om geef. Maar qua snel oordelen op zich, zou het inderdaad kunnen dat dat onbewust een grote rol speelt. Jammer, het lijkt me wel een lastig patroon om uit te geraken.
pi_107878528
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:50 schreef twi het volgende:

[..]

De dingen waar ik angstig voor ben zijn totaal ongerelateerd aan waar ik anderen op beoordeel. Ik heb meer oppervlakkige angsten, qua uiterlijk, maatschappelijk succes. Dingen waar ik bij anderen in veel gevallen veel minder tot niets om geef. Maar qua snel oordelen op zich, zou het inderdaad kunnen dat dat onbewust een grote rol speelt. Jammer, het lijkt me wel een lastig patroon om uit te geraken.
Toch waarom hecht je aan maatschappelijk succes?

Ik denk juist dat zoiets je niet veel verder zal brengen in heel veel zaken en ik denk dat je dus beter kunt richten op een aantal zaken zoals innerlijk geluk want dat straal je uit... Iets minder malen om de mening van mensen die je niet diep in je hart liggen ;)
  zondag 12 februari 2012 @ 00:00:06 #242
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107878761
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Toch waarom hecht je aan maatschappelijk succes?

Ik denk juist dat zoiets je niet veel verder zal brengen in heel veel zaken en ik denk dat je dus beter kunt richten op een aantal zaken zoals innerlijk geluk want dat straal je uit... Iets minder malen om de mening van mensen die je niet diep in je hart liggen ;)
Levensstijl en carrière zijn toch twee zeer belangrijke zaken waar vrouwen waarde aan hechten, lijkt me zo. Ik weet dat ik geen adonis ben die met een knipoog de vrouwen overrompelt. Dan moet je dat op één of andere manier toch wel compenseren. Ik settle niet voor less, ik wil echt gewoon een leuke vrouw, en niet eentje die ik best wel leuk vind. Dan verwacht ik van mezelf toch wel bepaalde zaken waardoor ik zo'n vrouw zou verdienen.
pi_107878831
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb dus net een shitload mailtjes naar allemaal vrouwen gestuurd dus... Dit word wel heel erg :')

:') Wat heb je in die mailtjes gezet dan?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  zondag 12 februari 2012 @ 00:07:53 #244
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107879072
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Huh? Jij viel toch op kerels?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107879567
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef twi het volgende:

[..]

Levensstijl en carrière zijn toch twee zeer belangrijke zaken waar vrouwen waarde aan hechten, lijkt me zo. Ik weet dat ik geen adonis ben die met een knipoog de vrouwen overrompelt. Dan moet je dat op één of andere manier toch wel compenseren. Ik settle niet voor less, ik wil echt gewoon een leuke vrouw, en niet eentje die ik best wel leuk vind. Dan verwacht ik van mezelf toch wel bepaalde zaken waardoor ik zo'n vrouw zou verdienen.
Duidelijk.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:01 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

:') Wat heb je in die mailtjes gezet dan?
Lees mijn volgende reactie...

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Huh? Jij viel toch op kerels?
Dat klopt maar met de mannen lukt het echt niet er zit een soort groot gat wat niet opgevuld raakt en waar het bij de vrouwen weer wel heel goed lukt dus dan ga je toch eens kijken en ik weet maar sorry grotendeels zoekt de homo man andere zaken in het leven dan mij. En op punt werkt dat gewoon niet merk ik.

Dus kijk ik eens hoe het vrouwelijke publiek op mij reageert en tot dusver is veel positiever dan met mannen kan ik je vertellen :Y
pi_107879691
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Dat klopt maar met de mannen lukt het echt niet er zit een soort groot gat wat niet opgevuld raakt
:') Wat dacht je toen je dit typte..
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_107879711
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

:')
Niet doordenken _O-

:')
  zondag 12 februari 2012 @ 00:42:29 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107880198
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Dat klopt maar met de mannen lukt het echt niet er zit een soort groot gat wat niet opgevuld raakt en waar het bij de vrouwen weer wel heel goed lukt dus dan ga je toch eens kijken en ik weet maar sorry grotendeels zoekt de homo man andere zaken in het leven dan mij. En op punt werkt dat gewoon niet merk ik.

Dus kijk ik eens hoe het vrouwelijke publiek op mij reageert en tot dusver is veel positiever dan met mannen kan ik je vertellen :Y
Tsja, daar zou ik dus moeite mee hebben. Misschien dat ik daarom zo'n slechte 'hosselaar' ben. "Even kijken hoe het met meisjes gaat die ik niet bijzonder leuk vind." Settling for less, dat vind ik een beetje kansloos. Al mis je daardoor wel de ervaring die je wellicht nodig hebt om wel iemand met succes te verleiden, wanneer je haar (of hem in jouw geval) wel echt leuk vindt.
pi_107880265
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:42 schreef twi het volgende:

[..]

Tsja, daar zou ik dus moeite mee hebben. Misschien dat ik daarom zo'n slechte 'hosselaar' ben. "Even kijken hoe het met meisjes gaat die ik niet bijzonder leuk vind." Settling for less, dat vind ik een beetje kansloos. Al mis je daardoor wel de ervaring die je wellicht nodig hebt om wel iemand met succes te verleiden, wanneer je haar (of hem in jouw geval) wel echt leuk vindt.
Die ervaring missen neem ik wel voor lief. Daar ben ik voor mezelf inmiddels wel achter gekomen.
pi_107880354
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:42 schreef twi het volgende:

[..]

Bij mij draait het heel veel om een leuk innerlijk alleen bij veel mannen mis ik dat ontzettend vooral in mijn leeftijd zijn de meeste nog volop met los leven waar ik dus geen behoefte aan heb vrouwen van rond mijn leeftijd en niet allemaal hoor zijn iets meer rustiger geworden en zoeken iets meer dan wat losbandigheid.
pi_107880397
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Bij mij draait het heel veel om een leuk innerlijk alleen bij veel mannen mis ik dat ontzettend vooral in mijn leeftijd zijn de meeste nog volop met los leven waar ik dus geen behoefte aan heb vrouwen van rond mijn leeftijd en niet allemaal hoor zijn iets meer rustiger geworden en zoeken iets meer dan wat losbandigheid.
Hoe oud ben je dan?

Volgens mij zijn er in elke leeftijdscategorie wel serieuze mannen/ vrouwen te vinden.
pi_107880620
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:48 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?

Volgens mij zijn er in elke leeftijdscategorie wel serieuze mannen/ vrouwen te vinden.
24jaar

Tja ik dus tot op heden nog niet en bij de vrouwen ligt het toch heel anders heb ik echt gemerkt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')