Als Hadewych met haar kut Kruidvat stem zo in die porto staat te blèren dan wil je wel rennen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dat wegrennen dan bij de vlagopdracht?
Zoiets is wel eens gebeurt in WIDM. George heeft ook makkelijk opdrachten kunnen manipuleren omdat hij info had gekregen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zou betekenen dat ze het spel "buiten de opdracht" om hebben gefixed... dat zou in mijn ogen absoluut niet mogen
Mol krijgt altijd info, maar mag natuurlijk niet een opdracht veranderen. Dan houd je de kijker voor de gek.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zoiets is wel eens gebeurt in WIDM. George heeft ook makkelijk opdrachten kunnen manipuleren omdat hij info had gekregen.
Info krijgen is iets anders dan complete opdrachten "achter de schermen" manipulerenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zoiets is wel eens gebeurt in WIDM. George heeft ook makkelijk opdrachten kunnen manipuleren omdat hij info had gekregen.
Als de mol bij de onderhandelingen zat lijkt me van wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar heeft de mol bijvoorbeeld wel de informatie gekregen door bijvoorbeeld te zien wat de 1e 4 hebben gestemd?
Ik denk dat dat wel mogelijk is ja.. De mol krijgt toch altijd de nodige infoquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar heeft de mol bijvoorbeeld wel de informatie gekregen door bijvoorbeeld te zien wat de 1e 4 hebben gestemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Ireth zoekt maar even verder....Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Of je moet er een andere betekenis aan geven;quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
1. De eerste twee uur
2. In de min > Hadewych
3. Geen Toneel > Maarten
4. Iemand Anders
5. Van voor naar achteren > Liesbeth Staats (anagram)
Slaan de namen van de afleveringen op kandidaten die NIET de Mol zijn?
5. Van voor naar achteren > Liesbeth Staats (anagram)quote:Liesbeth Staats vertrekt per direct bij de actualiteitenrubriek EénVandaag. De verslaggeefster en vaste vervangster van presentator Pieter Jan Hagens begint met haar eigen bedrijf.
Ik zit ook m'n brein echt te breken over die vage aflevering-omschrijvingen. Vooral die van vandaag sloeg niet bepaald op de aflevering van deze week. De titels kunnen inderdaad slaan op kandidaten die NIET de mol zijn, maar dan zou ik voor 'Geen Toneel' Frits zetten en dan nog bedenken wie bij omschrijving 1 en 4 passen, van de overgebleven kandidaten, inclusief Marit. Zo zou het dus een aanwijzing kunnen zijn dat de volgorde van de aflevering-titels ook de volgorde van de afvallers weergeeft, maar dan eindigend bij 1. Dus 'De eerste twee...' slaat op de personen die 'eerste' worden (de winnaar en de mol, die het volhouden tot het eind).quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
1. De eerste twee uur
2. In de min > Hadewych
3. Geen Toneel > Maarten
4. Iemand Anders
5. Van voor naar achteren > Liesbeth Staats (anagram)
Slaan de namen van de afleveringen op kandidaten die NIET de Mol zijn?
Sta je er ook wel bij stil dat een mol juist zo min mogelijk doet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar niet zo goed tegen. je zit verdomme in wie is de mol! Doe je best of blijf thuis
.
Oké, maar een mol moet niet al te passief zijn. Ook actie nemen en vóóral controle nemen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:27 schreef N00dles het volgende:
[..]
Sta je er ook wel bij stil dat een mol juist zo min mogelijk doet?
Ja, maar je moet jezelf niet teveel in de kijkers zetten. Soms is mollen vanuit de achtergrond een beter idee, helemaal als de opdracht toch al niet lijkt te lukken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, maar een mol moet niet al te passief zijn. Ook actie nemen en vóóral controle nemen.
Naar mijn mening is een mol juist wel fanatiek, maar laat ie daarin juist dingen mislukken. Een mol die een beetje lui op een fiets gaat hangen en opdrachten niet lijkt te begrijpen vind ik geen leuke mol.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:27 schreef N00dles het volgende:
[..]
Sta je er ook wel bij stil dat een mol juist zo min mogelijk doet?
Nee, ben ik met je eens, maar Tim is dan een voorbeeld van een saaie mol.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Naar mijn mening is een mol juist wel fanatiek, maar laat ie daarin juist dingen mislukken. Een mol die een beetje lui op een fiets gaat hangen en opdrachten niet lijkt te begrijpen vind ik geen leuke mol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |