SBS valt mee, daar kan ik wel video's terugbekijken. Met Silverlight.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef vincerusso het volgende:
ah er was al een gezwel genaamd SBS
nu is er een tweede kankergezwel genaamd....jeweetzelluf
Sbs in het algemeen is al een gezwel op zichquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef vincerusso het volgende:
ah er was al een gezwel genaamd SBS
nu is er een tweede kankergezwel genaamd....jeweetzelluf
fragmentje vi kijken? waarom zou ik?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Even een fragmentje VI op usenet kijken.
Beter de klacht lezen. RTL blokkeert alle youtube-fragmenten van hun programma's. Jij gaat toch niet een fragmentje van anderhalve minuut downloaden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:43 schreef Danny het volgende:
[..]
fragmentje vi kijken? waarom zou ik?
Het programma gaat eigenlijk nergens over, maar Wilfred Genee en Johan Derksen geven dit ook ruiterlijk toe. Dat maakt beiden klasse.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:43 schreef Danny het volgende:
[..]
fragmentje vi kijken? waarom zou ik?
RTL7 is handig voor het financiële nieuws, sport, stoere actiefilms en boeiende series.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Hagelkaas het volgende:
Naar die onuitstaanbare troep op de RTL-zenders moet je toch überhaupt niet willen kijken
Ik download gewoon series uit de vs. Beter dan de rtl meuk. Wil nog wel 's op rtlgemist kijken of hoe dat nu ook heet, maar 9 van de 10 keer hapert alles of loopt het halverwege vast, of - nog debieler - je moet ervoor betalenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het programma gaat eigenlijk nergens over, maar Wilfred Genee en Johan Derksen geven dit ook ruiterlijk toe. Dat maakt beiden klasse.
Dit in tegenstelling tot fopprogramma's als The Voice Of Holland...
RTL XL heet het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik download gewoon series uit de vs. Beter dan de rtl meuk. Wil nog wel 's op rtlgemist kijken of hoe dat nu ook heet, maar 9 van de 10 keer hapert alles of loopt het halverwege vast, of - nog debieler - je moet ervoor betalen
Betalen voor hetzelfde programma dat gisteren gratis te zien was
Ze sporen echt niet daar
Had ik al eerder voorgeslagen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:19 schreef Vulcanic het volgende:
Virtualbox installeren, windoos kopietje downloaden en gaan met die banaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |