een reep Yakult??quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:51 schreef YebCar het volgende:
net een magnetron maaltijd op bestaande uit: gehaktbal met jus, bloemkool met roomsaus en gekookte aardappels.
zometeen: een magnetron hotdogs x 2 ,
en vanavond laat: 3 geparneerde snitzels met gemengde salade en een pot hak doperten/worteltjes
oja en een reep yakult vandaag
Nou heb ik ook trek in winterse stamp.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:23 schreef Loodje het volgende:
Ja vanavond echte winterse stamp:) Boerenkool met worst of met speklapjes, nog even over nadenken maar wel zin in![]()
ja...die koop je toch per reep ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:05 schreef Patapon het volgende:
[..]
een reep Yakult??
(wat een lekkere UI heb jij )
Waar laat je het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:51 schreef YebCar het volgende:
net een magnetron maaltijd op bestaande uit: gehaktbal met jus, bloemkool met roomsaus en gekookte aardappels.
zometeen: een magnetron hotdogs x 2 ,
en vanavond laat: 3 geparneerde snitzels met gemengde salade en een pot hak doperten/worteltjes
oja en een reep yakult vandaag
Mijn 2 favo pizza smakenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Halve 4 cheese pizza, halve 4 peperoni pizza....Als dat een beetje gezakt is, neem ik nog een bakje yoghurt met cruesli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |