Heeft hij geen Twitter ofzo, dat iemand dit aan hem kan linken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:57 schreef BrandX het volgende:
Echt, dit topic gaat zo geniaal en zo geniaal goed, dat je gewoon hoopt dat de echte Sven meeleest
Als hij ook maar een greintje humor heeft moet hij hier toch van genieten en ook continue in een deuk liggen
Ik welquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef FokNederland het volgende:
https://twitter.com/#!/SvenKramer86 wie deelt het met hem?
moet je beginnen met #1 en er bij zetten dat we al een een vierde deel toe zijn omdat hij zo tof is!quote:
twitter:Topiek1 twitterde op donderdag 02-02-2012 om 18:11:59@SvenKramer86 Hey! Wij van het FOK!forum, hebben een topic (van 4 delen inmiddels) gemaakt met geniale paints van jou! http://t.co/mj91Z7ZS reageer retweet
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef Topiek het volgende:
twitter:Topiek1 twitterde op donderdag 02-02-2012 om 18:11:59@SvenKramer86 Hey! Wij van het FOK!forum, hebben een topic (van 4 delen inmiddels) gemaakt met geniale paints van jou! http://t.co/mj91Z7ZS reageer retweet
Misschien maakt hij ook wel een FOK! account aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:14 schreef Topiek het volgende:
Trouwens, iedereen met twitter, retweet hem, zodat meer mensen het te weten komen, of tweet het ook even naar Sven
Ja, en dan geeft hij het schaatsen op om meer posts te krijgen als tong80quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Misschien maakt hij ook wel een FOK! account aan.
Tijdens het eerst topic is het nog op zijn facebook gezet. Geen reactie vanuit hemzelf maar wel een aantal likesquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:14 schreef Topiek het volgende:
Trouwens, iedereen met twitter, retweet hem, zodat meer mensen het te weten komen, of tweet het ook even naar Sven
Laten we het hopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tijdens het eerst topic is het nog op zijn facebook gezet. Geen reactie vanuit hemzelf maar wel een aantal likesMisschien werkt het nu wel
Ik ook niet....quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef HaJee het volgende:
Ik ga maar weer eens goed nadenken over nieuwe creaties. Heb dit keer niet eens de OP gehaald
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef HaJee het volgende:
Ik ga maar weer eens goed nadenken over nieuwe creaties. Heb dit keer niet eens de OP gehaald
Ik wel... Vier keer zelfsquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef Topiek het volgende:
Zijn er al wat van gedaan hoor. Hier nog één....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:41 schreef Georges het volgende:
Ik kan helaas zelf totaal niet shoppen, maar beroemde filmposters, zou dat wat zijn?
Scarface of Goodfellas ed.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef HaJee het volgende:
Staan er nu ook bijquote:
Okéquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:15 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Kon je er geen gifje van maken? Laat ze dansen...
Wat een hater.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:20 schreef Topiek het volgende:
6 minuten geleden een nieuwe tweet van Sven, sven negeert ons![]()
![]()
Het was ook maar een beetje ongein. Iets anders kan ik er niet meer mee en ik heb geen zin om opnieuw te beginnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wat een kut gif, serieushoofdpijn hierzo
Ben je wel blij trouwens dat je in de OP staat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het was ook maar een beetje ongein. Iets anders kan ik er niet meer mee en ik heb geen zin om opnieuw te beginnen.
Ja, ontzettend blijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ben je wel blij trouwens dat je in de OP staat?
Moeten deze ook niet in de OP ..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:19 schreef HeaN82 het volgende:
Overzicht delen
(PAINT) Sven Kramer #4
(PAINT) Sven Kramer #3
(PAINT) Sven Kramer #2
(PAINT) Sven Kramer #1
Sorry, hier een goedmakertje misschien.....quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry, hier een goedmakertje misschien.....
[ afbeelding ]
svenfacequote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kust hij nou zijn arm?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:00 schreef Mercurious het volgende:
toch ff een btje cultuur...
[ afbeelding ]
Deze is zó briljantquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het wordt inderdaad steeds moeilijker... Maar kom op, je weet heus nog wel wat te verzinnen... Wat is nou belangrijker, dit topic of je gezondheid?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:41 schreef DAARHEID het volgende:
[..]Ik dacht waarom opent Topiek nou een vierde serie maar het houdt gewoon niet op. Maar ik weet gewoon niks meer te bedenken. Loop de hele dag te peinzen, nog even en m'n gezondheid gaat er onder lijden
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad steeds moeilijker... Maar kom op, je weet heus nog wel wat te verzinnen... Wat is nou belangrijker, dit topic of je gezondheid?
Zie je nou wel... Ik wist wel dat je het kon...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:58 schreef DAARHEID het volgende:
[..]Ja je hebt gelijk, dat was wel erg zelfzuchtig van mij. Daarom gauw een vluggertje om het goed te maken
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Nieuwe painters?! Cool!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:39 schreef KabouterBlobvis het volgende:
Sven heeft z'n nieuwe baantje als Sventalist gevonden...
[ afbeelding ]
Welkomquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:52 schreef KabouterBlobvis het volgende:
[..]
tegelijkertijd ook net nieuwe Fok!ker
Inderdaad welkom... We kunnen hier nog wel wat extra painters gebruiken...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:52 schreef KabouterBlobvis het volgende:
[..]
tegelijkertijd ook net nieuwe Fok!ker
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Inderdaad welkom... We kunnen hier nog wel wat extra painters gebruiken...
Bedanktquote:
Zij kan hem ook wel wurgen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:41 schreef DAARHEID het volgende:
Niet reageren op tweets of Facebook, Sven? Nou dan kun je 'm krijgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zij kan hem ook wel wurgen...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:47 schreef KabouterBlobvis het volgende:
Sven heeft z'n eigen svensput aangelegd...
[ afbeelding ]
Zo te zien krijgt ie het hier anders toch wel warm vanquote:Op zondag 5 februari 2012 00:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zonder zijn schaatspak vindt Sven het toch wel koud...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:11 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Zo te zien krijgt ie het hier anders toch wel warm van![]()
[ afbeelding ]
Kan dit wel?Toch maar even een balkje over z'n ogen gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]![]()
dat dit kan in Nederland....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:16 schreef DAARHEID het volgende:
[..]Handjes boven de dekens.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Als je het plaatje zonder balkje en zonder dat sterretje over het sterretje wilt hebben, mag je het best vragen hoorquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:29 schreef KabouterBlobvis het volgende:
Sven kon het maar niet laten...
[ afbeelding ]
LOL.... Twee zielen, één gedachte....quote:Op zondag 5 februari 2012 01:29 schreef KabouterBlobvis het volgende:
Sven kon het maar niet laten...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het lelijke eendje bleek een zwaan te zijn... Maar wat moet ik nu denken van het lelijke zwaantje...![]()
[ afbeelding ]
Waar is Sven?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:40 schreef Mercurious het volgende:
ondertussen in sVenezuela...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:40 schreef Mercurious het volgende:
ondertussen in sVenezuela...
[ afbeelding ]
Vind je het vreemd als je beiden op Fok! zitquote:Op zondag 5 februari 2012 01:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
LOL.... Twee zielen, één gedachte....
[ afbeelding ]
Hehehequote:Op zondag 5 februari 2012 23:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
Irish Svancing op schaatsen is nog niet zo makkelijk... Maar gelukkig heeft Sven een goede techniek...![]()
[ afbeelding ]
Oh noes! The Sventroopers!quote:
dat blije hoofd past er prima op jaquote:Op maandag 6 februari 2012 12:07 schreef Warmaster88 het volgende:
Wist je dat Sven in z'n jonge jaren nog geen schaatser was, maar een dressuur rijder?
Ankie van GrunSven:
[ afbeelding ]
Hoefde je de naam niet eens voor aan te passen!OMGquote:Op maandag 6 februari 2012 12:07 schreef Warmaster88 het volgende:
Wist je dat Sven in z'n jonge jaren nog geen schaatser was, maar een dressuur rijder?
Ankie van GrunSven:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!
Waarom schiet me nu meteen iets flauws over een verkeerde wissel te binnenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:23 schreef HaJee het volgende:
Hier en daar rijdt weer een trein....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:22 schreef Warmaster88 het volgende:
Sven is niet zo blij met de opgelegde bekeuring!, alhier Sven op de gevoelige plaat.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:01 schreef DAARHEID het volgende:
"Steve Sven Austin, astronaut. A man barely alive. Gentleman, we can rebuild him. We have the technology. We have the capability to build the world's first bionic man. Steve Sven Austin will be that man. Better than he was before. Better, stronger, faster."
[ afbeelding ]
Voor de Fok!kertjes die de jaren 70 en daarmee dit juweeltje hebben gemist:
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:21 schreef DAARHEID het volgende:
Toch raar dat Sven niet reageert. Zou er soms wat aan de hand zijn?![]()
Dear Sven, I wrote you but still ain't callin'. I left my cell, my pager and my home phone on the bottom. I sent two letters back in autumn, you must not-a got 'em. There probably was a problem at the post office or somethin'. Anyways, I hope you get this man, hit me back, just to chat.
Truly yours, your biggest fan
This is Sven
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:21 schreef DAARHEID het volgende:
Dear Sven, I wrote you but still ain't callin'. I left my cell, my pager and my home phone on the bottom. I sent two letters back in autumn, you must not-a got 'em. There probably was a problem at the post office or somethin'. Anyways, I hope you get this man, hit me back, just to chat.
This is Sven
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!
Geweldig, een samenkomst van de gezichten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:02 schreef DAARHEID het volgende:
Sven laat zich niet graag in de kaarten kijken tijdens het wekelijkse potje klaverjassven in het buurthuis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:02 schreef DAARHEID het volgende:
Sven laat zich niet graag in de kaarten kijken tijdens het wekelijkse potje klaverjassven in het buurthuis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:54 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Had hem op zijn minst gekickt met een goede paint.
Eindbaas in het kwadraat, ik ben zelf een Eminem Fan, en kan dit echt waarderen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:21 schreef DAARHEID het volgende:
This is Sven
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |