Allure en A_F die zich als Sala voordoen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef Chai het volgende:
Maar wat is er nou voor probleem in de TC dan als je daar mensen kan kicken?
Ja kijk Choco had die tc aangemaakt maar geen rechten meer. dus helemaal nieuwe TC aangemaakt en wel de link aan a_f gegeven en a_f deed zich wéér voor als sala en snitchte alles door aan Ally wat we zeiden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef Chai het volgende:
Maar wat is er nou voor probleem in de TC dan als je daar mensen kan kicken?
Omg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kijk Choco had die tc aangemaakt maar geen rechten meer. dus helemaal nieuwe TC aangemaakt en wel de link aan a_f gegeven en a_f deed zich wéér voor als sala en snitchte alles door aan Ally wat we zeiden.
The story so far.
oh, toch niet zo boeie. Maar je gewoon weer een TC aan. Gejank om niks zegquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kijk Choco had die tc aangemaakt maar geen rechten meer. dus helemaal nieuwe TC aangemaakt en wel de link aan a_f gegeven en a_f deed zich wéér voor als sala en snitchte alles door aan Ally wat we zeiden.
The story so far.
quote:
Maar dat was het toppunt, daarvoor ookal van die opmerkingen van d'r.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:34 schreef wise het volgende:
[..]
oh, toch niet zo boeie. Maar je gewoon weer een TC aan. Gejank om niks zeg
Het ging er om dat Ally zat te klieren als een meisje van 14. We ontliepen haar door een nieuwe TC te maken en A_F ging als een soort van minion verslag geven aan Ally van alles wat we daar zeiden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:34 schreef wise het volgende:
[..]"boehoe hij deed me na op interrrrrnet, mag niet hurrrr"
Wait wut?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:33 schreef tliciouz het volgende:
Phanto deed zich laatst ook voor als Choco, dat was ook geen big deal.
Als hij dan niet had lopen snitchen was dat ook niet zo'n probleem geweest neem ik aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:34 schreef wise het volgende:
[..]"boehoe hij deed me na op interrrrrnet, mag niet hurrrr"
owh, daar weet ik niets vanquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat was het toppunt, daarvoor ookal van die opmerkingen van d'r.
Die A_F is echt zo verliefd op Ally is echt niet normaal meer. Treurige kankerkleuterquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het ging er om dat Ally zat te klieren als een meisje van 14. We ontliepen haar door een nieuwe TC te maken en A_F ging als een soort van minion verslag geven aan Ally van alles wat we daar zeiden.
[..]
Wait wut?
Ja voor mij die opmerking iddquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:36 schreef JackieBrown het volgende:
Kijk dit werkt al niet want ze weten niet wat eraan vooraf is gegaan.![]()
Het echte probleem was gewoon die opmerking van Allure.
Ja was een hele tijd terug, niets ernstigs hoor. Maar zat helemaal tegen jou te praten en toen zei ze dat ze Phanto wasquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het ging er om dat Ally zat te klieren als een meisje van 14. We ontliepen haar door een nieuwe TC te maken en A_F ging als een soort van minion verslag geven aan Ally van alles wat we daar zeiden.
[..]
Wait wut?
dus omdat hij haar leuk vind, is hij een kankerkleuter¿ Rare redenatiequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die A_F is echt zo verliefd op Ally is echt niet normaal meer. Treurige kankerkleuter
Je had het moeten zien, wise.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:38 schreef wise het volgende:
[..]
dus omdat hij haar leuk vind, is hij een kankerkleuter¿ Rare redenatie
Was een beetje mijn schuld, jij vroeg wie dat was en ik zei; Choco. En ze speelde maar even meequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja was een hele tijd terug, niets ernstigs hoor. Maar zat helemaal tegen jou te praten en toen zei ze dat ze Phanto was
zal best, maar hoe hij het daar neerzetquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je had het moeten zien, wise.
lekkere oorsnijdende windquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:40 schreef Juminelle het volgende:
Ik ging net de stad in maar ik was binnen een uur al klaar want het is echt koud als een malle
Wat een gejank om niks. Hoezo "wéér"? Iedereen had op het laatst een andere naam en ik deed alsof ik Sala was jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The story so far.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:41 schreef wise het volgende:
[..]
zal best, maar hoe hij het daar neerzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu klaar en lekker praten over dit:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nee. Dat was die 2e. Maar dat terzijde, fock die shit. Klaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Overigens was die "ally is zo vervelend" of zo opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |