Onzersen niet hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Mijn benzine starsletje ook hoor..
Dat zou goed kunnen jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan heb je een verrotte koppeling, dacht ik
Omdat ik faaldequote:
Ik moet hem ook tot de bodem intrappenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja
Moet 'm ook tot de bodem intrappen
Als ie aangrijpt rolt ie wel ja. En niet alleen mijn starsletje, maar ook de pooooolooooo van meneer...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ehm... als je bij een benzine-auto de koppeling een klein beetje laat opkomen gaat hij toch gewoon rijden?![]()
Dat doet mijn peugeot 206, dat deed de toyota waar ik les in had, dat heb ik volop gebruikt in mijn lessen bij bijzondere verrichtingen![]()
Alleen als je het te ver doet slaat hij af.
Ligt eraan welke woensdagavondquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
Oh, nog even over de oriflame-party...
Stel nou he.. dat ik die op een woensdagavond hier zou organiseren, wie zou er dan komen??![]()
![]()
Kost dat? Afgezien van de reiskosten...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
Stel nou he.. dat ik die op een woensdagavond hier zou organiseren, wie zou er dan komen??![]()
![]()
woonde jij nou ook in Eindhoven?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Mijnes nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ehm... als je bij een benzine-auto de koppeling een klein beetje laat opkomen gaat hij toch gewoon rijden?![]()
Dat doet mijn peugeot 206, dat deed de toyota waar ik les in had, dat heb ik volop gebruikt in mijn lessen bij bijzondere verrichtingen![]()
Dat lukt bij mij geloof ik alleen achteruit... dan rolt ie wel alleen op de koppelingquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ligt eraan welke woensdagavondAls ik vrij ben kom ik! Als het mag
Niks, geloof ik.....quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Kost dat? Afgezien van de reiskosten...
Kunnen we carpoolenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ligt eraan welke woensdagavondAls ik vrij ben kom ik! Als het mag
Da's gratis, maar er wordt wel (á la Tupperware) verwacht dat je wat koopt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Kost dat? Afgezien van de reiskosten...
Bij mij vooruit ook. En de twingo van mijn moeder ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat lukt bij mij geloof ik alleen achteruit... dan rolt ie wel alleen op de koppeling
Nope, stilburg, jeweetzellufquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
woonde jij nou ook in Eindhoven?
Maar iets kopen is niet verplicht toch??quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's gratis, maar er wordt wel (á la Tupperware) verwacht dat je wat koopt.
Dat ontvang je dan weken later en dan blijkt het nog crappier te zijn dan je al dacht
Nee joh!! Starlets zijn nooit jong, die dingen worden toch niet meer gemaakt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ook niet meer zo heel jong dus
Zo heb ik het ook geleerd jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij mij vooruit ook. En de twingo van mijn moeder ook.
Het is mij bij de lessen geleerd alsof het volkomen logisch is, want bijzondere verrichtingen doe je op de koppeling.
Uiteraard moet je hem niet helemaal omhoog laten bouncen, maar net op het aangrijpingspunt, dan rijdt hij al zonder dat je gas geeft.
Ik faaldequote:
En toen bedacht ik me dat je misschien Tilburg bedoeldequote:Bedoelde u:
Spilburgstraße, 35578 Wetzlar, Gießen, Hessen, Duitsland
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee joh!! Starlets zijn nooit jong, die dingen worden toch niet meer gemaakt?
Mijn gezicht trekt dus ook als een malle...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb zin in zomer.... echt teveel kou lopen lijen vandaag en gisteren.... gewoon pijn aan mijn handen ervan, nog steeds, ookal ben ik al bijna 2 uur binnen.
En op tv vet zomers tafereeltje in beeld![]()
Maar over anderhalve maand zit ik in Madrid, daar is het vast beter
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik faalde
Ik typte stilburg in op google maps en toen kreeg ik
[..]
En toen bedacht ik me dat je misschien Tilburg bedoelde![]()
![]()
Harderwijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Joah! Amersfoort was jij toch?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik faalde
Ik typte stilburg in op google maps en toen kreeg ik
[..]
En toen bedacht ik me dat je misschien Tilburg bedoelde![]()
![]()
Ohja, dolfijn met Jacques, i rememberquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Harderwijk
Bambi is Amersfoort
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja, dolfijn met Jacques, i remember
Rood streepje??quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Weet wel dat ik blij ben dat de mijne geen rood streepje op de bumper heeft
De lichting uit '90 die jonger zijn dan de mijne.. Hebben allemaal zo'n lelijk rood streepje over de bumper..quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Rood streepje??
Mijne heeft niks op de bumper
Hmm... volgens mij niet!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
De lichting uit '90 die jonger zijn dan de mijne.. Hebben allemaal zo'n lelijk rood streepje over de bumper..
Kom hier wonen dan, dan kan ik welquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:46 schreef Lindytje het volgende:
Maandag ben ik pas om half 7 klaar met school
+1quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
En nu even met m'n aandacht bij de Mol
Nee is niet verplichtquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:42 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar iets kopen is niet verplicht toch??
Ja, ik smeer ook elke ochtend en avond extra dagcreme op...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn gezicht trekt dus ook als een malle...
Madrid baas, beter
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kip, heb je al wat chemisch aan je koude gevoel gedaan?Weet ff niet hoe ik het anders moet formuleren
Foto's van alle handen met lakjes!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ik heb natuuuuuuurlijk Paris couture als eerst over MPJ gedaanlieeeeeeeeeeefde
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ik heb natuuuuuuurlijk Paris couture als eerst over MPJ gedaanlieeeeeeeeeeefde
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, neem extra pillen, maar mag ook niet teveel en te snel want dan krijg ik hartkloppingen en ga ik dood enzo
(schildklier is verneukt, doet vrijwel niets meer, dus vandaar dat ik dat met pillen moet regelen).
Aaah niet doen Sjaan, mijn hart breekt elke keer een beetje als ik aan jou denk en naar mijn nagels kijkquote:
Morgen in de sunnnnnnnnnnnnnnnnnnn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Foto's van alle handen met lakjes!
Dus als ik heel vaakquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aaah niet doen Sjaan, mijn hart breekt elke keer een beetje als ik aan jou denk en naar mijn nagels kijk![]()
Ik lollerdequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dus als ik heel vaakdoe dan ga jij het een kutlakje vinden en verkoop je hem?
Och, zal wel goed komenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Rustig aan dan maar. Wel klote ook van die droge huid.
Neeeee nu in the night lightquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Morgen in de sunnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
Dat lijkt me ook heel lastig op je 12e!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Och, zal wel goed komen
Ik heb het al sinds mijn 12e ofzo, dus ik ben het wel gewend enzo
Huid is echt van de koude in combi met vele wassen/ontsmetten op mijn werk. Dat haat ik echt.
Neeeeee, dat zou ik nooit doen natuurlijk .....quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik lollerde![]()
Misschien wel, dat wil je toch niet op je geweten hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is wel een tijd heel kut geweest, zeker omdat ik weer een extreem zeldzame variant heb en binnen die variant weer een zeldzame variatie...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel lastig op je 12e!
En ik heb 1 droge plek met allemaal bultjes enzo op mijn hand, die gaat jeuken als het of heel koud is of heel warm. Ik had een zalf ervoor gekregen in de zomer maar die ben ik kwijtJEUK!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neeeeee, dat zou ik nooit doen natuurlijk .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooien slinger
Don't come closer, I might hurt you
[..]
Neeeeee, dat zou ik nooit doen natuurlijk .....Mooien jankslinger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
GMTA!quote:
[..]
Neeeeee, dat zou ik nooit doen natuurlijk .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Als polygamie mag, graagquote:
Tuurlijk, met iedereenquote:
En dus ook geen sex met Lindy he, want da's ook een vrouwquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk, met iedereen
Ik ga alleen geen sex hebben met Lies, want ik hou niet van vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dus ook geen sex met Lindy he, want da's ook een vrouwJa, tssssssssss, dan hoeft het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Kip dat soort dingen moet je ook pas ná het trouwen zeggenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, tssssssssss, dan hoeft het niet
Sorry, ik ben lief en teer en broos en eerlijk endezoquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kip dat soort dingen moet je ook pas ná het trouwen zeggen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sorry, ik ben lief en teer en broos en eerlijk endezo
Als ze de verwarming aan hadden gelaten en de deuren dicht hoeven ze niet steeds te stokenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Lijkt me ook vrij prijzig om de RAI eventjes te verwarmen
Jaaaaaa, maar daar heb je hersencellen voor nodig!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ze de verwarming aan hadden gelaten en de deuren dicht hoeven ze niet steeds te stoken
Ohja, dat vergeet ik steedsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaaaa, maar daar heb je hersencellen voor nodig!
Doet ie uit zichzelf niets meer? Die van mijn moeder ook niet meer maar die hebben ze kapot genuked.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja is wel een tijd heel kut geweest, zeker omdat ik weer een extreem zeldzame variant heb en binnen die variant weer een zeldzame variatie...
En er zitten dan veel nadelen aan lang onderbehandeld zijn, maar goed, dat boeit verder niet, we hebben het hier ook nutteloosheden, da's veel fijner
Hendig van je zalfje!
Poeptusquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
LOL at photo op lipglans, geen gebash ofzo, maar het product op de foto lijkt wel een cactus!
[ afbeelding ]
En nu met snotterig schimmelspul erop![]()
[ afbeelding ]
Washandje in de vriezer leggen (nat), even laten liggen en na een kwartiertje even op je huid houden? Of werkt dat nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef Lindytje het volgende:
AAARRRRGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Alles jeukt van de uitgedroogdheid!!!!!!!!
Maar als ik er creme op smeer, gaat het ook jeuken
Ik ga mezelf openkrabben in mijn slaap denk ik
Bijna niks, het is wachten tot 'ie zichzelf d.m.v. steriele ontstekingen helemaal kapot maakt, dan zal het instellen qua meds ook wat makkelijker gaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Doet ie uit zichzelf niets meer? Die van mijn moeder ook niet meer maar die hebben ze kapot genuked.
KOUD JONGUHHHH!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Washandje in de vriezer leggen (nat), even laten liggen en na een kwartiertje even op je huid houden? Of werkt dat niet
Voor 5 minutenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Washandje in de vriezer leggen (nat), even laten liggen en na een kwartiertje even op je huid houden? Of werkt dat niet
Ja das waarquote:
Klaarkomende cactusquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
LOL at photo op lipglans, geen gebash ofzo, maar het product op de foto lijkt wel een cactus!
[ afbeelding ]
En nu met snotterig schimmelspul erop![]()
[ afbeelding ]
Afkorting: Kluidquote:
Met diarree.....quote:
Fijn dat het nu goed gaat!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bijna niks, het is wachten tot 'ie zichzelf d.m.v. steriele ontstekingen helemaal kapot maakt, dan zal het instellen qua meds ook wat makkelijker gaan
Ik wissel nu soms flink, omdat ik soms een opvlamming heb en soms niet.
Maar goed, ben nu behoorlijk ingesteld en heb een top internist, dat scheelt enorm. Voorheen wel erg veel last van gehad, maar die jaren zijn voorbij
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin: heb jij ervaring met MAC Mineralize blushes?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat doet me denken aan Youp van 't Hekquote:
Donequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Chicks ik zou jullie heel lief vinden als jullie mijn FB post willen sharen, alle tips zijn namelijk welkom
Wat is dat voor een verhaal Sjaan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Chicks ik zou jullie heel lief vinden als jullie mijn FB post willen sharen, alle tips zijn namelijk welkom
Goed is een groot woord, maar het gaat wle aardigquote:
Zeker weten subtiele shimmer? Want ik HAAAAAT teveel shimmer in een blush (<---- Gargamel stem)quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zijn heul fijn!! Met een mooie heel subtiele shimmer
Op de fb van de originele poster staat het verhaal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is dat voor een verhaal Sjaan?
whehehehe, een caravan ook echt!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Youp van 't Hek.
Probleem.
Je denkt klote, je wil beleefd zijn en zeggen "leuk"..
Dus voor je het weet zeg je "goh... kleuk!"
Ging over een caravan geloof ik
We weten het niet, hij heeft alleen telefoon en paspoort mee, zijn vriendin heeft een brief thuis gevonden, hij heeft geen kleding of iets mee :xquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is dat voor een verhaal Sjaan?
Oftewel burgelijke sleurhutquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe, een caravan ook echt!
Ik vind m subtiel.... en redelijk zacht geloof ik..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeker weten subtiele shimmer? Want ik HAAAAAT teveel shimmer in een blush (<---- Gargamel stem)
Maar zijn ze zacht of juist wat hard?
Brrr, vreemd verhaal. Is het iemand die je goed kent?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
We weten het niet, hij heeft alleen telefoon en paspoort mee, zijn vriendin heeft een brief thuis gevonden, hij heeft geen kleding of iets mee :x
Hehehehe, ja, die kende ik wel, die is mooi!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oftewel burgelijke sleurhut
"Zo, dat is een hoop triplex met een trekhaak!"
Heb je precies die dan??? Fresh Honey Mineralize Blush (EUR 22,50)?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind m subtiel.... en redelijk zacht geloof ik..
Zal ik morgen even een swats voor je maken?
"je kunt het eten in de koelkast twee weken goed houden"quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, ja, die kende ik wel, die is mooi!
Freaky verhaal, ik ga even faceboek lezen. Wat stond er in die brief dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Brrr, vreemd verhaal. Is het iemand die je goed kent?
Nee, niet precies die, maar ik gok dat de shimmer en consistentie van die blushes ongeveer gelijk zullen zijn...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je precies die dan??? Fresh Honey Mineralize Blush (EUR 22,50)?
Zo ja, heeeeeeeeeeeel graag
Zijn ze bij al die blushes ongeveer hetzelfde dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, niet precies die, maar ik gok dat de shimmer en consistentie van die blushes ongeveer gelijk zullen zijn...
Via die feesboek:quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Freaky verhaal, ik ga even faceboek lezen. Wat stond er in die brief dan?
Daar doe je dan toch weinig aan lijkt mij, hoe naar ook?quote:Over de inhoud kan ik nu niets kwijt, behalve dat het Wouters eigen keuze is geweest om te verdwijnen.
Mijn beste vriend gaat veel met hem om, dus ik sprak hem als we gingen stappen en op verjaardagen en met oud en nieuw en gewoon op feesten enzo, heb nog wel fotos en weet ik et ... het is gewoon vaagquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Via die feesboek:
[..]
Daar doe je dan toch weinig aan lijkt mij, hoe naar ook?
Is het een vriend van je, Sjaan?
Voor zo ver ik weet wel.... Maar ik durf het niet met 100% te zeggen...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zijn ze bij al die blushes ongeveer hetzelfde dan?
Hij lijkt me echt mooi
Naar zeg, zeker als het zo vaag is. Hoop ook voor hem, zijn vriendin en iedereen dat het goed komt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn beste vriend gaat veel met hem om, dus ik sprak hem als we gingen stappen en op verjaardagen en met oud en nieuw en gewoon op feesten enzo, heb nog wel fotos en weet ik et ... het is gewoon vaaghoop dat alles goed komt
JAAAAAAAA,,,,,, WAT HEB IK NOU AAN JOU!!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet wel.... Maar ik durf het niet met 100% te zeggen...
Will makequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JAAAAAAAA,,,,,, WAT HEB IK NOU AAN JOU!!!!!
Maar een swatch van degene(n) die jij al hebt zou wel heel fijn zijn
Prima!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Will make
Ik heb maar 1 mineralized, dus daar moet je het mee doen
Make upquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sien heeft straf!!!
Ze was weggelopen bijen nu moet ze op d'r kussen en lies staat in de gang in d'r broek te pissen van het lachen
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sien heeft straf!!!
Ze was weggelopen bijen nu moet ze op d'r kussen en lies staat in de gang in d'r broek te pissen van het lachen
![]()
Hehehehhee, klinkt als een goeien actie!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sien heeft straf!!!
![]()
Wil ik ook nog steeds een keertje doenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil weer mac falen
Ik ga binnenkort een ACW-faal doen denk ik
Sien is heul zielig en ligt braaf op d'r kussen te wachtenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Sien kijkt heel schuldig zeker
Sien ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Die van mij kijkt altijd zoooooo zielig
daar heb je speciale dingen voor, van die stokken met zo'n krabhandjequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn lijf is me aan het trollen
Heb nu nagels net gelakt en ik heb echt overal jeuk.
Nu aan het krabben met een pen
Ze hebben daar altijd goeden dingesquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wil ik ook nog steeds een keertje doen
Heb je goeien dingens gezien?
Ik heb ergens nog een telescoopvariant daarvan liggen geloof ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar heb je speciale dingen voor, van die stokken met zo'n krabhandje
Ik heb beidequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een telescoopvariant daarvan liggen geloof ik.
Maar pen werkt ook
Irritant is dat ja!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn lijf is me aan het trollen
Heb nu nagels net gelakt en ik heb echt overal jeuk.
Nu aan het krabben met een pen
In de war, schulden, andere shit aan je hoofd, ken allemaalquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het zo weird dat mensen weg kunnen gaan met alleen een paspoort en geld en dan nooit meer gevonden worden
Ik zou dan denken, MIJN SPULLEN, IPAD, KONIJN, RATTEN, VOGEL, NAGELLAK en dan een x familie en nick![]()
En hoe de neuk wil je opeens ergens heen gaan
Fijn, goed om te horen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Dames haal de foto maar van FB, iemand heeft hem gevonden, en hij leeft nog
Hoe regel je dat allemaal danquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In de war, schulden, andere shit aan je hoofd, ken allemaal
Wat goed!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja, maar specifieke goeie tips bedoel ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze hebben daar altijd goeden dinges![]()
Daar denk je in zulke sitiaties meestal niet zo helder en goed over naquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe regel je dat allemaal dan
IK ga niet zomaar weg zonder alles geregeld te hebben
Niet, sommige mensen lopen weg voor problemen. Dat zijn ook vaak mensen die wanneer er een brief van de schuldeisers of rekeningen komen die ze niet kunnen betalen, deze weggooien of verstoppen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe regel je dat allemaal dan
IK ga niet zomaar weg zonder alles geregeld te hebben
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef Lindytje het volgende:
Ah,heeft het nu weer goed gemaakt met Sien. Ze is nu aan het knuffelen omdat Sien goed op d'r kussen was blijven liggen
Gelukkig!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Dan mogen je zegels nu naar mijquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Neuj, zus wil nogquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan mogen je zegels nu naar mij
Ik moet nog 7 zegels voor Stadler en Waldorf![]()
![]()
Ik ook niet hoor... maar toch gebeurt het best vaakquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap wel dat je daar niet aan denkt, ik bedoel meer dat ik het mij niet voor kan stellen
Boeeeeehoooooeeeeeeeeeequote:
Ik wist heul niet dat jij nog zegels moest. Pm me je adres maar, stuur ik ze wel doorquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan mogen je zegels nu naar mij
Ik moet nog 7 zegels voor Stadler en Waldorf![]()
![]()
Samen loont wel denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, maar specifieke goeie tips bedoel ik![]()
Hoe zijn de verzendkosten eigenlijk? Heb er nog nooit besteld.... loont het om samen te bestellen?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het voor me. Is ze ook aan het uitleggen aan Sien dat ze niet meer boos is maar dat Sien het nooit meer mag doen?
All Cosmetics Wholesale, voor make-upjesquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wist heul niet dat jij nog zegels moest. Pm me je adres maar, stuur ik ze wel door
Ik heb het ook al serieus 3 keer geprobeerd vandaagquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik probeer unf toe te voegen op msn maar het lukt gewoon niet![]()
Ik hoop redelijk gezien de shit die daar aan de hand is... kutzooi zeg, bah... echt heel erg naar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Priempje is
Daaaaar is over nagedacht!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
(<------ symmetrische slingert)
Ik PM je wel
Hmmm, goed plan wel! PM idd maar als je wat ziet en wilt bestellen, dan ga ik ook even kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Samen loont wel denk ik
Verzendkosten zijn redelijk hoog vind ik... Dus dat zou goed uitkomen!
Ik ga nu naar bed, maar zal je morgen wel even PMmen als ik wat gevonden heb
Nice sitequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
All Cosmetics Wholesale, voor make-upjes
Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hoop redelijk gezien de shit die daar aan de hand is... kutzooi zeg, bah... echt heel erg naar.
ewquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Nicccccccccccccccccccceeeeeeeeeeeeee!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een perfect kleurtje voor mij
Was die man al dood?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Getver, ze zitten nu met zn allen van een man te vreten die ze net hebben vermoord. Behalve 1 wijf want die was verliefd op hem.
Is toch een prima blush kleur?quote:
Ik vind hem te oranjequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is toch een prima blush kleur?
Ja, niet zó dik aangebracht he....
Wiz nice productsquote:
NEINZ ze zijn met zn 5en gevangen genomen en in een hol gedumpt met heul veul water een een scalpeltje. En nu hebben ze de zwakste vermoord om hem te eten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was die man al dood?
Zo nee, stoute mensen.
Zo ja, goed zo, scheelt weer verspilling van goed vleesch. Mileu sparen en zulks
Wat kijk jijquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NEINZ ze zijn met zn 5en gevangen genomen en in een hol gedumpt met heul veul water een een scalpeltje. En nu hebben ze de zwakste vermoord om hem te eten.
Ja, hij is wel vrij duidelijk oranje ja, kloptquote:
Dan ben ik net snooki als ik die op hadquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, hij is wel vrij duidelijk oranje ja, klopt
Maar ik kan dat prima hebben, mits subtiel aangebracht
Ik had vandaag en gisteren die foundation die ik van jou heb overgekocht op, die is echt perfect. Beetje peachy blush erbij, BAZINGA!!!!
Deed jij dat dan nooit met kamp?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NEINZ ze zijn met zn 5en gevangen genomen en in een hol gedumpt met heul veul water een een scalpeltje. En nu hebben ze de zwakste vermoord om hem te eten.
Subtiel, subtielquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ben ik net snooki als ik die op had
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Deed jij dat dan nooit met kamp?
pornoboeken?quote:
Ik bedoelde de foundation hequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Subtiel, subtiel
Maar ligt natuurlijk ook erg aan je huids- en haarkleur
Ja grappig is dat je, ik heb echt een bleekscheet, maar bij mij issie perfectquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoelde de foundation he
Ik was vandaag weer 32 ekkies kwijt voor een schoolboekquote:
Goeien keuze welquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
The hunger games trilogy box set en the millenium trilogy box set
Ik zag je tasje jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef megamandy het volgende:
I hef faunt mai lipstik baai Sjanel! Mhuahaha
SHOW ME THE FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef megamandy het volgende:
I hef faunt mai lipstik baai Sjanel! Mhuahaha
Maar zij moet het opdoen omdat site tochquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees: dit is dus too much blush..... en verkeerd opgebracht en een compleet verkeerde huid/haarkleur/type![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, énquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees: dit is dus too much blush..... en verkeerd opgebracht en een compleet verkeerde huid/haarkleur/type![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ditquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar zij moet het opdoen omdat site toch
Die pukkelquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
3 weken gelden alquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh alle Rimmel lipsticks zijn 5 euro bij de drogisten hea. Of ben ik weer spuit 11?
ditquote:
Zou ik echt lomp vinden, ze doet 'm echt geen eer aan zo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar zij moet het opdoen omdat site toch
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die pukkel![]()
Moooooollllleeeeeee
*austin powers stem*
Als je alle producten of veel van een collectie krijgt is het normaal om alle producten te laten zienquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zou ik echt lomp vinden, ze doet 'm echt geen eer aan zo.
Ik doe toch ook geen superdonkere berry blush op voor de foto's van mijn blog???
Tomorro wit better lait!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
SHOW ME THE FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
Ze heeft vaak prima looks hoor, zeker voor lipstick enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit![]()
ik vind haar altijd erg mooie ooglooks makenen haar huid is ook mooi, zij kan ook echt super veel kleuren lippenstif en oogschaduw hebben
Is dat die mevrouw met die mooolllleee?quote:
Maar als ik 'm zo zie denk ik niet "WOW, die moet ik hebben" en ze heeft vermoed ik extra veel erop geknald om het goed te kunnen laten zien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je alle producten of veel van een collectie krijgt is het normaal om alle producten te laten zien
Okquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar als ik 'm zo zie denk ik niet "WOW, die moet ik hebben" en ze heeft vermoed ik extra veel erop geknald om het goed te kunnen laten zien.
Anyways, ik vind het jammer.
Yep. Die heeft best een beheurlijke blog/swatch-site, maar dit vind ik nu net wat minder.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat die mevrouw met die mooolllleee?
ferrie well maai dier, ferrie wellquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat die mevrouw met die mooolllleee?
en DAT is nu precies de reden waarom ze ook producten laat zien die haar niet staan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
Ik vind haar lippen engmaar die blog is echt een soort wikipedia van make-up
dit is toch super mooi!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
Ik vind haar lippen engmaar die blog is echt een soort wikipedia van make-up
Ik ken het heule mens niet, ik zie alleen maar MOLE MOLE mooooolllle guacaMOLE!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep. Die heeft best een beheurlijke blog/swatch-site, maar dit vind ik nu net wat minder.
Zekersquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit is toch super mooi!
[ afbeelding ]
Ze heeft ook een moedervlek op d'r lip. Wel hendig, want dan zie je meteen welke lipsticks erg dekkend zijn en welke nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ken het heule mens niet, ik zie alleen maar MOLE MOLE mooooolllle guacaMOLE!
En ik zie alleen maar haartje aan de onderkantquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit is toch super mooi!
[ afbeelding ]
Haar blote lippenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit is toch super mooi!
[ afbeelding ]
Serieusquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haar blote lippenhaha dan heeft ze zo een vlekjes? *zeikmodus*
Ik vind m wel goedquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik moest 3 keer kijken voordat het belletje ging rinkelen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik zie alleen maar haartje aan de onderkant
Geen wonder dat ik zo goed ben in blogs bashen, ik heb oog voor den imperfecties![]()
lijken wassen
whehehehehequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind m wel goedJe kan er niks aan doen dat je Chanel mooi vindt! It's in the name
Ik zal eens gaan kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
La Raffinée, ik zit mobiel dus zoek de swatches zelf maar
Dan zijn het toch juist imperfecties?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Dat zijn geen imperfecties man, dat heet nou een mens!
Dit dus!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Dat zijn geen imperfecties man, dat heet nou een mens!
Als jij een close up maakt van jouw lippen heb je die mini haartjes ook hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zijn het toch juist imperfecties?
Ooit een mens zonder imperfecties gezien?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
SHOOOOOOOT zit ik te wachten tot de film afgelopen is, want moet plassen. Het is een fucking dvd! Kan gewoon op pauze!
Nooo faal.
IK!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of een complete baardquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als jij een close up maakt van jouw lippen heb je die mini haartjes ook hoor![]()
Nee joh, dat zijn echt geen imperfecties. Een gezond, normaal gezicht, heeft haartjes op het gezicht. Hele kleine pietepeuterige dunne haartjes, als donsquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoals mijn buurvrouwquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit dus!
Zij heeft echt een prachtig gezichtje, maar blijkbaar is het zeiken op mensen echt een hobby geworden
En als je anorexia hebt krijg je echt een donsvachtje, like a duck kwaak kwaakquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn echt geen imperfecties. Een gezond, normaal gezicht, heeft haartjes op het gezicht. Hele kleine pietepeuterige dunne haartjes, als dons
Elke dagquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Daarom maak ik geen close-up-foto's van m'n lippenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als jij een close up maakt van jouw lippen heb je die mini haartjes ook hoor![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou mn computer liep vast en MM heeft mn grapje al gemaakt![]()
Ik ga hem toch posten:
[..]
Elke dagAls ik in de spiegel kijk
Ik wilde eerst ook de spiegel gebruiken in mijn post! GMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Het is haar baan! Maar als je zelf al zegt dat het meer aan jou ligt waarom dan nog mensen bashenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarom maak ik geen close-up-foto's van m'n lippen
Of ik zou ze er allemaal uit photoshoppen! EINZ
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook de spiegel gebruiken in mijn post! GMTA
Daarom zei ik er ook expres bij "gezond" gezichtquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
En als je anorexia hebt krijg je echt een donsvachtje, like a duck kwaak kwaak
sjesus ik constateer alleen wat ik zie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is haar baan! Maar als je zelf al zegt dat het meer aan jou ligt waarom dan nog mensen bashen
anorexiavacht? Explain yourselfquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daarom zei ik er ook expres bij "gezond" gezicht
Ik ken de anorexia vachtjes maar al te goed.
Misschien hebben ze het ING systeem overgenomenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut rabobank, ik wil mn geld zien![]()
* SpaceInvaders kijkt drie keer per dag op dr rekening omdat het kan
dit vroeg ik mij ook al afquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
anorexiavacht? Explain yourself
Anorexia --> te weinig voedingsstoffen --> bescherming van je lichaam tegen onderkoeling bij ondervoeding, omdat je jezelf niet meer op temperatuur kunt houden --> vachtje gaat groeien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
anorexiavacht? Explain yourself
picsquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Anorexia --> te weinig voedingsstoffen --> bescherming van je lichaam tegen onderkoeling bij ondervoeding, omdat je jezelf niet meer op temperatuur kunt houden --> vachtje gaat groeien.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik hou van iedereen
En nu roken
even zoekenquote:
Theoretisch gezien gaat je lichaam dan calorieën verbranden om je warm te houdenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ooit op zo'n pro ana site gekeken
stond er dat je met je raam open en met 1 been uit bed moest slapen want dan viel je meer af![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was echte reclameheb ik al eens een betoog over gehouden
吴 曼 迪
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef megamandy het volgende:
Pro ana sites
Wat is dat wit boven dr kont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was echte reclameheb ik al eens een betoog over gehouden
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef megamandy het volgende:
Pro ana sites
wat zit er bij haar kont dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was echte reclameheb ik al eens een betoog over gehouden
Ik kan niet echt betere foto's vinden, behalve deze van hoofd-haar bij anorexiaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
O en al het haar dat je op andere plekken krijgt, raak je kwijt op je hoofd
Doorlig/zit plekken. Krijg je ook als je te zwak bent, te mager (botten e.d. drukken door) en te weinig voedingsstoffen hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is dat wit boven dr kont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |