dan moet ik 119 euro bijbetalen, kan beter die vlucht opnieuw 'los' boeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:55 schreef Inu het volgende:
Gaat lekker die reisIs het nog te verzetten?
handigquote:Op maandag 6 februari 2012 10:52 schreef -moppie- het volgende:
oh, colt heeft de terugreis vanuit rome geboekt voor dinsdag 14 maart ipv woensdag 15 februari!
ach Inu, er komen nog zoveel leuke huisjes voorbij... no worries!quote:Op maandag 6 februari 2012 10:04 schreef Inu het volgende:
En ik baal van mezelfIk had een hele tijd terug een nieuwbouwproject gezien wat echt super is, maar te duur was voor ons. Ondertussen staan er nog steeds een boel huizen leeg en bieden ze er ook een paar aan met Koopgarant (krijg je korting op de koopprijs, en bij verkoop koopt de woningbouw het terug en deel je de winst/verlies), waardoor we het ineens wel kunnen betalen en ik word dan meteen helemaal enthousiast, terwijl ik weet dat er nog helemaal niks is. Bel ik vanochtend, zijn er natuurlijk al opties op de 2 huizen die we wilden bezichtigen
En nu baal ik dat ik hiervan baal, want er was nog niks aan de hand en ik was net eigenlijk weer blij in het huis dat we nu gewoon hebben
Relax, wat FUFR zegt er komt vast iets leukers voorbij...quote:Op maandag 6 februari 2012 10:04 schreef Inu het volgende:
En ik baal van mezelfIk had een hele tijd terug een nieuwbouwproject gezien wat echt super is, maar te duur was voor ons. Ondertussen staan er nog steeds een boel huizen leeg en bieden ze er ook een paar aan met Koopgarant (krijg je korting op de koopprijs, en bij verkoop koopt de woningbouw het terug en deel je de winst/verlies), waardoor we het ineens wel kunnen betalen en ik word dan meteen helemaal enthousiast, terwijl ik weet dat er nog helemaal niks is. Bel ik vanochtend, zijn er natuurlijk al opties op de 2 huizen die we wilden bezichtigen
En nu baal ik dat ik hiervan baal, want er was nog niks aan de hand en ik was net eigenlijk weer blij in het huis dat we nu gewoon hebben
Ja, ik baal ook meer van mezelf dan dat dat huis al weg is..quote:Op maandag 6 februari 2012 11:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
ach Inu, er komen nog zoveel leuke huisjes voorbij... no worries!
wanneer hoor je dat?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:49 schreef Inu het volgende:
Mn eerste paper abstract voor een conferentie ingediendNu hopen dat het geaccepteerd wordt en dan mag ik in juni naar Estland
Eind mei pas...quote:
Inu-hersenkronkelsquote:Op maandag 6 februari 2012 10:04 schreef Inu het volgende:
Nou kennen we je weerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:22 schreef Inu het volgende:
Shit, het is DRUK in de trein! Volgens mij komt dat ook echt voor een deel omdat de Benelux trein te laat was, die normaal net voor de mijne rijdt.. Voorspelt wat voor als ze die Benelux trein eruit halen![]()
En vouwfietsen moeten gecrushed worden.. En mensen met vouwfietsen erbij
Ach so, ben je nu weer gezellig hier?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:57 schreef FUFR het volgende:
nee, deze werkt, mijn dure laser begon te vlekken. vanmorgen dus even een andere gekocht.
jep, is niet zo drukjes nu. moet nog een paar DV's makenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ach so, ben je nu weer gezellig hier?
Is het niet goedkoper om hem schoon te maken?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:57 schreef FUFR het volgende:
nee, deze werkt, mijn dure laser begon te vlekken. vanmorgen dus even een andere gekocht.
vrijdag heel dat ding gecleaned, printte weer zoals het hoort, maandag had ik weer vlekken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Is het niet goedkoper om hem schoon te maken?
Wij hadden onze eerste pilot-test vandaag, met stopwatch en al. Zit er gewoon 1 jongen met zn telefoon te spelen tijdens de test en hij had ook zelf bedacht dat het net zo handig was om ermee te stoppen een paar minuten voor het einde, want hij had zn pagina af
heeft geen zin, ze zijn schaatsen..quote:
ziek word je van bacillen enzulks, niet van het weer...quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:27 schreef r8v2 het volgende:
Ziek zijn met dit weer? Juist als het 10 graden is en het regent word je ziek.
Kon dat maar. Nee, moet gewoon analoog, met een validatiekenmerk van de uni. Braaf gedaan, maar zoals al gezegd, geen reactie op gehad. En je kan dus zelf geen berichtjes/mailtjes sturen naar dat centraal orgaan wat de uni-inschrijvingen regelt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:55 schreef Inu het volgende:
Upload je propodeuse dan op de plek van je HAVO/VWO diploma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |