quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Spoilet uit TT gehaald voor de laatkijkers.
Timing, wij hebben hetquote:
Zoals een heleboel mensen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wist ik 30 jan altwitter:stannie121 twitterde op maandag 30-01-2012 om 16:46:53Montage-foutje van Wie Is De Mol... Afvaller van volgende aflevering is al bekend... http://t.co/6Qi1nVZc #widm reageer retweet
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
wel een dikke fail met die promo van vorige week
quote:
Ze zijn groter dan ik altijd dacht iig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Respect vaar de tieten van Marit
quote:De pot leeg en bij de eerste de beste opdracht daarna: 100 euro verdiend! Het leek wel alsof we op dezelfde manier doorgingen als in het begin in IJsland!
Maar nee, in de rest van deze aflevering werd er voor ons doen best veel geld verdiend. Jammer, maar helaas. Ik heb m’n best gedaan. Is het jullie ook opgevallen dat het wantrouwen binnen de groep groeit? Komt dat door mij, of zitten de anderen elkaar gek te maken? Ik vind het trouwens wel jammer dat Marit eruit is. Zij zorgde er vaak voor dat ik niet meer opviel...
SCHARENquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef n0ir het volgende:
Liesbeth en Hadewych krijgen een sexy vertrouwensband![]()
![]()
Tim.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Nou jongens... zeg het maar.
Wie is de mol?
666 is het getal van de duivel volgens de katholieke kerkquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Er moet iets zijn met 6 en kruizen.
Opdracht vorige week was ook al een ''duivels dilemma'' ...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Er moet iets zijn met 6 en kruizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |