Ik voel je kou, ik stond op het station in de tocht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:40 schreef Juminelle het volgende:
Wat een kinderachtig gezeik om niets hierLaat iedereen gewoon lekker posten.
Ik ging net de stad in maar ik was binnen een uur al klaar want het is echt koud als een malle
Okay. Zand erover dan en vanaf nu iedereen normaal doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee. Dat was die 2e. Maar dat terzijde, fock die shit. Klaar
Probeer 't maar recht te lullen slijmjurk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat een gejank om niks. Hoezo "wéér"? Iedereen had op het laatst een andere naam en ik deed alsof ik Sala was ja. Niks snitchen, als jij zo stoer bent om een low blow via het internet te geven vind ik ook dat diegene dat mag weten ja. Overigens was die "ally is zo vervelend" of zo opmerking in een TC waar ze zelf inzat.
Inb4 hondje-grapjes van dWc die niet kon lachen om een grapje tussen Ally en ik en toen gefrustreerd ging doen.
jaloers¿quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Probeer 't maar recht te lullen slijmjurk.
kloptquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey je vraagteken is de hele tijd op z'n kop!
dat is kantoorhumorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey je vraagteken is de hele tijd op z'n kop!
Jij zou iets fixen in Amsterdam toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Jumi, heb je al een goede venue gevonden voor onze bruiloft?
waar maak je je druk om dan¿ Laat ze lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:47 schreef Jajong het volgende:
Jaloers op een internet white knight die nooit zal krijgen wat hij wil van haar?
Not really no.
hey¡quote:
http://www.trouwamsterdam.nl/quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij zou iets fixen in Amsterdam toch?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://www.trouwamsterdam.nl/
Vanwege de naam.
Hou er dan gewoon over op. Jij neemt dit veel te serieus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:47 schreef Jajong het volgende:
Jaloers op een internet white knight die nooit zal krijgen wat hij wil van haar?
Not really no.
Een Officiele Viesuhhh Guyyyyy!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hou er dan gewoon over op. Jij neemt dit veel te serieus.
Boh, ziek koud ja. Ik had m'n sjaal om m'n hoofd heen gebonden en daarna een capuchon eroverheen gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik voel je kou, ik stond op het station in de tocht.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://www.trouwamsterdam.nl/
Vanwege de naam.
Precies dit heb ik net gedaan. Hotwings, een maiskolf, chocoladepinda's, Ben & Jerry's en haze ingeslagen en helemaal niets meer doen de rest van de middag/avondquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:08 schreef Sala-adin het volgende:
Kankerkoud, Ik gaat zo boodschappen doen huis is spik en span, kankerlekker koken en dan drugs inslaan voor een heerlijke eenzame opsluiting thuis
Vieze dikzak.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit heb ik net gedaan. Hotwings, een maiskolf, chocoladepinda's, Ben & Jerry's en haze ingeslagen en helemaal niets meer doen de rest van de middag/avond![]()
Ik wil eigenlijk wel uitgaan tho, maar het is koouuud.
Goodlife.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit heb ik net gedaan. Hotwings, een maiskolf, chocoladepinda's, Ben & Jerry's en haze ingeslagen en helemaal niets meer doen de rest van de middag/avond![]()
Portie gestold varkensbloed yummyyyquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik spotte net Valerio Zeno in zo'n yuppencafé in 1e vd Helsstraat, die straat die Albert Cuyp kruist. Waar een portie bloed/vleesworst van halen wel niet allemaal goed voor is
.
edit: Oh wauw, is gewoon een heel nieuw deel alweer.
Ja! Inderdaad, rozijnenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Goodlife.
Chocoladepinda's zijn zo lekker he
Chocoladerozijnen dan weer helemaal niet
Wie at er gisteren een hele bak Ben&jerry's opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja! Inderdaad, rozijnen
[..]
Wie at er gisteren een hele bak Ben&jerry's op?
Zo is m'n haar nu trouwens:Wie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog hartstikke lang! En die plukjes zo aan de voorkant zo wil ik het dus ook, pretty hoor Jum.
En je blazer, van de zara?
All good things are wild and free.
Zekersquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Portie gestold varkensbloed yummyyy
Gewoon posten dat je een TC hebt, geinteresseerden vragen kanaaltje en DM'en maarquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja! Inderdaad, rozijnen
[..]
Wie at er gisteren een hele bak Ben&jerry's op?
Zo is m'n haar nu trouwens:Nog steeds mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jijquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie dan?
Het is nog hartstikke lang! En die plukjes zo aan de voorkant zo wil ik het dus ook, pretty hoor Jum.
En je blazer, van de zara?
Thanks, JBquote:
Kankerautisten die niet die dingen niet snappen, o.a. dat ze gewoon sneu zijn en moeten opflikkeren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:19 schreef tliciouz het volgende:
Autisten die het niet aan kunnen dat er nieuwe mensen in hun groepje willen komen.
Die van mij hangen buiten even te drogen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar zijn de ballen ineens heen? Girl talk meteen hier.
Ik heb een invite gekregen, maar geen zin in Jimmy Wooquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Voor roti moet je sauwiesauw bij roopram zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:51 schreef jna het volgende:
Ey dwc, Waar kan je in Amsterdam de lekkerste Surinaamse broodjes/gerechten halen?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Kankerautisten die niet die dingen niet snappen, o.a. dat ze gewoon sneu zijn en moeten opflikkeren.
Spang Makandra (hoor ik van veel mensen, o.a. dWc).quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:51 schreef jna het volgende:
Ey dwc, Waar kan je in Amsterdam de lekkerste Surinaamse broodjes/gerechten halen?
Gerechten haal ik vrijwel altijd bij Spang Makandra, in dat hoekje om de hoek bij McDonalds zeg maar, tegenover de Albert Cuyp. Ook nog Marlon, die zit in de 1e v/d Helststraat, in de 1e zijstraat van de A. Cuypmarkt als je vanaf de McDonalds kant komt aanlopen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:51 schreef jna het volgende:
Roopram ken ik jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Voor roti moet je sauwiesauw bij roopram zijnsmeltkroes heeft wel lekkere broodjes, dat is in de buurt van ganzenhoef
Ohja, nu je het zegt heb ik daar ook wel vaker positieve dingen over gehoord.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Spang Makandra (hoor ik van veel mensen, o.a. dWc).
Dropxlife draait hier op volle toeren, kan niet wachten om later in de avond kk dik onder invloed te zijn door deze bazentunesquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Spang Makandra (hoor ik van veel mensen, o.a. dWc).
Precies naast de McDonalds @ A. Cuyp zit ook een Chinees trouwens, de mihoen met kipfilet daarquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef jna het volgende:
Thanks, weet ik ook weer waar ik moet zijn in tussenuren enzo
Why?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand die wel eens naar de Bitterzoet gaat?
Even peilen of het wel of niet iets is.quote:
Sneu gedrag moet je met sneu gedrag counter-attacken, anders kom je d'r nooit vanafquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whatever Kri, sneu gedrag hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |