SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was mijn imitatie van diarree, voor de duidelijkheid.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
duurquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dikke 10 cm traagschuim topper voor op mijn bed.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
![]()
Nee trolletje. Het ging niet zozeer daarom. Maar er zit een complex trollverhaal achter.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Vertel het verhaal dan ipv. ons ongelijk te geven voordat je uberhaupt iets heb gezegd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:52 schreef stefanhaan het volgende:
Nee trolletje. Het ging niet zozeer daarom. Maar er zit een complex trollverhaal achter.![]()
Ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Kan ik ergens zien hoeveel mensen er luisteren?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
radio49.nlquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Kan ik ergens zien hoeveel mensen er luisteren?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Vertel het verhaal dan ipv. ons ongelijk te geven voordat je uberhaupt iets heb gezegd.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dat word een verhaal van 2 kantjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Vertel het verhaal dan ipv. ons ongelijk te geven voordat je uberhaupt iets heb gezegd.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Succes!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat word een verhaal van 2 kantjes.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Windowstoets + r op je toetsenbord dan CMD intikken en op enter drukkenquote:
dan ping -t radio49.nl
intikken. en enterIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Probeer het niet bij hem, hij heeft verstand van computers.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Windowstoets + r op je toetsenbord dan CMD intikken en op enter drukken
dan ping -t radio49.nl
intikken. en enter![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan ping -t radio49.nl
intikken. en enter![]()
![]()
Waar wedden we om dat we hem zijn DNS adressen kunnen laten releasen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Probeer het niet bij hem, hij heeft verstand van computers.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Wat gebeurt er als je dat invoertquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan ping -t radio49.nl
intikken. en enter
Baby darling doll face honey![]()
Kijkt hij hoelang het duurt om data naar die website te sturen en het terug te ontvangen. Kortom of je internet vertraging heeft of nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je dat invoert
Weet ik maar dit is Crack_'s laptop en ze vindt het om onverklaarbare redenen fijn.quote:Baby darling doll face honey![]()
watquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik maar dit is Crack_'s laptop en ze vindt het om onverklaarbare redenen fijn.![]()
Doe uitzetten dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik maar dit is Crack_'s laptop en ze vindt het om onverklaarbare redenen fijn.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Mag ik al ons radioprogramma promoten
Volgende week zaterdag (11-02-2012), van 21:00 - 22:00 de M&M Show!
Snarf en C_A nemen je mee op een doldwaas avontuur, met een speciale gast!
Uiteraard draaien we de leukste muziekjes speciaal voor jullie!
Einde van dit bericht![]()
![]()
snarf?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Einde van dit berichtWhy am I so differently wired? Am I a martian?
-> sigquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Einde van dit berichtBaby darling doll face honey![]()
Morgen m'n schaatsen ophalen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
gup is nog aanquote:
Halloquote:
Gaat dat niet automatisch dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeft iemand gup uitgezet voor je?![]()
Ik zit te twijfelen om te huren of te kopen, ik denk dat als ik eenmaal aan het schaatsen ben dat ik weer verslaafd benquote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
nee die moet uitgezet worden....quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Gaat dat niet automatisch dan?![]()
35 euro bij de Bristolquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om te huren of te kopen, ik denk dat als ik eenmaal aan het schaatsen ben dat ik weer verslaafd ben![]()
![]()
neequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Gaat dat niet automatisch dan?Why am I so differently wired? Am I a martian?
Wie?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee die moet uitgezet worden....![]()
Gup is aan sherlockquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dit is wel heel klote, hij doet gewoon niks
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hé pst anders lees je de OP genieIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik had eerst noren gehad van mijn tante maar die passen niet meer dus teruggegeven.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Okquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb dm gestuurd naar ACT-F... die was hier net toch???
En anders ga ik even Viro whatsappen![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hé pst anders lees je de OP geniequote:Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:07 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ja, duhh... maar wie zet hem uit?![]()
U kidding me rightquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:07 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ja, duhh... maar wie zet hem uit?Baby darling doll face honey![]()
T seizoen is al bijna voorbij.. Meestal sluiten de banen ergens begin maart toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om te huren of te kopen, ik denk dat als ik eenmaal aan het schaatsen ben dat ik weer verslaafd ben
Kan je ze beter volgend jaar kopen denk ik, als je dan nogsteeds zin hebt
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:07 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ja, duhh... maar wie zet hem uit?
Daarvoor moet je de OP dus lezen.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ja, maar dit kon je letterlijk lezen, zelfs mensen die niet draaien weten dit wel zo onderhand.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Vergeef meis eerste keer
Ja daar zat ik dus een beetje mee. Ik had verder ook geen conditie maar nu ben ik die aardig aan het bijtrekken. Mijn benen voelen alsof ze een marathon aankunnenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
T seizoen is al bijna voorbij.. Meestal sluiten de banen ergens begin maart toch?
Kan je ze beter volgend jaar kopen denk ik, als je dan nogsteeds zin hebt. Deze zomer lekker doorsporten en dan de winter volop aan de schaats denk ik, hoop ik
Wie is gup?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, maar dit kon je letterlijk lezen, zelfs mensen die niet draaien weten dit wel zo onderhand.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik heb het even gevraagd, en Crack_ wist het inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, maar dit kon je letterlijk lezen, zelfs mensen die niet draaien weten dit wel zo onderhand.Baby darling doll face honey![]()
Ja oke, captainquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, maar dit kon je letterlijk lezen, zelfs mensen die niet draaien weten dit wel zo onderhand.![]()
![]()
Dus na 1 ronde inkomen op het ijs laat je mij volledig achter je?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik dus een beetje mee. Ik had verder ook geen conditie maar nu ben ik die aardig aan het bijtrekken. Mijn benen voelen alsof ze een marathon aankunnen. Deze zomer lekker doorsporten en dan de winter volop aan de schaats denk ik, hoop ik
![]()
Zet "falende beterweter" in je ondertitel.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Sowieso niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dus na 1 ronde inkomen op het ijs laat je mij volledig achter je?
Hallo Rhoderik *vieze stem*quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het even gevraagd, en Crack_ wist het inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hallo Rhoderik *vieze stem*Allez rooderikske /Jambers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dat was gisteravond met sint precies hetzelfde, daarom had ik hem maar mijn uurtje gegevenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk zouden de guppiemensen het rooster moeten checken....
nu is er niemand?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Mooi. Volgens mij kan ik er echt niks meer van. En conditie is ook ver te zoekenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hallo Rhoderik *vieze stem*Waarom díe naam nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem dan mijn tweede naam
Dus... Gup staat ondertussen nog steeds aan?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
En dat terwijl er echt heel veel mensen zijn die Gup uit kunnen zetten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oké Willem, maar het was dus dikkie die je groettequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom díe naam nou weerNeem dan mijn tweede naam
viro reageerd niet....quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat was gisteravond met sint precies hetzelfde, daarom had ik hem maar mijn uurtje gegeven
Ga gewoon knetter er lola proberen![]()
![]()
Ja maar als die er allemaal niet zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
En dat terwijl er echt heel veel mensen zijn die Gup uit kunnen zetten.
![]()
![]()
Techniek ben ik verleerd denk ik, conditie was ook brak maar steeds beter. Ik weet nog goed toen ik ijshockey schaatsen had dat ik echt keihard kon rennen over het ijs ook achteruit enzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mooi. Volgens mij kan ik er echt niks meer van. En conditie is ook ver te zoeken
Dat durf ik niet meer
Mensen die er nooit zijn zouden Gup niet moeten bedienen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als die er allemaal niet zijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kan Samzz GUP niet uitzetten. Die geeft mij net op schema gezet!Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Nee, ik kan dat niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef dekatophetspek het volgende:
Kan Samzz GUP niet uitzetten. Die geeft mij net op schema gezet!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En toch heb ik even LoLa gevraagdquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die er nooit zijn zouden Gup niet moeten bedienen.![]()
![]()
Dat lijkt me wel gaaf om te kunnen. Gewoon even hard achteruit kunnen als vooruitquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Techniek ben ik verleerd denk ik, conditie was ook brak maar steeds beter. Ik weet nog goed toen ik ijshockey schaatsen had dat ik echt keihard kon rennen over het ijs ook achteruit enzo
Dat durf ik niet meer
Onverslaanbaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:14 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Wel een baas hoor, die GUPAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Het was meer een mening, eigenlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toch heb ik even LoLa gevraagd“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gup draait nu weer door
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Hallonquote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
ja ik weet het....quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was meer een mening, eigenlijk.
Eigenlijk best irritant![]()
![]()
Johanquote:
Waarom FOK! je weinig?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Ja ja , Mono in dit topic![]()
Ik mis jullie wel nu ik zo weinig FOK!Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Doe er wat aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik mis jullie wel nu ik zo weinig FOK!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Je bent hier veel te weinig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik mis jullie wel nu ik zo weinig FOK!![]()
![]()
Mono gespot
I know, druk met school en werk nog eens 32 uur erbij per week
Ernstig, en ik moet ook mijn bierpeil op voorraad houden. Lastig te combineren.
Was ik maar een vrouw, dan kon ik mooi multi taskenn.![]()
Alleen bij jou op de krukquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vandaar die opgedroogde rode vlekken.
Ik zou eens naar de dokter gaan, vuigaard.
Waar was je afgelopen weekend dan, toen je mooie kansen had om dat bierpeil op peil te houden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:17 schreef Monopoly het volgende:
I know, druk met school en werk nog eens 32 uur erbij per week
Ernstig, en ik moet ook mijn bierpeil op voorraad houden. Lastig te combineren.
Was ik maar een vrouw, dan kon ik mooi multi taskenn.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Volgens de dokter ben ik al niet meer te genezen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vandaar die opgedroogde rode vlekken.
Ik zou eens naar de dokter gaan, vuigaard.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik lag huilend in bed jou te missenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waar was je afgelopen weekend dan, toen je mooie kansen had om dat bierpeil op peil te houden.![]()
![]()
Hoe gaat het met je tandje?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik lag huilend in bed jou te missenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb wel wat medicijnen voor jequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens de dokter ben ik al niet meer te genezen.
Anders rippen we de apotheek. Lekker aan de prednison met elkaar.
Elk half uur een pilletje, en kijken wie er het eerst schuimbekkend knock out gaat![]()
![]()
Extractie binnenkortquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je tandje?![]()
![]()
Ik miste jou ook. Gelukkig had ik bier en vrienden om mij te troosten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik lag huilend in bed jou te missenWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ja, is het ook. Tijd dat er mensen vervangen worden, vind ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet het....
Eigenlijk best irritant“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lijkt me een top ideequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb wel wat medicijnen voor je
Anders rippen we de apotheek. Lekker aan de prednison met elkaar.
Elk half uur een pilletje, en kijken wie er het eerst schuimbekkend knock out gaat
Het is dat ik op de laptop zit met matige verbinding, anders ging ik als een malle een mooi setje droppen.![]()
Mee eensquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Tijd dat er mensen vervangen worden, vind ik.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:22 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Guppie draait onvermoeibaar door
"Vandaar die rode vlekken" zei de tandarts met een eureka-blik.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ja! Melkkies-extractie was 50 euro.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ja..... ik krijg niemand te pakkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:22 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Guppie draait onvermoeibaar door![]()
![]()
Ah, die rukkert is er ook weer. Neem eens een douche, goorlap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja..... ik krijg niemand te pakken![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Namens Tchock
[..]
Namens Crack_:
Waarheid.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Namens Tchock
[..]
Namens Crack_:
Waarheid.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
Nee jij dan, met al dat paardensperma in je haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga lekker zwerfhonden rauw opeten of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
Nou zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee jij dan, met al dat paardensperma in je haarGa lekker zwerfhonden rauw opeten of zo
Paardensperma in haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
:')![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee jij dan, met al dat paardensperma in je haarGa lekker zwerfhonden rauw opeten of zo
Mijn paard is gecastreerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Moet je eens overwegen, meer van jou kan de aarde niet aan
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ok iedereen een pm gestuurd of een dm voor gup uit....
Meer kan ik niet doen
Nu moet ik weg, want ik ga filmpje kijken![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn paard is gecastreerd. Moet je eens overwegen, meer van jou kan de aarde niet aan
.
Bitch please, laatst zat je met open mondje mijn zaad te ontvangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ok iedereen een pm gestuurd of een dm voor gup uit....
Meer kan ik niet doen
Nu moet ik weg, want ik ga filmpje kijken![]()
![]()
Ik ga eens even wat kip in een pan gooien.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Tis stiiiiiil op de radio, tis stiiiiiiil op de radio.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
CF
Ok dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:29 schreef SiIk het volgende:
Ik ga eens even wat kip in een pan gooien.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wat is een AHOBquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Ja, maar eens verder met huiswerk, wie wil me helpen ?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
1+1=2quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Ja, maar eens verder met huiswerk, wie wil me helpen ?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ruilen voor mijn huiswerk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Ja, maar eens verder met huiswerk, wie wil me helpen ?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik ga je wel helpenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Ja, maar eens verder met huiswerk, wie wil me helpen ?
zal ik dan maar beginnen ?Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
2 uur later....Why am I so differently wired? Am I a martian?
Er was zo'n mooie nummer op de radioquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Tis stiiiiiil op de radio, tis stiiiiiiil op de radio.![]()
![]()
Huiswerk opdracht: Begeleid Rangeren!quote:
1. Je wordt als machinist begeleid door een rangeerder. Wat is er voor de rangeerder voorgeschreven bij het rangeren ?
2. Moet je als machinist de aanwijzingen van de rangeerder opvolgen ?
3. Je moet als begeleider een collega machinist begeleiden met een geduwde beweging. De trein bestaat uit een locomotief en rijtuigen.
Waar moet je aan denken ?
4. Wat moet een begeleider controleren voor dat er begonnen wordt met de rangeerbeweging?
5. Je bent machinist van een geduwde trein. Je kan het lichtsein waar je voorbij moet niet zien. De rangeerder heeft je “opgezwaaid” en je rijdt geduwd richting het lichtsein. Wanneer het lichtsein voor je zichtbaar wordt zie je dat het lichtsein rood toont en je al één voertuig voorbij het sein bent.
Schrijf op wat je moet doen en waarom.![]()
Een treinofiel!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Automatische Halve Overweg Boom![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bitch please, laatst zat je met open mondje mijn zaad te ontvangen_!
Omdat ik je ego niet nog verder wilde krenken, van binnen ging in doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Moet ik hier serieus op antwoorden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Huiswerk opdracht: Begeleid Rangeren!
1. Je wordt als machinist begeleid door een rangeerder. Wat is er voor de rangeerder voorgeschreven bij het rangeren ?
3. Je moet als begeleider een collega machinist begeleiden met een geduwde beweging. De trein bestaat uit een locomotief en rijtuigen.
4. Wat moet een begeleider controleren voor dat er begonnen wordt met de rangeerbeweging?
5. Je bent machinist van een geduwde trein. Je kan het lichtsein waar je voorbij moet niet zien. De rangeerder heeft je “opgezwaaid” en je rijdt geduwd richting het lichtsein. Wanneer het lichtsein voor je zichtbaar wordt zie je dat het lichtsein rood toont en je al één voertuig voorbij het sein bent.
Schrijf op wat je moet doen en waarom.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wat is het rechtopstaande sein met twee witte lampen en gepunte boven- en onderkant?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Automatische Halve Overweg BoomBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:
Deze keer ligt het toch echt aan jouquote:.
5. Voortaan niet zo stom doen en gewoon je trein trekken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schrijf op wat je moet doen en waarom.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Wat een gedoe. Lang leve de autoquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schrijf op wat je moet doen en waarom.![]()
![]()
Kutvak. Je zal maar natuurkundige zijnquote:
Gewoon DEURDONDEREN!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schrijf op wat je moet doen en waarom.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
WIBRquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is het rechtopstaande sein met twee witte lampen en gepunte boven- en onderkant?
Waarschuwings Installatie Bruggen![]()
Epic sadnessquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kutvak. Je zal maar natuurkundige zijn
Zeker de hele dag door een telescoop turen__
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik doe 'iets met computers'.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ja mono dat ook vuige smeerlap.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
En laborant kan ik ook al niet worden...quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Epic sadness
Zeker de hele dag door een telescoop turen__
Labratquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
En laborant kan ik ook al niet worden...___123
Alhoewel een witte jas met een beetje insnoering jou wel staat.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee nog geen plannen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:34 schreef Monopoly het volgende:
Ja, ik sluit den FOK!s weer af. Mooi geweest. Huiswerk tijd.
Patje, zaterdagavond al plannen ?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Je staat bij HP aan de lopende band ?quote:Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Je gegevens zullen fout zijn, ik heb even gecontroleerd, hij geeft alleen server error als je gegevens sowieso niet doorkomen, gup heeft daar niets mee te maken. Gup draait dan gewoon over je heen, ik zou je gegevens dubbelcheckenquote:
Ik moet het huis ontvluchten zaterdag. Huisgenoot krijgt familie te slapen ivm verjaardag. Even naar opa toe ofzo ?![]()
Noquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Opa is niet thuis.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet het huis ontvluchten zaterdag. Huisgenoot krijgt familie te slapen ivm verjaardag. Even naar opa toe ofzo ?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Kom toch maar naar Haarlem. Niks beters te doenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:34 schreef Monopoly het volgende:
Ja, ik sluit den FOK!s weer af. Mooi geweest. Huiswerk tijd.
Patje, zaterdagavond al plannen ?De resultaten van de proef die ik vanmiddag 3 keer uitvoerde varieerden tussen 5,7 en 8,5quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Labrat___123
Alhoewel een witte jas met een beetje insnoering jou wel staat.
Ik hoorde ietsWhy am I so differently wired? Am I a martian?
Ja een jingleDictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Je ruikt zuur vandaag.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kom toch maar naar Haarlem. Niks beters te doen
[..]
De resultaten van de proef die ik vanmiddag 3 keer uitvoerde varieerden tussen 5,7 en 8,5Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nou nou, kan je nog 24 minuten draaien, goed hoor.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Citroen over mijn kip gedaan.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Oprotten, ik ga mijn pik niet in jou stoppenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
Kom gezellig naar Enschede City, Mono.
![]()
![]()
jaquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Oh, is dat synoniem. Nee, dan blijf maar lekker in dat rattenhol van je.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oprotten, ik ga mijn pik niet in jou stoppen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga leren
Da's wel veel.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ja wat is dat nou..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik 4 juni hoop ik, jij moet zelf maar zien.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Fijn met een lakmoespapiertje boven mijn kokende chemicaliën gezwieberd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Maar je hebt dus geen pH-testen gedaan?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op bokt een discussie over het werkwoord 'kankeren' in een ondertitel.
Mensen kunnen soms zo kankeren he.
Kankeren is een normaal Nederlands woord.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
I se what you did therequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
Hmm R&B achtig ietsquote:
Dat zei ik dus ook...quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kankeren is een normaal Nederlands woord.
Om even de OP te quoten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook...
Om even de OP te quoten:Hoe erg het ook is, die TS is gewoon triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Wat is er erg aan dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe erg het ook is, die TS is gewoon triest.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik mis even wat er erg is, maar idd, gewoon triest.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe erg het ook is, die TS is gewoon triest.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Familie verloren aan kankerquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mis even wat er erg is, maar idd, gewoon triest..
Oh, ik las weer eens te snel.
niks nieuwsquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Familie verloren aan kanker.
Gewoon draaien waar je zelf zin in hebt hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik probeer mijn best te doen
Vandaar "weer" ook, Sherlock.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik heb ook familie verloren aan kanker, maar kankeren is gewoon een apart woord hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ook. Maar dat staat los van het werkwoord kankeren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
staat zelfs in de dikke van dale dacht ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook familie verloren aan kanker, maar kankeren is gewoon een apart woord hoor.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook familie verloren aan kanker, maar kankeren is gewoon een apart woord hoor.Vind ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dat staat los van het werkwoord kankeren..
Ga eens uit mijn hoofd jij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dat staat los van het werkwoord kankeren.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Jij bent haske blij dat ik in jouw hoofd zitquote:. Ik ben leuk.
Je zit me godverdomme 2x na te praten jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent haske blij dat ik in jouw hoofd zit. Ik ben leuk.
Sowieso is kanker wel een fijn woord wat goed van je tong af rolt. Ik gebruik het wel als aandik woord.
Overigens alleen bij mensen die het zelf ook gebruiken.
Kanker is het enige woord samen met GVD waar ik een knop voor heb. Bij mensen weet ik altijd of ik het wel of niet kan gebruiken.
Ik heb daar ook wel respect voor, maar bij vrienden is het altijd kanker dit en kanker dat.
Niemand geeft een neuk dan, en dan kan het ook gewoon.![]()
Kankeren: als een sluipend bederf aantasten, voortwoekeren, ontevreden mopperenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
staat zelfs in de dikke van dale dacht ik.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Kanker niet zo manquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je zit me godverdomme 2x na te praten ja.
dHier ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:50 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso is kanker wel een fijn woord wat goed van je tong af rolt. Ik gebruik het wel als aandik woord.
Kanker is het enige woord samen met GVD waar ik een knop voor heb. Bij mensen weet ik altijd of ik het wel of niet kan gebruiken.
Ik heb daar ook wel respect voor, maar bij vrienden is het altijd kanker dit en kanker dat.
Niemand geeft een neuk dan, en dan kan het ook gewoon.
Je moet weten wanneer het gepast is.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Bakkes kut.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
JONGE KOMT ERUIT DANquote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Wat een creatieve woordkeuze, jongedame!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Fijn met een lakmoespapiertje boven mijn kokende chemicaliën gezwieberd.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Je zou willen dat je mijn kut ter beschikking had, jongequote:.
Ik droom er elke nacht van jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou willen dat je mijn kut ter beschikking had, jonge.
Ik vind het eigenlijk nooit gepast. Maar ik ben dan ook een erg nette damequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:50 schreef Monopoly het volgende:
Niemand geeft een neuk dan, en dan kan het ook gewoon..
Kan dat, zonder de rest?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou willen dat je mijn kut ter beschikking had, jonge.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Precies hoe het ging.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een creatieve woordkeuze, jongedame!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Terecht, want NEM.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef ACT-F het volgende:
Ik had net zo'n kankerverkoper van de Nederlandse Energiemaatschappij aan de deur. Ik heb hem laten opkankeren met zijn kankeraabod.
Als ik jou opbel voor een contract zeg je wel ja he?
Opkankeren!! Ik heb niet voor niets een geheim nummerquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Terecht, want NEM.
Als ik jou opbel voor een contract zeg je wel ja he?![]()
![]()
Als je mij ooit belt zoek ik je op en hang ik je aan de hoogste boom!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Terecht, want NEM.
Als ik jou opbel voor een contract zeg je wel ja he?![]()
Oh wacht..
Prachtig plaatje dit.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Maar ik bied je wel een voordelig contract aan, en geen addertjes onder het gras.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je mij ooit belt zoek ik je op en hang ik je aan de hoogste boom!![]()
Oh wacht..
Zou jij ook wel willen hè, zulke fotoshop skills.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ja ik hoop dat hij het me wil leren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zou jij ook wel willen hè, zulke fotoshop skills.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik ga wel even mijn trance afzetten voor meneer Kat.
Hij draaide baas voorheen. Ik wil dit niet missen.![]()
Ik heb liever dat addertje dan jouw contract, kutquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar ik bied je wel een voordelig contract aan, en geen addertjes onder het gras.
Doncamaticquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat vinden jullie van dit nummer?
Paint shop proquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat hij het me wil leren.
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Trouwens Silkysmooth, shop je weleens in Rotterdam?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zou jij ook wel willen hè, zulke fotoshop skills.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: