indd, gratis reclame en meer kijkers dankzij youtube. Gaan ze alles verwijderen. Domme kut sukkels.quote:
Wie woont er in Luxemburg?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Degenen die niets om mijn klacht geven zijn overigens schandknapen van de onderdrukkers uit Luxemburg.
Niet alles is gratis op RTL XL, maar alles wordt vergrendeld met DRM en Silverlight om gauwdieven te slim af te zijn (zeggen ze).quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:49 schreef Gamesua het volgende:
Waat slaat jouw post op. Ze willen gewoon dat je hun (gratis) shit kijkt via alleen hun website. Is hun spul dus waarom ga jij klagen dat zij iets anders beslissen om ermee te doen.
zow hé.. ja nee dat kan eg (zachte g) nie..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het gaat om RTL Nederland, dat vanuit Luxemburg wordt bestuurd.
IP-blokkades zijn ook belachelijk makkelijk te omzeilen, je hebt niets meer dan een Internetbrowser nodig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:56 schreef inslagenreuring het volgende:
ze zoue die moete blokke net als de piratenbaai.
Als je Windows hebt lukt het, anders niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:59 schreef Paxcon het volgende:
Werkt gewoon in Firefox dus ik snap niet wat je voor wartaal uitslaat?
RTL Nederland en hun ongelimiteerde geldzucht...quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef UpsideDown het volgende:
Wat is de klacht?
RTL XL? Want dan is de klacht gegrond.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je Windows hebt lukt het, anders niet.
SBS valt mee, daar kan ik wel video's terugbekijken. Met Silverlight.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef vincerusso het volgende:
ah er was al een gezwel genaamd SBS
nu is er een tweede kankergezwel genaamd....jeweetzelluf
Sbs in het algemeen is al een gezwel op zichquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef vincerusso het volgende:
ah er was al een gezwel genaamd SBS
nu is er een tweede kankergezwel genaamd....jeweetzelluf
fragmentje vi kijken? waarom zou ik?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Even een fragmentje VI op usenet kijken.
Beter de klacht lezen. RTL blokkeert alle youtube-fragmenten van hun programma's. Jij gaat toch niet een fragmentje van anderhalve minuut downloaden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:43 schreef Danny het volgende:
[..]
fragmentje vi kijken? waarom zou ik?
Het programma gaat eigenlijk nergens over, maar Wilfred Genee en Johan Derksen geven dit ook ruiterlijk toe. Dat maakt beiden klasse.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:43 schreef Danny het volgende:
[..]
fragmentje vi kijken? waarom zou ik?
RTL7 is handig voor het financiële nieuws, sport, stoere actiefilms en boeiende series.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Hagelkaas het volgende:
Naar die onuitstaanbare troep op de RTL-zenders moet je toch überhaupt niet willen kijken
Ik download gewoon series uit de vs. Beter dan de rtl meuk. Wil nog wel 's op rtlgemist kijken of hoe dat nu ook heet, maar 9 van de 10 keer hapert alles of loopt het halverwege vast, of - nog debieler - je moet ervoor betalenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het programma gaat eigenlijk nergens over, maar Wilfred Genee en Johan Derksen geven dit ook ruiterlijk toe. Dat maakt beiden klasse.
Dit in tegenstelling tot fopprogramma's als The Voice Of Holland...
RTL XL heet het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik download gewoon series uit de vs. Beter dan de rtl meuk. Wil nog wel 's op rtlgemist kijken of hoe dat nu ook heet, maar 9 van de 10 keer hapert alles of loopt het halverwege vast, of - nog debieler - je moet ervoor betalen
Betalen voor hetzelfde programma dat gisteren gratis te zien was
Ze sporen echt niet daar
Had ik al eerder voorgeslagen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:19 schreef Vulcanic het volgende:
Virtualbox installeren, windoos kopietje downloaden en gaan met die banaan.
Ik klaag niet over Microsoft, ik klaag over RTL XL dat blijkbaar niet wil luisteren naar kritiek.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:50 schreef NotYou het volgende:
TS is een verongelijkte schooier die graag RTL-crap wil zien maar nu hij dat niet blijkt te kunnen betalen komt met pseudo-nerdy gejank over meerdere browsers, besturingssystemen en Microsoft in de hoop dat gedeelde smart halve smart zal blijken.
Well, fuck you TS, ik ga lekker die nieuwe friese politieserie met Wendy van Dijk kijken en genieten van iedere fucking minuut. Ik roep iedereen die dit leest op datzelfde te doen, kijken we erna gezellig de tv-kantine.
Ze moeten zich indekken nu John de Mol naar SBS trekt. Het kan zo zijn dat RTL Nederland zijn marktaandeel ziet krimpen tussen 18 en 24.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:22 schreef mongolio123 het volgende:
Nog geld vragen ook die kuthonden.
Windows-besturingssysteem, mogelijk moet je met IP-adressen klooien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Weet iemand hoe ik RTL terug kan kijken in het buitenland?
Gr.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:29 schreef GSMboy het volgende:
Goed nieuws. GTST filmpjes worden nu ook massaal geblokkeerd....
Inderdaad. De enige reden om Linux op je desktop te draaien is omdat je "elite" wil zijn. Het voegt werkelijk waar helemaal niks toe. Ik ben vijf jaar geleden weer teruggegaan naar Windows en ga nooit meer Linux op de desktop gebruiken (servers is een ander verhaal natuurlijk)quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk als TS iets ontnomen wordt
Gezelligquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:41 schreef Pharkus het volgende:
Zo lekker ff de voice kids op de laptop terugkijken met Windows 7 internet explorer via RTL xl
TV's zonder Windowsquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:05 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Kan nog steeds alles perfect kijken via onze TV... Staat naar mijn weten geen windows op.
Wat de neuk is The Voice kids?quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:05 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Kan nog steeds alles perfect kijken via onze TV... Staat naar mijn weten geen windows op.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:49 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
De kinder versie van de Voice of Holland.
En Discovery en NGC... Over het algemeen leuker dan RTL, maar ik vind bouwval gezocht altijd wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen last van, ik kijk History en Sci-Fi channel.
Morgen komt het weer, ik kijk er nu al naar uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |