Ik lees dit pas net.. maar ik was rond een uur of 7 die dag op schiphol gebeld door een onbekend nummer, en ik denk dat ik van alle chauffeurs in Leiden het dichtst bij het station woon, én daarnaast is EasyWay de enige die mij onbekend belt. Hmmmmm......quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, dat was een leuke dag. 11 uurtjes erbij. Vanmorgen Barendrecht - Son in een Nissan Qashqai, dat ging prima. Vanmiddag Oss - Leiden in een Ford Ka. Son - station Oss ging prima met het OV, alleen toen ik in Oss kwam sneeuwde het al behoorlijk waardor ik 45 minuten op een bus moest wachten daar. Oss - Leiden met de auto ging nog redelijk. Het was niet druk op de weg, maar er lag wel veel sneeuw dus voluit rijden ging ook niet. Al met al 3 uur gereden over Oss - Leiden, maar dat was toch een prive-adres dus de hele avond zou er iemand thuis zijn volgens EW.
Werd om half 6 nog gebeld door EW. Ze waren helemaal verbaasd dat ik de auto al had afgeleverdEr stonden toen nog erg veel chauffeurs vast zeiden ze. Kreeg ook te horen dat als ik vast kwam te zitten in Leiden dat ik ze dan maar terug moest bellen zodat ze een in Leiden wonende chauffeur konden bellen zodat ik daar zou kunnen slapen
Maar goed, dat was niet nodig, Leiden - Vlaardingen had ik zowaar in een uurtje gedaan met de trein. Iets langer dan normaal.
Vestiging werk deed ik altijd in spijkerbroek, de vaste werknemers doen dat namelijk ook en niemand die er bezwaar bij heeft. (moet wel een nette broek zijn zonder gaten of vale plekken). En een pak kopen (en volledig?) aandoen als hiker is ook wat overdreven niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:51 schreef maxmin het volgende:
Ik lees al een week of 2 mee maar nu heb ik zelf ook maar een account aangemaakt! Ik heb morgen m'n 3de werkdag als hiker voor EW; regio Utrecht. Mag eerst een polotje van Utrecht naar A'dam brengen, daarna een 520d van Purmerend naar Meerkerk.
Ze belden me eerst voor vestigingswerk in Nieuwegein maar dat leek me zonde van mn kostuum. Voor zover ik het hier heb gelezen staat men over het algemeen niet echt om vestigingswerk te springen of wel?
Tot nu toe heb ik een peugeot boxer(te hoog voor parkeergarages, kan je nergens kwijt in hartje rotterdam...), peugeot 206, citroën c5 en ford focus gehad. Die c5 viel me erg tegen trouwens.
Hoe vaak krijg je bij EW wat leukere auto's zoals audi, bmw of mercedes?
En weet iemand toevallig een goede site waar je goedkoop een mooie smartphone kan krijgen? Ik vind het best vervelend dat je zelf voor navigatie moet zorgen:s Met kleding, navigatie, evt. stomen van kostuum en dat soort zaken heb je zelf best nog wat investeringen.
Hahaha dat lijkt me ook raar.. Als je een verzoek krijgt om iemand bij je te laten slapen die je nog nooit hebt gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:07 schreef RangeRover het volgende:
[..]
Ik lees dit pas net.. maar ik was rond een uur of 7 die dag op schiphol gebeld door een onbekend nummer, en ik denk dat ik van alle chauffeurs in Leiden het dichtst bij het station woon, én daarnaast is EasyWay de enige die mij onbekend belt. Hmmmmm......
Morgen mag ik ook weer werken. Eerst een Peugeot 508SW van de Amsterdamse Havens naar Krimpen a/d IJssel, en vervolgens een Ford Focus C-Max van Alphen a/d Rijn naar Almere. Prima dagje weer.
Ik hoop in groep 1 te zitten (moet morgen betijds nog terug naar mn woonplaats). In de mail staat dat je in groep 1 zit als er 'parkeren' achter je naam staat maar dat kan ik nergens vinden, bij niemand niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:
In je pak auto's schoonmaken slaat ook echt helemaal nergens op nee
Voor de AR'ers die morgen meewerken met het valet parking project, ik zit in groep 2, jullie?
Laat maar, ben er al uit, ik moest dat bestand downloaden in plaats van weergeven in de browser, dan staat het er wel achterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:46 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Ik hoop in groep 1 te zitten (moet morgen betijds nog terug naar mn woonplaats). In de mail staat dat je in groep 1 zit als er 'parkeren' achter je naam staat maar dat kan ik nergens vinden, bij niemand niet.
Hoe ben jij er achter gekomen dat je in groep 2 zit?
Die halte aan de snelweg bij de McDonald kan je gewoon gebruiken als je vanuit Meerkerk naar Utrecht wil. Ik had hem laatst voor het eerst gebruikt, gewoon hand uitsteken en je kan instappen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:01 schreef Mallet het volgende:
"Vertrek vanuit Meerkerk: Bus vertrekt alleen maar vanaf het postkantoor in Meerkerk. Die andere halte stopt de bus alleen als er mensen uit moeten!!!!"
En daarboven:
"Met de bus naar Meerkerk: de bus stopt niet als er niet op het knopje wordt gedrukt voor de afslag op de snelweg!!! Graag aan de buschauffeur vragen of hij daar wilt stoppen!"
Wat een kansloze bushalte is dat dan! Nu kan ik dus helemaal naar het postkantoor lopen.
Van waar? Snelweglocatie? Dat slaat dan ook nergens op... waarvoor is die halte er dan inderdaad. Ik zou het gewoon nog proberen, misschien bedoelen ze alleen de richting Gorinchem (want aan die kant kan/mag je om onduidelijke reden (OVquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:01 schreef Mallet het volgende:
"Vertrek vanuit Meerkerk: Bus vertrekt alleen maar vanaf het postkantoor in Meerkerk. Die andere halte stopt de bus alleen als er mensen uit moeten!!!!"
En daarboven:
"Met de bus naar Meerkerk: de bus stopt niet als er niet op het knopje wordt gedrukt voor de afslag op de snelweg!!! Graag aan de buschauffeur vragen of hij daar wilt stoppen!"
Wat een kansloze bushalte is dat dan! Nu kan ik dus helemaal naar het postkantoor lopen.
Ja ze bedoelen hier de snelweglocatie. Ze zeggen dus niet naartoe gaan, maar direct naar het postkantoor lopen. Vervolgens staat er weer onder een ander kopje dat je direct naar Blommendaal moet lopen (wat idd iets dichterbij is). Ik irriteer me kapot.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Van waar? Snelweglocatie? Dat slaat dan ook nergens op... waarvoor is die halte er dan inderdaad. Ik zou het gewoon nog proberen, misschien bedoelen ze alleen de richting Gorinchem (want aan die kant kan/mag je om onduidelijke reden (OV) niet mee. Maar als het naar Utrecht ook niet meer kan is het ook onzin dat je er wel uit kan daar, want het is echt in the middle of nowhere.
Overigens, als je vanaf snelweg richting zuiden moet is het denk ik sneller om naar McDonalds te lopen en dan daar linksaf, richting de (1)81.
En ik welke groep zit je nou?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Laat maar, ben er al uit, ik moest dat bestand downloaden in plaats van weergeven in de browser, dan staat het er wel achter
Lijkt me sterk, ze zeiden: bel maar als we iets voor je kunnen doen, maar ik heb ze niet meer gebeld omdat ik gewoon thuis kwamquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:07 schreef RangeRover het volgende:
[..]
Ik lees dit pas net.. maar ik was rond een uur of 7 die dag op schiphol gebeld door een onbekend nummer, en ik denk dat ik van alle chauffeurs in Leiden het dichtst bij het station woon, én daarnaast is EasyWay de enige die mij onbekend belt. Hmmmmm......
Morgen mag ik ook weer werken. Eerst een Peugeot 508SW van de Amsterdamse Havens naar Krimpen a/d IJssel, en vervolgens een Ford Focus C-Max van Alphen a/d Rijn naar Almere. Prima dagje weer.
Tsja... Ik moet zeggen dat ik op het moment ook niet naar werk uit zit te kijken, vind het niet erg als ik niet gebeld wordt (komt weinig voor momenteel). Heb het geld wel nodig maar met deze kou is de lol er voor mij ook wel een beetje af.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef Mallet het volgende:
Ik moet toch wel weer wennen aan het werken man.. Best lang niet gereden.. En nu woe-do-vrij-ma-di-woe (morgen). Ik zit nu op 50 uur. Denk dat ik donderdag en vrijdag maar vrij neem. Je komt met die lange dagen niet echt ergens anders aan toe. M'n auto moet nog gemaakt worden.. Daar moet ik ook maar eens over gaan beslissen waar en hoe we dat gaan oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |