abonnement Unibet Coolblue
pi_107665607
oh, colt heeft de terugreis vanuit rome geboekt voor dinsdag 14 maart ipv woensdag 15 februari! :)
pi_107665702
Gaat lekker die reis :D Is het nog te verzetten?
pi_107665797
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:55 schreef Inu het volgende:
Gaat lekker die reis :D Is het nog te verzetten?
dan moet ik 119 euro bijbetalen, kan beter die vlucht opnieuw 'los' boeken.
pi_107665905
quote:
99s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:52 schreef -moppie- het volgende:
oh, colt heeft de terugreis vanuit rome geboekt voor dinsdag 14 maart ipv woensdag 15 februari! :)
handig :)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_107665925
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:04 schreef Inu het volgende:
En ik baal van mezelf }:| Ik had een hele tijd terug een nieuwbouwproject gezien wat echt super is, maar te duur was voor ons. Ondertussen staan er nog steeds een boel huizen leeg en bieden ze er ook een paar aan met Koopgarant (krijg je korting op de koopprijs, en bij verkoop koopt de woningbouw het terug en deel je de winst/verlies), waardoor we het ineens wel kunnen betalen en ik word dan meteen helemaal enthousiast, terwijl ik weet dat er nog helemaal niks is. Bel ik vanochtend, zijn er natuurlijk al opties op de 2 huizen die we wilden bezichtigen }:| En nu baal ik dat ik hiervan baal, want er was nog niks aan de hand en ik was net eigenlijk weer blij in het huis dat we nu gewoon hebben }:|
ach Inu, er komen nog zoveel leuke huisjes voorbij... no worries!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_107665983
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:04 schreef Inu het volgende:
En ik baal van mezelf }:| Ik had een hele tijd terug een nieuwbouwproject gezien wat echt super is, maar te duur was voor ons. Ondertussen staan er nog steeds een boel huizen leeg en bieden ze er ook een paar aan met Koopgarant (krijg je korting op de koopprijs, en bij verkoop koopt de woningbouw het terug en deel je de winst/verlies), waardoor we het ineens wel kunnen betalen en ik word dan meteen helemaal enthousiast, terwijl ik weet dat er nog helemaal niks is. Bel ik vanochtend, zijn er natuurlijk al opties op de 2 huizen die we wilden bezichtigen }:| En nu baal ik dat ik hiervan baal, want er was nog niks aan de hand en ik was net eigenlijk weer blij in het huis dat we nu gewoon hebben }:|
Relax, wat FUFR zegt er komt vast iets leukers voorbij...
pi_107665993
quote:
99s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:04 schreef FUFR het volgende:

[..]

ach Inu, er komen nog zoveel leuke huisjes voorbij... no worries!
Ja, ik baal ook meer van mezelf dan dat dat huis al weg is..
pi_107667135
Mn eerste paper abstract voor een conferentie ingediend *O* Nu hopen dat het geaccepteerd wordt en dan mag ik in juni naar Estland :s)
pi_107667899
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:49 schreef Inu het volgende:
Mn eerste paper abstract voor een conferentie ingediend *O* Nu hopen dat het geaccepteerd wordt en dan mag ik in juni naar Estland :s)
wanneer hoor je dat?
pi_107667952
quote:
99s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:07 schreef -moppie- het volgende:

[..]

wanneer hoor je dat?
Eind mei pas...

Edit; Oh nee, als je geaccepteerd wordt moet je dan het volledige paper ingeleverd hebben.. Geen idee dus :D
pi_107668170
spannend... zou wel weer leuk zijn..
pi_107675590
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:04 schreef Inu het volgende:
En ik baal van mezelf }:| Ik had een hele tijd terug een nieuwbouwproject gezien wat echt super is, maar te duur was voor ons. Ondertussen staan er nog steeds een boel huizen leeg en bieden ze er ook een paar aan met Koopgarant (krijg je korting op de koopprijs, en bij verkoop koopt de woningbouw het terug en deel je de winst/verlies), waardoor we het ineens wel kunnen betalen en ik word dan meteen helemaal enthousiast, terwijl ik weet dat er nog helemaal niks is. Bel ik vanochtend, zijn er natuurlijk al opties op de 2 huizen die we wilden bezichtigen }:| En nu baal ik dat ik hiervan baal, want er was nog niks aan de hand en ik was net eigenlijk weer blij in het huis dat we nu gewoon hebben }:|
Inu-hersenkronkels :D.
pi_107676020
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:31 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Inu-hersenkronkels :D.
Das heel vervelend hoor }:|
pi_107678041
Nee das schattig :P.
pi_107678118
Het is alweer voorbij gelukkig *O*

Ben nu gewoon moe :O We gaan een test doen met 6 personen met 3 tools, netjes alle regels enzo vastgesteld om het zo vergelijkbaar mogelijk te maken, heeft het uitzendbureau een student geselecteerd die spastisch is en dus niks kan met 1 hand }:| Nog een voetnootje erbij dus :')
pi_107703357
Ik zag net rinus en zijn braindead wife op tv. wat een fijn begin van de dag O+
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_107703383
Shit, het is DRUK in de trein! Volgens mij komt dat ook echt voor een deel omdat de Benelux trein te laat was, die normaal net voor de mijne rijdt.. Voorspelt wat voor als ze die Benelux trein eruit halen :X

En vouwfietsen moeten gecrushed worden.. En mensen met vouwfietsen erbij
pi_107703573
:D
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_107704072
Good morning!
pi_107705469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 08:22 schreef Inu het volgende:
Shit, het is DRUK in de trein! Volgens mij komt dat ook echt voor een deel omdat de Benelux trein te laat was, die normaal net voor de mijne rijdt.. Voorspelt wat voor als ze die Benelux trein eruit halen :X

En vouwfietsen moeten gecrushed worden.. En mensen met vouwfietsen erbij
Nou kennen we je weer :P.
pi_107709801
nou wat is het rustig hier... saai..
pi_107709970
ik was drukjes met mijn nieuwe printer.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_107710059
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:53 schreef FUFR het volgende:
ik was drukjes met mijn nieuwe printer.
kan ie het goed of moet je hem aanzwengelen?
pi_107710099
nee, deze werkt, mijn dure laser begon te vlekken. vanmorgen dus even een andere gekocht.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_107710136
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:57 schreef FUFR het volgende:
nee, deze werkt, mijn dure laser begon te vlekken. vanmorgen dus even een andere gekocht.
Ach so, ben je nu weer gezellig hier?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')