Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
het zijn er twee, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:58 schreef DannyDeko het volgende:
Nu wil ik wel weer eens een gewillig dametje zien in de OP heur!
Niets te klagenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het zijn er twee, is dat ook goed?
Indd: Almeback IF Donk Kanu, heb je wel een ziek blok!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:03 schreef GuRBuH het volgende:
3-5-2. Donk IF als CB. En nu? Brazilianen en Zweden zijn makkelijk, maar niet leuk
Tja, van de andere Nederlandse CB's moet je het ook niet hebben en als je Donk op 9 chem wil krijgen..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:03 schreef GuRBuH het volgende:
3-5-2. Donk IF als CB. En nu? Brazilianen en Zweden zijn makkelijk, maar niet leuk
IF Pukki voorin.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, van de andere Nederlandse CB's moet je het ook niet hebben en als je Donk op 9 chem wil krijgen..
IF Donk, IF Sanko en Kanu ofzo lijkt me echt heerlijk, maar dan zit je weer dat je met Bundesliga en Pro League moet gaan kutten..
Underrated/Overpriced.quote:
Elyoubassi Up Kingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Underrated/Overpriced.
Ik denk dat ik eerst maar eens bedenk wie ik voorin wil, dat scheelt al een hoop. Het gebrek aan fatsoenlijke LM/RM's van Zweden helpt ook niet echt.
Alle 4 atb al gehad, begint te vervelenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Elyoubassi Up King
-------Huseklepp-------
Waarom opeens iedereen met 3 at the back dan?
Voor hoeveel heb je hem dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alle 4 atb al gehad, begint te vervelenNu ik IF Donk heb wil ik wel eens een 3 atb proberen. 5 =
231kquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je hem dan?
Wow, is hij zoveel waard? Klote ik wilden hem ook wel halen eigenlijk maar ik dacht voor 150K ofzo. Dit is toch net ff wat te veel voor mij!quote:
Denk dat je hem voor die prijs wel zou kunnen krijgen hoor. Ik liet me een beetje meeslepen in een bidwar. Maar het maakt me niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wow, is hij zoveel waard? Klote ik wilden hem ook wel halen eigenlijk maar ik dacht voor 150K ofzo. Dit is toch net ff wat te veel voor mij!
80K zou toch best klote zijn, of jij hebt echt meer dan 1.5 miljoen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Denk dat je hem voor die prijs wel zou kunnen krijgen hoor. Ik liet me een beetje meeslepen in een bidwar. Maar het maakt me niet zoveel uit.
Neuh dat niet, maar voordat er weer een silver IF komt die het waard is heb ik het wel weer terug.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
80K zou toch best klote zijn, of jij hebt echt meer dan 1.5 miljoen.
Diequote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:45 schreef Tim86 het volgende:
pff, net zo'n nare wedstrijd..tegen de duurst mogelijke EPL ploeg in 4-1-2-1-2 met alle IF's..spitsenduo Rooney TOTY en IF Aguero..kerel was echt niet goed, maar speelde mega verdedigend en het type aanvalsspel wat mij eindeloos kan frusteren met non stop draaien en keren zonder enige tricks of wat dan ook..hij kwam op 1-0 en na het kijken van alle herhalingen en een eindeloze sshhhh gingen we verder. Ik kon echt amper iets creëren tegen dat ultra def van hem, maar hij probeerde ook echt niets. Tweede helft ging ik aanvallender spelen en gooide ik IF Lavezzi en Taiwo erin (die kregen net een potje rust..was een eerste ronde partij) en toen ging het wat beter lopen. Uiteindelijk in de 80e minuut gelijk gemaakt door Krasic en in de 120e minuut de winnende met opnieuw eindbaas Krasic. Daarna ook maar een lekker ssshhhh rondje gemaakt
![]()
Ooievaar?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:56 schreef GuRBuH het volgende:
Ik doe bij gasten die het verdienen nu altijd die ooievaar celebration, of sad violin
Geruild met iemand van het EA forum, rest van de coins volgen nog denk ik.. moet alles nog verkopen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En je hebt je coins weten in te ruilen voor xbox coins? Of op de Xbox helemaal opnieuw begonnen? Vooral in het laatste heb ik geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |