Spanky!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Kusjes vanuit m'n capsule in Tokyo! Hostel heeft relaxt goede wifi, maar wil eigenlijk niet teveel internetten... Ben nog niet op ziek gegaan naar vieze hentai maar moet vast goedkomen! Ook nog geen gothic lolita's gespot, misschien is dat alweer uit ofzo...
Vieze hentai: akihabara, pak de yamanote lijn (groene) om er te komen. De begane-grondwinkels is niet bijzonder, die op de eerste etage hadden nog wel eens betere dingen. Gothic lolita's: zondag, harajuku. Ook de groene lijn (yamanote).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Kusjes vanuit m'n capsule in Tokyo! Hostel heeft relaxt goede wifi, maar wil eigenlijk niet teveel internetten... Ben nog niet op ziek gegaan naar vieze hentai maar moet vast goedkomen! Ook nog geen gothic lolita's gespot, misschien is dat alweer uit ofzo...
Had je ook Fok! stickers mee van Danny om je capsule mee te bevuilen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:34 schreef SpankmasterC het volgende:
cappuccinoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:12 schreef AQuila360 het volgende:
Gewoon een grote mok kersen thee...
KersenTheequote:
Wat is een cooker?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thee is ook awesome.... dat neem ik straks weer
ik ben ook zo blij met mijn cooker
Nou ik moet wat updates doen alleen bij eentje download die steeds maar diue blijft maar op updaten staanquote:
Een kraan voor luie mensen, zodra je hem open draait heb je gelijk kokend water. Ik had zo vaak dat ik de waterkoker aanzette en tegen de tijd dat ik er weer aan dacht was het alweer koudquote:
Oh maar de apple update service lag er gister uit, misschien heeft het daar nog mee te maken? Ik kreeg ook een melding dat ik moest updaten gisteravond, ik zet hem even aan, als ik het ook heb ligt het niet bij jouquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nou ik moet wat updates doen alleen bij eentje download die steeds maar diue blijft maar op updaten staan
dadelijk even proberen ja!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
AQ mijn itunes + overige updates zijn geïnstalleerd zonder problemen, misschien toch even reboot en nog keer proberen?
No problem!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
dadelijk even proberen ja!
Dankjewel
thanks! Akiba is idd leuk, vandaag ook harajuku aangetikt ivm tempel ernaast, zal morgen weer ff kijken voor de chickiesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vieze hentai: akihabara, pak de yamanote lijn (groene) om er te komen. De begane-grondwinkels is niet bijzonder, die op de eerste etage hadden nog wel eens betere dingen. Gothic lolita's: zondag, harajuku. Ook de groene lijn (yamanote).
Succes !
Het is vast niet erger dan gisteren, toen ging er 1 trein per kwartier (een random kant op) weg in utrechtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vertraging rond Eindhoven, Den Bosch en Utrecht. Beter gaan we idd maar niet richting Utrecht.
Nou toch is het nu erger. Er rijden nu geen treinen meer van en naar utrecht. Alleen 2 keer per uur een pendelstoptrein...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is vast niet erger dan gisteren, toen ging er 1 trein per kwartier (een random kant op) weg in utrechtGelukkig kwam er na een uur al een trein naar leiden, best handig enkelspoor, dan heb je geen wissels
Net is mijn eerste IOS app goedgekeurden ik heb mijn hele huishouden al gedaan en een uur met de man gebeld vanmorgen. Vrolijk
Mensen die Lowlands-kaartjes kopenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en lowlands is alweer uitverkocht.
185 euro voor een kaartje, insane! Toen ik in 2004 ging was het 110 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |