Best kut, maar ligt dat ook niet meer aan de werking van iMessage icm iPod Touch en iPad? Want daar zit ook geen Sim-kaart in maar kan wel gebruikt worden om berichten te sturen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
http://gizmodo.com/588059(...)tal-strangers-iphone
Lekker dan, toevallig dat vandaag voor het eerst een Combo-update uitvoerde. Normaal doe ik dat altijd via de Software update tool, voor hetzelfde geld had ik ook met dit probleem gezeten..quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb net de update uitgevoerd op m'n iMac & die's nu redelijk fucked... Alle programma's crashen en er is een CUI probleem. Komt wel vaker voor las ik. Probleem schijnt niet voor te komen bij de combo update (hier te downloaden), maar enkel bij de Software Update versie.
[edit]
Dit probleem heb ik dus op mijn iMac:
[ afbeelding ]
Ben nu bezig om de combo update te downloaden op m'n MacBook en kijken of ik daarmee de iMac kan herstellen... Geen zin in een TM restore, aangezien dat bij mij zo'n 4-6 uur duurt
[edit 2]
HD van de MacBook aan de USB gehangen en de combo update vanaf die installatie geïnstalleerd op de HD van de iMac. Alles werkt weer
Tril en geluid?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef Renesite het volgende:
Mis alleen EEN ding...
Een ledje wanneer er een berichtje is of zo... Nu moet ik te vaak ff op het scherm kijken en zo.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:36 schreef boem-dikkie het volgende:
De jongen die op élke tweet waarin ik zeurde over mijn iPhone meteen ANDROID riep.
Waardeert mijn baas niet zo. Dus nou jaaquote:
en het stereotype is compleetquote:
dit waren nog zn laatste bonuspuntjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:36 schreef boem-dikkie het volgende:
De jongen die op élke tweet waarin ik zeurde over mijn iPhone meteen ANDROID riep.
Moet je een Android-telefoon kopen, die hebben een ledje (of iets like SGS)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef Renesite het volgende:
Mis alleen EEN ding...
Een ledje wanneer er een berichtje is of zo... Nu moet ik te vaak ff op het scherm kijken en zo.
schatje, je weet dat ik toch altijd even op je naam klik als ik je bij de actieve topics ziequote:
Waar het aan ligt wordt nergens echt goed uitgelegd. Al die vage artikelen hebben het over 'activeren' alsof het niks is. Wtf is 'een nummer activeren'?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Best kut, maar ligt dat ook niet meer aan de werking van iMessage icm iPod Touch en iPad? Want daar zit ook geen Sim-kaart in maar kan wel gebruikt worden om berichten te sturen.
[..]
Lekker dan, toevallig dat vandaag voor het eerst een Combo-update uitvoerde. Normaal doe ik dat altijd via de Software update tool, voor hetzelfde geld had ik ook met dit probleem gezeten..
Not this shit again...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:21 schreef alwaysonhold het volgende:
Heb vandaag van diverse Apple mensen bij een Apple store in Duitsland gehoord dat eind maart de nieuwe Ipad 3 zou moeten uitkomen. We wachten af
Je kan ergens bij toegankelijkheid instellen dat als je een berichtje krijgt de flitser op de achterkant een keer oplicht. Moet je je iPhone wel op de kop op tafel leggen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef Renesite het volgende:
Mis alleen EEN ding...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
How to Get 4.5 GB of Dropbox Storage for Free
meer info:http://forums.dropbox.com/topic.php?id=52900
Maar dat gaat niet constant. Jammer. Maar helaasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan ergens bij toegankelijkheid instellen dat als je een berichtje krijgt de flitser op de achterkant een keer oplicht. Moet je je iPhone wel op de kop op tafel leggen.
Whatsapp kan het toch ook?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bizar man. Apple moet dit echt snel fixen! Alhoewel dat nog wel lastig zal zijn. Ik denk dat de reden is waarom Apple het nu zo doet is omdat Apple zeker moet zijn dat jouw telefoonnummer ook echt jouw telefoonnummer is. Er moet dus een harde koppeling zijn met de simkaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |