Het is de duivelquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Er moet iets zijn met 6 en kruizen.
Dat viel me ook op!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben niet de Mol, en dan ja knikken..
Tevens; NEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou William liever weg hebben. Vind 'm strontvervelend.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Godver ik wilde dat Tim eruit ging.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Spoilet uit TT gehaald voor de laatkijkers.
Één van jullie twee molt.quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou William liever weg hebben. Vind 'm strontvervelend.
Marie-Thérèse Torresquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een muziekje
Bonuspunten voor als je de componist weet.
Ennio Morriconequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een muziekje
Bonuspunten voor als je de componist weet.
Hadewychquote:
Misschien spelen ze beiden wel hetzelfde spelletje. Van William geloof ik niet dat hij de mol is, van Tim weet ik het niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou William liever weg hebben. Vind 'm strontvervelend.
Dan nodig je zo'n persoon niet uit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik de Avro was zou ik Tim geen mol maken, want dat is een irritant type, en het is niet goed voor de kijkcijfers als die er gegarandeerd de hele show in zit.
Dit dus..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben niet de Mol, en dan ja knikken..
Tevens; NEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft wel geweldig genoten volgens mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Marit kan haar moeder mooi uit bad gaan halen... die zal wel verschrompeld zijn ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |