Hij is niet echt stretchy, zit gewoon strak maar niet superskinnyquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:20 schreef Dzjonka het volgende:
leuke items, heb belangstelling voor veel spul (nr 7,8,9,13,17,18 en 21). Is die broek strechy of niet en is het een wat ruimer model of niet?
Voor alles zonder spijkerbroek bied ik 40 euro en dan betaal ik wel verzending
Ik bedoel meer: is het meer een maat 27 of echt een 25-26 inch breedte? Ik heb geen broeken van dat merk, heb maat 27 meestal. Dus weet niet of ik erin pas....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hij is niet echt stretchy, zit gewoon strak maar niet superskinny![]()
Als je de spijkerbroek ook neemt voor 40 mag je de rest voor 40 hebben excl. verzending.
Anders vraag ik voor de rest 47,50 excl.
Ohh zo..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: is het meer een maat 27 of echt een 25-26 inch breedte? Ik heb geen broeken van dat merk, heb maat 27 meestal. Dus weet niet of ik erin pas....
Is goed hoor, laat me maar even weten wat je doetquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef Dzjonka het volgende:
mw ok, ik vind het nog wat duur, maar laat het even sudderen. Heb je een close-up van dat olijfgroene jurkje? Hoe lang is ie?
De stof en de hals, het is denk ik echt een zomer-ding, linnenachtig? Misschien wat te kort voor mijn werk, maar ik ben gek op die kleurquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Is goed hoor, laat me maar even weten wat je doetWaar wil je een close-up van? De hals?
Ik heb 'm nog even aangedaan en hij valt bij mij op 10 cm boven m'n knie, ik ben 1.73m
Het is gewoon katoen, niet echt dik maar met een dikke maillot en een vest kun je 'm best aan als het wat kouder is (nu is het mss iets te koudquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:16 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
De stof en de hals, het is denk ik echt een zomer-ding, linnenachtig? Misschien wat te kort voor mijn werk, maar ik ben gek op die kleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed! Ik hoor het welquote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef Dzjonka het volgende:
super dank je wel. Ik PM je vanavond nog wel, ik wil eigenlijk alles van het eerdere lijstje behalve het gestreepte jurkje. Kun je die reserveren? Dan hoor je vanavond nog van mij
Is goed! Alleen 6 is verkocht en 2 zou ik eigenlijk verkopen aan Breathtaking, maar die heeft niet meer gereageerd op meerdere pm's dus ik neem aan dat ze 'm niet meer wil (??) dus die kun je wel gewoon kopenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:02 schreef OhGawd het volgende:
Ik heb eventueel wel intresse in 2, 4, 6, 7 & 12.
Dat is ook prima hoor, bespaart weer voor m'n portomonneequote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef L0t.. het volgende:
Oh sorry, 7 is ook verkocht
Blijft dus over 2, 4 en 12
Oké, 30 euro + verzendkosten delen? Zal wel als een pakketje verzonden moeten worden à 6,75quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef OhGawd het volgende:
[..]
Dat is ook prima hoor, bespaart weer voor m'n portomonnee![]()
Alsjeblieft!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed, ik PM je even!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oké, 30 euro + verzendkosten delen? Zal wel als een pakketje verzonden moeten worden à 6,75
Hoeveel wil je voor deze 3?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Verder wil ik wel 16 (grijze vestje) 14 en 10
16,75 incl. verzenden (ga er vanuit dat ik het als pakketje moet verzenden, past niet in een envelop denk ik..).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoeveel wil je voor deze 3?
De 2 waarvan ik een foto vroeg zijn voor mij helaas niet interessant. Ik zoek wat kortere jurkjes (ben maar 1.60)
Als je het dan toch in een pakket moet verzenden, kun je dan dat andere zara vestje er ook bij doen en maken we er 20 euro van?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
16,75 incl. verzenden (ga er vanuit dat ik het als pakketje moet verzenden, past niet in een envelop denk ik..).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |