Onzersen niet hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Mijn benzine starsletje ook hoor..
Dat zou goed kunnen jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan heb je een verrotte koppeling, dacht ik
Omdat ik faaldequote:
Ik moet hem ook tot de bodem intrappenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja
Moet 'm ook tot de bodem intrappen
Als ie aangrijpt rolt ie wel ja. En niet alleen mijn starsletje, maar ook de pooooolooooo van meneer...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ehm... als je bij een benzine-auto de koppeling een klein beetje laat opkomen gaat hij toch gewoon rijden?![]()
Dat doet mijn peugeot 206, dat deed de toyota waar ik les in had, dat heb ik volop gebruikt in mijn lessen bij bijzondere verrichtingen![]()
Alleen als je het te ver doet slaat hij af.
Ligt eraan welke woensdagavondquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
Oh, nog even over de oriflame-party...
Stel nou he.. dat ik die op een woensdagavond hier zou organiseren, wie zou er dan komen??![]()
![]()
Kost dat? Afgezien van de reiskosten...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
Stel nou he.. dat ik die op een woensdagavond hier zou organiseren, wie zou er dan komen??![]()
![]()
woonde jij nou ook in Eindhoven?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Mijnes nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ehm... als je bij een benzine-auto de koppeling een klein beetje laat opkomen gaat hij toch gewoon rijden?![]()
Dat doet mijn peugeot 206, dat deed de toyota waar ik les in had, dat heb ik volop gebruikt in mijn lessen bij bijzondere verrichtingen![]()
Dat lukt bij mij geloof ik alleen achteruit... dan rolt ie wel alleen op de koppelingquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ligt eraan welke woensdagavondAls ik vrij ben kom ik! Als het mag
Niks, geloof ik.....quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Kost dat? Afgezien van de reiskosten...
Kunnen we carpoolenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ligt eraan welke woensdagavondAls ik vrij ben kom ik! Als het mag
Da's gratis, maar er wordt wel (á la Tupperware) verwacht dat je wat koopt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Kost dat? Afgezien van de reiskosten...
Bij mij vooruit ook. En de twingo van mijn moeder ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat lukt bij mij geloof ik alleen achteruit... dan rolt ie wel alleen op de koppeling
Nope, stilburg, jeweetzellufquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
woonde jij nou ook in Eindhoven?
Maar iets kopen is niet verplicht toch??quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's gratis, maar er wordt wel (á la Tupperware) verwacht dat je wat koopt.
Dat ontvang je dan weken later en dan blijkt het nog crappier te zijn dan je al dacht
Nee joh!! Starlets zijn nooit jong, die dingen worden toch niet meer gemaakt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ook niet meer zo heel jong dus
Zo heb ik het ook geleerd jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij mij vooruit ook. En de twingo van mijn moeder ook.
Het is mij bij de lessen geleerd alsof het volkomen logisch is, want bijzondere verrichtingen doe je op de koppeling.
Uiteraard moet je hem niet helemaal omhoog laten bouncen, maar net op het aangrijpingspunt, dan rijdt hij al zonder dat je gas geeft.
Ik faaldequote:
En toen bedacht ik me dat je misschien Tilburg bedoeldequote:Bedoelde u:
Spilburgstraße, 35578 Wetzlar, Gießen, Hessen, Duitsland
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee joh!! Starlets zijn nooit jong, die dingen worden toch niet meer gemaakt?
Mijn gezicht trekt dus ook als een malle...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb zin in zomer.... echt teveel kou lopen lijen vandaag en gisteren.... gewoon pijn aan mijn handen ervan, nog steeds, ookal ben ik al bijna 2 uur binnen.
En op tv vet zomers tafereeltje in beeld![]()
Maar over anderhalve maand zit ik in Madrid, daar is het vast beter
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik faalde
Ik typte stilburg in op google maps en toen kreeg ik
[..]
En toen bedacht ik me dat je misschien Tilburg bedoelde![]()
![]()
Harderwijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Joah! Amersfoort was jij toch?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik faalde
Ik typte stilburg in op google maps en toen kreeg ik
[..]
En toen bedacht ik me dat je misschien Tilburg bedoelde![]()
![]()
Ohja, dolfijn met Jacques, i rememberquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Harderwijk
Bambi is Amersfoort
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja, dolfijn met Jacques, i remember
Rood streepje??quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Weet wel dat ik blij ben dat de mijne geen rood streepje op de bumper heeft
De lichting uit '90 die jonger zijn dan de mijne.. Hebben allemaal zo'n lelijk rood streepje over de bumper..quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Rood streepje??
Mijne heeft niks op de bumper
Hmm... volgens mij niet!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
De lichting uit '90 die jonger zijn dan de mijne.. Hebben allemaal zo'n lelijk rood streepje over de bumper..
Kom hier wonen dan, dan kan ik welquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:46 schreef Lindytje het volgende:
Maandag ben ik pas om half 7 klaar met school
+1quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
En nu even met m'n aandacht bij de Mol
Nee is niet verplichtquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:42 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar iets kopen is niet verplicht toch??
Ja, ik smeer ook elke ochtend en avond extra dagcreme op...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn gezicht trekt dus ook als een malle...
Madrid baas, beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |