SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
JIJ SNAPT HET LEVENquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:31 schreef BlackLining het volgende:
Jaja, nog 2,5 week tot het weer gaat donderen en bliksemen, het meters bier gaat regenen, en we zullen moeten pompen of verzuipen, want dat is de enige manier
[ afbeelding ]
Helemaal niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:35 schreef BlackLining het volgende:
Wat is er trouwens vreemd aan om nu al met een Oeteldonk sjaal rond te lopen zo nu en dan? Ik word verdomme aangekeken alsof ik een halve mongool ben![]()
Heidenen.
En dit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:39 schreef Kutstudent het volgende:
Terecht laatste plaatje in de OP.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:44 schreef Muisraket het volgende:
Ik besef me nu pas wat ik gedaan heb.Ik ga waarschijnlijk extra werken... met carnaval.
Maar goed, volgend jaar maar weer dan.En bijna weekend, omg wat kijk ik dáár naar uit, eindelijk van dit tentamen af, als het goed is.
Heb school en moet dus ook waarschijnlijk 's avonds werken. En ach, vind het ergens wel jammer maar weinig aan te doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]________________________!
Gekske
En als je overdag moet werken kan je toch savonds? En andersom. Smoesjes dit MR
Louter waarheden in dat nummer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goede songtekst [ afbeelding ]
Kutimport die dan zo naar je kijkt wss.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:35 schreef BlackLining het volgende:
Wat is er trouwens vreemd aan om nu al met een Oeteldonk sjaal rond te lopen zo nu en dan? Ik word verdomme aangekeken alsof ik een halve mongool ben![]()
Heidenen.
Er zijn er meerdere, ik PM je wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef BarrieButsers het volgende:
MR werk jij in dat winkelcentrum? Zoja dan ga ik zuipen, met carnaval, pak ik de bus richting daar (mits ik gratis kan reizen) kom ik bij jou drank halen en sleur je daarna na werktijd gewoon mee.
Ziekmelden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb school en moet dus ook waarschijnlijk 's avonds werken. En ach, vind het ergens wel jammer maar weinig aan te doen.
Helaas niet vanavondquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Louter waarheden in dat nummer.![]()
En in Amsterdam hebben ze geen carnaval hè, dus mag de volgende dag om 9 uur weer op school zijn. Tenzij ik alleen college heb natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef BarrieButsers het volgende:
MR werk jij in dat winkelcentrum? Zoja dan ga ik zuipen, met carnaval, pak ik de bus richting daar (mits ik gratis kan reizen) kom ik bij jou drank halen en sleur je daarna na werktijd gewoon mee.
Nee, had ik maar geen ja moeten zeggen toen ik gebeld werd voor extra werk, was dus mijn eigen keus hè.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ziekmelden.Wel stom.
[..]
Helaas niet vanavond
True, maar onderaan is beter omdat dat impliceert dat je de hele OP niet leest.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
DAT LAATSTE PLAATJE HEB IK AL 1 TOPIC TERUG GEDAAN EN NIET BARRIEBUTSERS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |