SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
Niet een hele onopvallende mol dan wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Ze hadden wat mij betreft in IJsland mogen blijven... en ik denk ondertussen dat toch Tim de mol is
Jaaaaa, Ponypark Slagharen had dat vroeger ook!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef waxmask het volgende:
Fantastisch....![]()
Elk pretpark heeft zo'n straat...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:50 schreef Idgnkb het volgende:
[..]
Jaaaaa, Ponypark Slagharen heeft dat vroeger ook!
Jup.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Wist Liesbeth dus toch. En hadewych zei dat iedereen wist dat het uoat was?
Nee maar dat vind ik van Liesbeth en Frits ook nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet een hele onopvallende mol dan wel.
goede molactie dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Vooral dat ie nog over bonuspunten begon omdat ie de naam van de componist wist.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Die vent waaraan Hadewych dat vroeg was ingehuurd.
Kan niet goed gaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn twee verdachten bij elkaar. Tim en hadewych.
Typisch gevalletje van 'die zien we in de laatste aflevering terug met haar 'you just made my day'.quote:
Was idd briljante actie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:55 schreef EllaN het volgende:
Leuk. Wie pakt een hooibaal a la jan?
Dat blijft uniek.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:55 schreef EllaN het volgende:
Leuk. Wie pakt een hooibaal a la jan?
WAT IS HET NUT?!?!?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:56 schreef Unsub het volgende:
Wat is het nut van een ander kapotmaken?
niksquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:56 schreef Unsub het volgende:
Wat is het nut van een ander kapotmaken?
quote:
Marit is nieuwe Nadjaquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Marit heeft ook wat wazige acties hoor.... alleen kan ik niet geloven dat De Mol vorige week geen rol heeft gespeeld bij de onderhandelingen
Blijkbaar willen de kandidaten per sé niet dat de andere kandidaten jokers mogen pakken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef Unsub het volgende:
Dit spel snap ik echt niet.. spreek wat af, pak allemaal geld: Winning!
Ik vind Hadewych helemaal topquote:
Omdat die druk uit kunnen oefenen om geld te pakkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef Baszh het volgende:
waarom die sluipschutters, wat is deze
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef Mestras het volgende:
Hadewych: oh joker, oh joker eeeeehhr
Oooh...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
Omdat die druk uit kunnen oefenen om geld te pakken
Zekerquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind Hadewych helemaal top
Ze moeten effe wat meer tijd nemen om de opdracht aan de kandidaten uit te leggen want ze lijken telkens niets van de mogelijke taktieken te snappen. Theaterkutjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef Unsub het volgende:
Spel wat in theorie loopt, in praktijk amper..
Kon hij makkelijk doen, omdat de rest faaldequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef Logros het volgende:
Hmm Frits heeft het wel goed gedaan hier.
Dan moet je zelf toch ook falen, dan valt het niet op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kon hij makkelijk doen, omdat de rest faalde
Weer een mogelijke mol minder... tenzij de pot nog eens leeg gaatquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef Logros het volgende:
Hmm Frits heeft het wel goed gedaan hier.
Idd, frits schrijf ik nu ook weer af.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een mogelijke mol minder... tenzij de pot nog eens leeg gaat.
of juist nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Frits valt ook een beetje af nu, met 1500 euro.
Inderdaad. Sowieso logischer als de mol hier geen geld pakt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Andere mollen hebben toch ook wel eens geld in de pot gebracht?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Of Tim of Liesbeth, maar dat denk ik steeds al. Maar ik neig nu meer naar Tim.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nogal een bedrag voor een mol om de verdenking van zich af te halen. Dan zou het een slechte mol zijn.quote:
Ja, maar ik moet toch ergens naar kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Andere mollen hebben toch ook wel eens geld in de pot gebracht?
Ik denk het wel.. Ik kan me niet voorstellen dat de mol geld gaat pakken, terwijl de joker keuze makkelijk te verantwoorden is.quote:
aan jokers heeft de mol sowieso niksquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso logischer als de mol hier geen geld pakt.
Het is zo ooooverduidelijk, dat mens is een hele slechte actrice.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef TheVulture het volgende:
God ik ben nog nooit zo van mol geswitched... het is toch Liesbeth denk ik
Verdenking verplaatsenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk het wel.. Ik kan me niet voorstellen dat de mol geld gaat pakken, terwijl de joker keuze makkelijk te verantwoorden is.
Ik moet toch het gedrag van mijn mol goed pratenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet toch ergens naar kijken.
Maar om nu 1500 euro in de pot te brengen. 500 is dan al genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
aan jokers heeft de mol sowieso niks
Idd die stijgt momenteel ook aardig in mijn verdachtenlijstje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:05 schreef Maartel het volgende:
En wéér een kruisje. Ik ga Hadewych nog wat meer in de gaten houden.
dus wie is de mol ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Wederom een kruis in beeld. En kruizen in de opdracht.
Jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef bzk het volgende:
groep 1, zonder uberhaupt nummers te hebben
Verwarring zaaienquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadewych die zegt dat het Annemarie was, terwijl het Marit was....
ach de pot is vorige aflevering op 0 gegaan he, dus het maakt niet uit als er nu extra geld in de pot komt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar om nu 1500 euro in de pot te brengen. 500 is dan al genoeg.
Jawel, de mol wil em altijd zo laag mogelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
ach de pot is vorige aflevering op 0 gegaan he, dus het maakt niet uit als er nu extra geld in de pot komt.
bullshit. geld erbij is geld erbij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
ach de pot is vorige aflevering op 0 gegaan he, dus het maakt niet uit als er nu extra geld in de pot komt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
"We zien jullie" heel smal tussen twee gebouwen door.
Hij fokt!quote:
Ze weet wat er komen gaat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Steve het volgende:
Liesbeth heeft wel vaak een cruciale positie.
de mol kan natuurlijk niet altijd mollen he, die moet af en toe ook eens geld in de pot brengen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
bullshit. geld erbij is geld erbij.
Idd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef OmniRocket het volgende:
Tim: "Ze hoeven het niet te weten"
Ja maar dat hoefde niet bij de opdracht in kwestiequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
de mol kan natuurlijk niet altijd mollen he, die moet af en toe ook eens geld in de pot brengen.
Waarom? In dit geval had het makkelijk niet gekund. Iedereen pakte jokers. Valt totaal niet op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
de mol kan natuurlijk niet altijd mollen he, die moet af en toe ook eens geld in de pot brengen.
Niet als het zo makkelijk is om geen geld te verdienen, omdat dat toch niet opvalt omdat anderen dat ook niet doenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Idd, hoe ga je in godsnaam die info bij elkaar brengen anders.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef OmniRocket het volgende:
Tim: "Ze hoeven het niet te weten"
Ik vind haar echt supertof ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadewych. Wat een leuk wijf is het ook.
Maar 1500 euro is bijna het meeste wat een individuele kandidaat erin heeft gebracht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tim moet eens een paar flinke kopstoten krijgen met zijn gedragquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
Tim vindt dat ze niet hoeven te weten wat er op het kaartje staat.
Ik hoop dat ze er nog even in blijft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind haar echt supertof ja..
Tim ook.. Maar die is meer gewoon schattig.
Ja dag. Alleen als het echt niet anders kan. Anders heb je 9 kandidaten die geen geld pakken om maar verdacht te zijn om zo door te komen, en 1 mol die geld pakt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor tactiek je gebruiktquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet als het zo makkelijk is om geen geld te verdienen, omdat dat toch niet opvalt omdat anderen dat ook niet doen.
Zat ik ook al aan te denken. Wie zei dat?quote:
Liesbeth.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Wie zei dat?
Liesbethquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Wie zei dat?
Zou echt de slechtste molactie ever zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor tactiek je gebruikt
Je meent het...quote:
Mja, als je honderd roze huisjes hebt en één blauwe dan is het logisch dat je zegt "het blauwe huis, en dan het roze huis ernaast"quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef DaMart het volgende:
Liesbeth: er is een blauw huis.... en dan moeten ze naar het roze huis.
Ja, maar die lange stilte daartussen kostte tijd en was verwarrendquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, als je honderd roze huisjes hebt en één blauwe dan is het logisch dat je zegt "het blauwe huis, en dan het roze huis ernaast".
Iedere mol heeft wel een keer geld in de pot gebracht...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zou echt de slechtste molactie ever zijn.
was mij ook opgevallen ja, mooi iddquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef Idgnkb het volgende:
Wat zit Annemaries haar leuk, ik zit er de hele tijd naar te kijken, hoe ze dat toch gedaan heeft. Ik wil het ook proberen.
(en ja, ik let op de verkeerde dingen)
Naja, ik ben het met je oneens. Laten we het daar op houdenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Iedere mol heeft wel een keer geld in de pot gebracht...
Of juist helemaal niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry hoor, maar al die kruizen moeten iets betekenen!
want mensen met tunnelvisie gaan er altijd uit?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef tochweerhenk het volgende:
Oja Marit er 100% uit dus. Tunnelvisie.
Nee was de hint van de roodshow. Zat in het liedje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
want mensen met tunnelvisie gaan er altijd uit?
Ja wat was dat danquote:
't is meer het feit dat ze als enige geen naam noemde van op wie ze zit..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
want mensen met tunnelvisie gaan er altijd uit?
Ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef DaMart het volgende:
Marit heeft tunnelvisie, kwam dat ook niet voor in de muzikale aanwijzing?
Dat zei Tim ja.quote:
Kloptquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef DaMart het volgende:
Marit heeft tunnelvisie, kwam dat ook niet voor in de muzikale aanwijzing?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, als hij er dan uitgaat, weten we in ieder geval dat hij het niet was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |