jaaaaquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Lindytje het volgende:
Wanneer gaan we die oriflame-party-meet doen??
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
Lin zal vast weten wat goed past
Lin zal uberhaupt 1 van de eersten zijn die mijn jurk gaat zien![]()
![]()
![]()
Mijn kleurtjes-verzameling is voor het grootste deel ook pas na mijn trouwen aangelegdquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
wij zijn toch juist de dames die de meest kekke kleurtjes hebbendan moet je geen french manicure doen
ultieme chaos voor de partymevrouwquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wordt echt epic...
Ik wil het ook echt doen![]()
![]()
Het lijkt me zo leuk, om alles wat ze zegt onderuit te halenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Loqi het volgende:
het is ongelofelijk evil, die dame krijgt een kutavond lijkt me
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik tegen mijn schoonmoeder:
als ik ooit met bb trouw dan draag ik rode glitterlak!
Toen zei ze ook dat french manicure 'hoorde' als je trouwt
ik ga haar zo teleur stellen
ik snap helemaal wat je bedoelt hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het lijkt me zo leuk, om alles wat ze zegt onderuit te halen![]()
Ik ben soms een beetje een sadist geloof ik
Was dat niet zo'n avond met een dame die komt make-uppen en dan voor iedereen dezelfde lipstick gebruikt enzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het lijkt me zo leuk, om alles wat ze zegt onderuit te halen![]()
Ik ben soms een beetje een sadist geloof ik
Nee daarom, en ach, als je het zelf graag wil, prima!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat t hoorde dat de bruid prachtig is op haar bruiloft? hoe kan dat nou als je lak en make-up hebt die niet bij je past
Met een rode jurk zal dat ook erg tof zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik tegen mijn schoonmoeder:
als ik ooit met bb trouw dan draag ik rode glitterlak!
Toen zei ze ook dat french manicure 'hoorde' als je trouwt
ik ga haar zo teleur stellen
Maar een ringfoto met kapotte nubbins is ook niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee daarom, en ach, als je het zelf graag wil, prima!
Maar ik ga geen dingen doen "omdat het nou eenmaal zo hoort"
Ik zie te vaak ook van die meiden die voor hun bruiloft ineens van die french gelnagels laten zetten. (sorry kip) dat klòpt dan gewoon niet
ik hoef dan ook niet per se een ringfotoquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar een ringfoto met kapotte nubbins is ook niks.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
Oriflame!
Kunnen we Priem als excuus gebruiken!
Vind ik ook.. En kip heeft van zichzelf toch stompjes dat ze zei? Dan zou ik ook voor gellies gaan hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar een ringfoto met kapotte nubbins is ook niks.
oriflame vrouwen hebben ook wobbels!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
Niemands smotst mij behalve lin.....![]()
Want dan kan ik boobies boopen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb alleen keinen tijd meer tot mijn bruiloftDus euh... maar volgend jaar gaat skjoe trouwen dus dan is er een volgend slachtoffer
Anyway. Ik ga weer.
Doeg
(of het moet midden in de week zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb alleen keinen tijd meer tot mijn bruiloftDus euh... maar volgend jaar gaat skjoe trouwen dus dan is er een volgend slachtoffer
Anyway. Ik ga weer.
Doeg
staat niet op de sitequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:19 schreef Lindytje het volgende:
Hoeveel mensen kunnen er bij zo een oriflame-party zijn??
Sterkte Priemkequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Ok en nu weg. Schoonouders bezoeken......
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
geen idee, ik heb wat oogschaduws op mijn hand geswatcht maar die waren echt prut. Tevens vind ik het veel te duuren je bestelt alsnog via postorder, want die vrouwen hebben maar een fractie van het assortiment in hun koffer...
Waar ben je dan tsssssquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:27 schreef Lindytje het volgende:
Naar school, laptop mee, dan spreek ik jullie zo weer
Hebben we ook live webcam feed?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze mag wel wat aan haar dynamische cues doen
Dan moet ik mijn laptop omdraaienquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hebben we ook live webcam feed?
Ja maar ja maar ik wil ook mee genietenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn laptop omdraaien
Ja maar... ja maar...quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik wil ook mee genieten
Faalhaasquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar...
Ik denk dat het opvalt als ik een foto maak... ik ga even een poging wagen
Heb ik nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Faalhaas![]()
Ik kan wel de facetime aanzetten als je een aaipet hebt
De trut!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter krijg ik haar er niet op
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:10 schreef Lindytje het volgende:
Ziet er nog niet zo heul oud uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter krijg ik haar er niet opA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Nee, volgens mij is ze een jaar ouder dan ik ofzo...quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ziet er nog niet zo heul oud uit
Ik wel gelukkig anders wist ik niet echt meer hoe ie eruit zag. En ik had ook ineens gelnagelsquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoef dan ook niet per se een ringfoto
Zeker!!!! Ik snap echt niet hoe ik ooit dit vak heb kunnen falen...quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeden info
Alles staat op de slides
Oh, ja, dan gaat dat nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was 9gag aan et checken ja
Jurtwitter:DollishCake twitterde op donderdag 02-02-2012 om 17:25:59dat word gewoon ziek jurre vraagt mag ik je schoenen lenen moet er ook nog rokje en leging bij :S reageer retweet
Jurre vraagt blijkbaar of hij haar schoenen mag lenenquote:
Dat haal ik er ook uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:41 schreef BGTes het volgende:
[..]
Jurre vraagt blijkbaar of hij haar schoenen mag lenenEn volgens mij wil hij ook een legging en rokje lenen maar weet het niet zeker
40 centquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had net mijn overstap gemist dus ik heb Lindy's werkgever even gesponsord
Fucking duur trouwens, de mayo!
En nu heb ik weer koude klauwen dus ga ik ze weer in mijn zakken stoppen
Dat is duurder dan 1 europazegel maar kan welquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef BGTes het volgende:
Voor een brief naar buiten Europa moet je een 2-postzegel hebben. Kan ik dan ook 2 postzegels met een 1 erop sturen of is dat raar?
Patatquote:
oh myquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Patat
Nu weer in de trein, dus warmer![]()
Ik had vanochtend eeb ouwe eenzame man die met een hete aardappel in zijn bekkie praatte. Die kwam naast me zitten en mijn studiemateriaal meelezen en commentaar op leveren , insert emoslinger!
Vervolgens een vrouw die in haar sjaal nieste en toen doodleuk de stukjes uit haar sjaal ging vissen
Enz enz
Conclusie: tenzij het echt niet anders kan, ga ik met de auto![]()
![]()
Bij mijnen frietboer gehaaldquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Iemand is in Tilburg in de trein gestapt met frietjes. Ruikt lekker! Must resist..
Houwop!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Must. Have. Now.
Maar ook buiten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is duurder dan 1 europazegel maar kan wel
Zo'n kleffe McKarton, no thanksquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Must. Have. Now.
ik lollerde om jouw post, in de collegezaal, in mijn eentjequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Patat
Nu weer in de trein, dus warmer![]()
Ik had vanochtend eeb ouwe eenzame man die met een hete aardappel in zijn bekkie praatte. Die kwam naast me zitten en mijn studiemateriaal meelezen en commentaar op leveren , insert emoslinger!
Vervolgens een vrouw die in haar sjaal nieste en toen doodleuk de stukjes uit haar sjaal ging vissen
Enz enz
Conclusie: tenzij het echt niet anders kan, ga ik met de auto![]()
![]()
Oh ja dat s 96 cent per zegel als ik me niet vergis, dus 2x 50 cent zal wel goed zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:03 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar ook buiten?
Dan hoef ik niet speciaal postzegels te kopen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ja dat s 96 cent per zegel als ik me niet vergis, dus 2x 50 cent zal wel goed zijn
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef Lindytje het volgende:
Spees, flikker op met je eetplaatjes![]()
Je hebt gelijk.over gelnagels en zulks hoor, maar het alternatief vond ik ook geen optie.quote:
Hehehehe, nice!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ik lollerde om jouw post, in de collegezaal, in mijn eentje
Nice wat voor training?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef princess-a het volgende:
Zometeen even teruglezen maar eerst: kreeg vandaag een leuk kado'tje op werkIk mag een hele vette training volgen en kreeg deze:
[ afbeelding ]
BAM![]()
Training tot Google AdWords Qualified Individual, wat zoveel betekent als dat je aantoonbare kennis hebt van adverteren in Google, waarmee je dus vrijwel overal als online marketeer aan de slag kanquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nice wat voor training?
Oooh dat klinkt wel cool inderdaad! een collega van mijn vriend geeft SEO cursussenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Training tot Google AdWords Qualified Individual, wat zoveel betekent als dat je aantoonbare kennis hebt van adverteren in Google, waarmee je dus vrijwel overal als online marketeer aan de slag kan
Jaa dat is ook superleuk! Die heb ik ook gevolgd.. niet dezelfde, maar iets dergelijksquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Oooh dat klinkt wel cool inderdaad! een collega van mijn vriend geeft SEO cursussen
Haha ja ik vind het wel wel interessantquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa dat is ook superleuk! Die heb ik ook gevolgd.. niet dezelfde, maar iets dergelijksecht een leuk wereldje!
Ga je smartphones hosselen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:22 schreef Puckzzz het volgende:
P-A...ik heb je net ff een berichtje op FB gestuurd
QUARTER POUNDER GIEEEV!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Must. Have. Now.
Deze moest ik gewoon even kwootenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sien is een halven poudle! Dat telt niet!
Net als dat Uft maar nen halven Surinamer is en dus wel werkt en nuttig is enzo
Kindelmenu?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
QUARTER POUNDER GIEEEV!
Ohnee ik eet al chinees met friet
Gisteren heel goed, vandaag weer helemaal niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga je smartphones hosselen?
Hoest met jou?
Heb je helemaal geen vriendjes meer hier?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gisteren heel goed, vandaag weer helemaal niet.
Ups en downs....tobben met beslissingen wat nu te doen. Hier blijven? Terug naar het noorden?
Afgezien van mijn baan heb ik nu echt niets meer om hier te blijven....
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ups en downs....tobben met beslissingen wat nu te doen. Hier blijven? Terug naar het noorden?
Jullie heb ik ook als ik in het noorden zou zittenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen vriendjes meer hier?![]()
Ik snap het heel goed! Ik zou allang banen aan het zoeken zijn als ik in jouw situatie zat...quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jullie heb ik ook als ik in het noorden zou zitten
En daar wonen wel mijn kinderen, mijn kleinzoontje, mijn familie...en wie weet kunnen wat oude vriendschappen herleven.
Nee, ik eet alleen de babi pangang, want ik lust geen rijstquote:
Daarom vroeg ik P-A dus ook ff hoe de woon-werksituatie in Groningen is tegenwoordig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed! Ik zou allang banen aan het zoeken zijn als ik in jouw situatie zat...
( en dat bedoel ik niet vervelend)
Begrijpelijk Puckzzz! Wel een hele moeilijke beslissingquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja 1 komt uit Rotterdam, en de ander woont wel in Almere, maar iets verder weg. Ze gaan elke dag met de auto naar de Rai, en ze hebben echt max 5 uurtjes om te slapen. En om die 5 uurtjes volledig te benutten slapen ze dus hierquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
Whehehe uft
Maar douchen zijn maten bij jouw moeder??
Die baan is echt wel vervangbaar!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Begrijpelijk Puckzzz! Wel een hele moeilijke beslissingis je baan echt naar je hart of 'replaceble'?
Jij bent al de tweede halfsuri waarvan ik hoor dat ze geen rijst lustquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, ik eet alleen de babi pangang, want ik lust geen rijstDus die geef ik morgen aan de jongens en heb een frietje gehaald
Ik heb alleen de heupen, een beetje kleur en de kookskillsquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent al de tweede halfsuri waarvan ik hoor dat ze geen rijst lustneppert!
Daar is die vriendin van me ook gek op!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar ik ben wel 1 van de weinige suri's die stamppot lust![]()
Serieus????????????quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
WHUT die nagellakfreak van beautylab spaart pas sinds oktober?
Ohnee oktober 2010 HAHA garpje.quote:
Dat is 15 maanden. Honderd per maand.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohnee oktober 2010 HAHA garpje.
Maar toch niet lang
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar is die vriendin van me ook gek op!
Djiezusquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is 15 maanden. Honderd per maand.
Nervewrecking! Ik duim voor jullie!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:55 schreef PriemGirl het volgende:
Samen met schoonpa aan het wachten op telefoon
Schoonpa heeft wel lekker wortelstamp gemaakt
Ben hard aan het duimen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:55 schreef PriemGirl het volgende:
Samen met schoonpa aan het wachten op telefoon
Schoonpa heeft wel lekker wortelstamp gemaakt
Ja das waar, maar toch, ik neem aan dat ze wel fluctueert qua aankopen. Dus dan weer misschien3 maanden maar (quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze had er net nog 12 van de Action gekocht, dan gaat het hard
Waar ben je op aan het wachten? Ik heb onder een steen gelegenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
Schoonpa kookt bijna altijdHij vindt het ook gewoon tof om te doen.
Doet jouquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
Schoonpa kookt bijna altijdHij vindt het ook gewoon tof om te doen.
Zwangerschap van schoonzus is weer fout... Zoals vorig jaar... Ze zijn er nu iets eerder bij dus zijn ze aan het kijken of er nog iets aan te doen is..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waar ben je op aan het wachten? Ik heb onder een steen gelegen
I wishquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doet jouook koken? Of heeft hij dat niet van zijn pa meegekregen?
Hahaha, ik moet eerlijk bekennen dat ik het echt heeeeerlijk vind om lekker eten te bestellen, filmpje kijken, bankhangenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I wishMaar nee. Zijn kookkunsten bestaan voornamelijk uit de frietboer en just-eat.nl
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hahaha, ik moet eerlijk bekennen dat ik het echt heeeeerlijk vind om lekker eten te bestellen, filmpje kijken, bankhangenMaar niet te vaak natuurlijk
Mijn
is ook geen fan van koken, alleen als hij er zin in heeft en dan mag ik de keuken niet in tot het af is
niet te vaak? Ik hoor jou drie, vier keer per week over chinees, friet, pizza, kapsalon...quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hahaha, ik moet eerlijk bekennen dat ik het echt heeeeerlijk vind om lekker eten te bestellen, filmpje kijken, bankhangenMaar niet te vaak natuurlijk
Mijn
is ook geen fan van koken, alleen als hij er zin in heeft en dan mag ik de keuken niet in tot het af is
Exactly ! Áls ie dan eens kookt dan gaat ie eerst een paar keer roepen dat ie iets niet kan vinden en moet ik dan gauw uit die keuken weg want hij is bezig!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn
Wat een geweldige dag heb je gehad afgezien van het werkgedoe.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en boyyyy wat heb ik veel te vertellen.
Vandaagweer gezien
Lekker bij hem in bed gaan liggen om half 1, secksen, daarna echt in slaap vallen en om 3 uur wakker schrikken omdat je beseft dat je nog even gauw naar je werk moet en moet koken voor de guys
Eenmaal aangekomen op mijn werk bleek het dat 2 collega's ruzie haddenOp het moment dat ik binnenkwam ook echt. Daarna vet ongemakkelijke sfeer, en dan fladder ik overal tussendoor om garpjes en praatjes te maken om de leuke sfeer maar terug te krijgen
IK HEB MAAH BEMACHTIGD!![]()
![]()
![]()
Via mp. Voor 8,50. Ik dacht eerst ik word dik opgelicht en hij is of vet dik of het is gewoon nep. Maar hij is wel wat ingedikt, niet heel erg, en dat had het meisje eerlijk gezegd en ik mocht hem terug sturen als ik het te erg vond dan zou ze mn geld terug storten (too good te be true? Mooi niet!
)
En ik heb nog een dikkkkkkkkkke blunder gemaaktDe jongens gingen 1 voor 1 douchen. Dus
stond onder de douche, ik moest naar werk dus wilde hem gedag zeggen, maar zijn best buddy ging even gel halen ofzo, dus ik dacht ik wacht even. We hebben een doorzichtige douchecabine. Anders staat hij daar zo in zijn pielemuissie met 2 mensen erbij
![]()
Blijkt het dus, dat in de tijd dat ik even iets anders ging doen, tot die vriend uit de badkamer kwam,en de andere vriend van plaats hadden gewisseld, dus
was allang weer in de slaapkamer
![]()
Dus ik loop doodleuk de douche in, Niekje, ik ga werken blablabla. Maar ik liep meteen door naar de wasbak om ff tanden te poetsen. En ik kijk op, zie die jongen onder de douche en zeg: '
Jij bent nico heul niet'
Dus nu ben ik een piemelgluurder
NOOOOO dat is alleen deze weekquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet te vaak? Ik hoor jou drie, vier keer per week over chinees, friet, pizza, kapsalon...![]()
Ja dat heb ik dus deze weekquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Exactly ! Áls ie dan eens kookt dan gaat ie eerst een paar keer roepen dat ie iets niet kan vinden en moet ik dan gauw uit die keuken weg want hij is bezig!
Ik ben alleen ook niet zo'n kokert alhoewel ik er echt wat meer op probeer te letten. In december hebben we een paar hele foute weken gehad (maandag friet; dinsdag bestellen; woensdag pizza;....)Ik moest vaak overwerken en vriendlief deed toen ook niet koken tjah
Fixedquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NOOOOO dat is alleen deze weekOmdat ik steeds kook voor hen heb ik geen zin om zelf te koken
Kapsalon hadden we vorige week en die week ervoor 1 keer gehaald
![]()
Ik lust echt wel pizza hoor, echtGeen rare dingen van mij denken hoor
![]()
School was erger vanmorgenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wat een geweldige dag heb je gehad afgezien van het werkgedoe.
Ohquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zwangerschap van schoonzus is weer fout... Zoals vorig jaar... Ze zijn er nu iets eerder bij dus zijn ze aan het kijken of er nog iets aan te doen is..
Bwhehehe, avond eten is trouwens wel de enige maaltijd die ik eet op een dag deze weekquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
het zal er ook wel aan liggen dat het me nu extra opvalt![]()
*schuift een hapje spinazie naar binnen*
Het erge was nog dat ik zo perplex was dat ik niet eens gekeken hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet ik daar nou op antwoorden?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Och jee, mijn collega (1 van de ruziemakerts) gaat nu mekkeren op fb tegen meHet gaat erom dat zij telefoniste is met wat extra taken. Waaronder samen met mij de crediteuren administratie. Nu hebben we iemand aangenomen voor de crediteurenadmin omdat zij gewoon niet het niveau voor die functie heeft. Nu zegt ze dit op fb:
ambtenaren antwoord: het is 17.00 geweest rot op met praten over werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet ik daar nou op antwoorden?![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef Puckzzz het volgende:
Euh en dan nog es iets Unf...je staat voor hun drie uur te koken...dan is er vast wel genoeg voor ook een bordje voor jou toch?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Och jee, mijn collega (1 van de ruziemakerts) gaat nu mekkeren op fb tegen meHet gaat erom dat zij telefoniste is met wat extra taken. Waaronder samen met mij de crediteuren administratie. Nu hebben we iemand aangenomen voor de crediteurenadmin omdat zij gewoon niet het niveau voor die functie heeft. Nu zegt ze dit op fb:
Dat dat een slechte vergelijking is en zij zich volledig op haar eigen taken mag gaan richtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet ik daar nou op antwoorden?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis af te halen of moet hij verzonden worden ben ik bereid die 6.80 verzendkosten te betalen!
Mja, daar slaat ze nu een beetje door in. Ik vroeg haar vanmiddag waar ik ookalweer in het systeem kon vinden waar ik de periodes moet afsluiten, want dat doe ik echt nooit. En toen zei ze: 'Sorry, het is niet persoonlijk, maar ik ben alleen maar de telefoniste en de rest hou ik me niet mee bezig.'quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat dat een slechte vergelijking is en zij zich volledig op haar eigen taken mag gaan richten
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:21 schreef Sharana_LV het volgende:
WIE WILT MIJN KAT KOPEN!
PS:Past ie niet door de brievenbus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis af te halen of moet hij verzonden worden ben ik bereid die 6.80 verzendkosten te betalen!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ambtenaren antwoord: het is 17.00 geweest rot op met praten over werk
WIE WILT MIJN KAT KOPEN!
PS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis af te halen of moet hij verzonden worden ben ik bereid die 6.80 verzendkosten te betalen!![]()
Trollkad
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
WIE WILT MIJN KAT KOPEN!
PS:Pick me! Pick me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis af te halen of moet hij verzonden worden ben ik bereid die 6.80 verzendkosten te betalen!![]()
Ook dat kan geregeld worden!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Past ie niet door de brievenbus?
Weer zulke egostrelende spamquote:Its like you read my thoughts! You seem to understand a lot approximately this, like you wrote the guide in it or something. I think that you could do with some % to pressure the message house a little bit, however instead of that, that is fantastic blog. A great read. I’ll definitely be back.
Wa'n doos...quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, daar slaat ze nu een beetje door in. Ik vroeg haar vanmiddag waar ik ookalweer in het systeem kon vinden waar ik de periodes moet afsluiten, want dat doe ik echt nooit. En toen zei ze: 'Sorry, het is niet persoonlijk, maar ik ben alleen maar de telefoniste en de rest hou ik me niet mee bezig.'![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef Sharana_LV het volgende:
EN HET ERGE IS NOG ... verdomme op MIJN schoot komen liggen knorren en kroelen waardoor mijn joggingbroek ook nat is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He lufffffffs you!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef Sharana_LV het volgende:
EN HET ERGE IS NOG ... verdomme op MIJN schoot komen liggen knorren en kroelen waardoor mijn joggingbroek ook nat is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PARTY CRASHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHEN!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:25 schreef BGTes het volgende:
Ik heb zowaar een beetje lopen schoonmakenHet is nog steeds niet echt toonbaar, maar als iemand nou in mijn kamer gluurt ziet het er niet meer ranzig uit
En mijn huisgenoten zitten met zn allen in de keuken, volgens mij is er een feestje waar ik niet op mag komen
Bwhehehe hartelooschquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij gaat maar op zijn eigen kussentje van mij houden
Ik ga naar binnen rennen en alle chips jatten omnomnomquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
PARTY CRASHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHEN!
Oh dat reminds me, mijn hont schijnt in de woonkamer gekakt te hebben. Geef mij die waterkad maar! Krijg jij een kakhontquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was gister bijna naar bed toen moest ik nog alles droog gaan maken
Gadverquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat reminds me, mijn hont schijnt in de woonkamer gekakt te hebben. Geef mij die waterkad maar! Krijg jij een kakhont
Goed planquote:
Eat ALL the chips!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:30 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ga naar binnen rennen en alle chips jatten omnomnom
quote:Nailpolish Fashion
------------------------------------------------------
Bestelnummer: 3625
Besteldatum: woensdag 01 februari 2012
Het PostNL Track&tracenummer van bovenstaande bestelling is aan uw account
toegevoegd.Klik op bovenstaande URL om de bestelling te volgenKies Nederland
of Europa
Uw commentaar bij de bestelling is: Sintersik denkt weer zo'n gek
vragend om een gratis rek...
http://imageshack.us/photo/my-images/32/p1090220q.jpg/ (copy/paste deze link)
Bubsquote:Gratis nagellakrek voor revieuw?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gr, Nagelschaartje
Ik had ook niks betaald voor het sturen van die stickersquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan jat een beetje 'post betaald' enveloppen van het werk om dingen naar mij te sturen, de stinkerd![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had ook niks betaald voor het sturen van die stickersGewoon in de uitgaande postbak gepropt
Maaaarr ze heeft geen nee gezegdquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
O dit had ik zelf als commentaar bij mijn bestelling gezet:
[..]
Bubs![]()
![]()
Nee die krijg ik zelfsquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan jat een beetje 'post betaald' enveloppen van het werk om dingen naar mij te sturen, de stinkerd![]()
Oh lolquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die krijg ik zelfsstaat nog het oude logo op en moeten op, zonde om weg te flikkeren
Wat zeg jij?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kennen jullie die reclame van de ING? Van a nickel for a kiss, a dime for bladiebla?
Ik heb van5ct op mijn rekening gekregen:
'Kijk es, een stuivert voor een kus.'![]()
Nee, want dan ken ik de volgende keer een godsvermogen uitgeven aan een kus. Of een shitload aan eten makenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat zeg jij?
DENK JIJ GODVERDOMME DAT IK ZO GOEDKOOP BEN?!!!
Wat the hell is cobuchons?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al op cobuchons: DS original, Nfu oh 51, peridot, graphite, dragon en ascalon. What else?
cabochon ik typ verkeerd, die voor nagellaksieradenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat the hell is cobuchons?
Ohhh die dingen. Al had je het goed getypt had ik nog niet geweten wat het was hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
cabochon ik typ verkeerd, die voor nagellaksieraden
How I met your mother, op rtl5, was zieloggg!quote:
Ik snapte dat het de serie was, ik dacht dat je de serie stom vondquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
How I met your mother, op rtl5, was zieloggg!
Ga je dan een brief naar mij schrijven?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die krijg ik zelfsstaat nog het oude logo op en moeten op, zonde om weg te flikkeren
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kennen jullie die reclame van de ING? Van a nickel for a kiss, a dime for bladiebla?
Ik heb van5ct op mijn rekening gekregen:
'Kijk es, een stuivert voor een kus.'![]()
Ohquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snapte dat het de serie was, ik dacht dat je de serie stom vond
PM adres maarquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga je dan een brief naar mij schrijven?
Stuur maar een gefrankeerde enveloppen, dan stuur ik er eentje terugquote:
Wauwquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef Lindytje het volgende:
Door de kou is mijn huid één droog velletjes-feest geworden... dus ik net zo douchen, denk ik: ik doe even lekker veel creme op, kan het intrekken, haal ik de rest er daarna van af
Ik zo een vet dikke laag smeren, dat je gezicht helemaal wit is nog, voel 5 minuten later aan mijn gezicht: alles ingetrokken en weer een droge kop!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wauwneeeeeeeeeeeeeedz hydration.
Ik hoor dan altijd zo'n schhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhlmp zuignappen geluid in mijn hoofd
Jij absorbeert beter dan een maandverband jonge!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef Lindytje het volgende:
Door de kou is mijn huid één droog velletjes-feest geworden... dus ik net zo douchen, denk ik: ik doe even lekker veel creme op, kan het intrekken, haal ik de rest er daarna van af
Ik zo een vet dikke laag smeren, dat je gezicht helemaal wit is nog, voel 5 minuten later aan mijn gezicht: alles ingetrokken en weer een droge kop!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Dat deed ik net nog tegen
, toen ik over mijn gezicht vertelde
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij absorbeert beter dan een maandverband jonge!![]()
Hey! Schagelquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij absorbeert beter dan een maandverband jonge!![]()
Ohh dat had ik ook een keerquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:19 schreef Lindytje het volgende:
Ik zo net een pak schriften kopen bij de action (aantekeningen maken, goede schoolvoornemens FTW) , heb ik een pak met van die kuttige basisschoollijntjes gekocht
quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:13 schreef XxSwollie het volgende:
Een goede morgenn!!
Hier ben ik weer.....
ik hoorde hier veel positieve geluiden over de Toyota Starlet ..![]()
http://auto.marktplaats.n(...)3D%3D&fta_ind=6&fs=1
Deze ziet er wel errugg netjes uit, ik zou graag willen weten wat jullie eerste oordeel is.
Als de geluiden hier positief zijn, dan ga ik zaterdag er misschien heen, mocht hij niet niet verkocht zijn.![]()
Thanks!!!
Iedereen zegt doe het niet! (Om diverse redenen, oa dat de prijs te hoog is voor wat je ervoor krijgt)quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:55 schreef XxSwollie het volgende:
Ik
[..]
Hij checkt hem zei hij nog helemaal, doet er 4 nieuwe banden op, en een nieuwe apk, ik vraag zaterdag ook nog even naar de onderhoud historie inderdaad, en mijn collega maakt er een proefritje mee, en de uitlaat.. het is gelukkig een originele uitlaat vertelde hij!!
Voor de rest. tijdens de proefrit zet ik hem ook nog even stil, en check ik op roestt
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:19 schreef XxSwollie het volgende:
Sorry jongens, ik ben al verliefd geworden op de buitenkant van die starlett ;p
Beter dan een citroen saxo of peugoet 107!
Alleen van binnen is ie niet mooi nee idd
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:21 schreef XxSwollie het volgende:
Wat ik jullie btw nog niet gedurft heb te melden, dat 'ie boven op de prijs 150 euro voor apk wilt..
De huidige apk is nog maar 3 maandjes geldig.
Maarja, sowieso beter dan die fiesta waar jullie me voor waarschuwde.![]()
preciesquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh dat had ik ook een keerKon ik zo wegflikkeren want niemand gebruikt die dingen. En basisschoolkinderen krijgen die schriftjes op school
Hey Linquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:19 schreef Lindytje het volgende:
Ik zo net een pak schriften kopen bij de action (aantekeningen maken, goede schoolvoornemens FTW) , heb ik een pak met van die kuttige basisschoollijntjes gekocht
honderdfackingvijftig euro voor apk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weten jullie nog mijn bericht vanmorgen over die ontzettend intelligente mevrouw die een auto wilde kopen op basis van een proefrit die de verkoper zou rijden?
Ze is weer een stapje verder
[..]
[..]
Iedereen zegt doe het niet! (Om diverse redenen, oa dat de prijs te hoog is voor wat je ervoor krijgt)
En dan krijg je dit:
[..]
[..]
Ik heb dat indd ook even geprobeerd (want lolquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
precies
Kan ik wel mijn aan-elkaar-schrijven weer oefenen
Voor een nieuw aan te schaffen auto die al overpriced schijnt te zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
honderdfackingvijftig euro voor apk?![]()
Dat al helemaal inddquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor een nieuw aan te schaffen auto die al overpriced schijnt te zijn
En goed argument om een auto te kopen! Omdat de buitenkant mooi isquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat al helemaal inddOok echt: De binnenkant is niet echt mooi nee, maar op de buitenkant ben ik verliefd!
Die zie je ook echt meer dan de binnenkant als je erin rijdt
OMFG GOED IDEE!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Stuur maar een gefrankeerde enveloppen, dan stuur ik er eentje terug
Postzegel toevoegen = altijd antwoord
Die is wel heel uuuh... blont...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weten jullie nog mijn bericht vanmorgen over die ontzettend intelligente mevrouw die een auto wilde kopen op basis van een proefrit die de verkoper zou rijden?
Ze is weer een stapje verder
[..]
[..]
Iedereen zegt doe het niet! (Om diverse redenen, oa dat de prijs te hoog is voor wat je ervoor krijgt)
En dan krijg je dit:
[..]
[..]
Zeker ja!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Die is wel heel uuuh... blont...
Starsletjes zijn wel vet cool!
Guess the fuck what?! De meerderheid heeft nooit in een benzine geredenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En goed argument om een auto te kopen! Omdat de buitenkant mooi is![]()
.
Maargoed, ze wilde ook een diesel met als argument dat ze nog nooit in een benzine-auto gereden heeft
Jazeker!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG GOED IDEE!
Penvriendinnetje
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker ja!!!
Ons eigen scheurende koekblik![]()
Ik heb nog nooit in een diesel gereden..quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Guess the fuck what?! De meerderheid heeft nooit in een benzine gereden![]()
Ik ga maar niet in dat topic lezen.
Ik heb in mijn hele leven maar 1x in een diesel geredenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Guess the fuck what?! De meerderheid heeft nooit in een benzine gereden![]()
Ik ga maar niet in dat topic lezen.
Gas rijden vond ik de eerste keer pas gek!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En goed argument om een auto te kopen! Omdat de buitenkant mooi is![]()
.
Maargoed, ze wilde ook een diesel met als argument dat ze nog nooit in een benzine-auto gereden heeft
Oh, ik dacht dat lessen voornamelijk in diesels werden gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven maar 1x in een diesel gereden
NOESquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een diesel gereden..
NU KAN IK NOOIT MEER IN EEN DIESEL RIJDEN!![]()
Is ook zo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat lessen voornamelijk in diesels werden gedaan
NOU IK VIND HET TOCH EEN STOM ARGUMENT
FTFYquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
nothing cheers you up like a beer
Vaak af laten slaan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook gelest in een diesel heurrren bb had toen een diesel lease
eerste keer benzine was in een daewoo getz op vakantie een jaar later, dat was een mooi fiasco
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar ik had een benzine-auto
EN IK HEB JE LEKKER AL GEQUOTE VOOR JE NUTTIGEN NINJA-EDIT EINZ!![]()
Ik moest een keertje in een benzine rijden tijdens mijn lessen toen de lesauto kapot was. Toen zei hij: 'Oh het is niet echt anders hoor, alleen je hebt wat meer kans dat je motor afslaat voor het stoplicht enzo. Altijd fijn als je vooraan staat, hahahahaquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook gelest in een diesel heurrren bb had toen een diesel lease
eerste keer benzine was in een daewoo getz op vakantie een jaar later, dat was een mooi fiasco
Ik vond het zo gek dat een benzine niet alvast ging rollen als ik mn koppeling een stukje op liet komenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik vond die ene keer diesel toen zo vreemd... zo traaagggggggggg in vergelijking met benzine!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mag alleen water...
Om 9 uur toddlers en tiara's
Nee, dan slaat ie afquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond het zo gek dat een benzine niet alvast ging rollen als ik mn koppeling een stukje op liet komen
wut?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond het zo gek dat een benzine niet alvast ging rollen als ik mn koppeling een stukje op liet komen
Whut? Heb is toch heul beschaafd hier??quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Jullie zijn heerlijk gestoord weer, I love it!
jou onbekend?quote:
Daar kwam ik toen ook achter, een paar keerquote:
Ik heb even zitten terug lezenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut? Heb is toch heul beschaafd hier??
Dat duurt toch best lang?quote:
Een diesel gaat al een bietje rijden als je de koppeling alleen op laat komen zonder gasquote:
Mijn benzine starsletje ook hoor..quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een diesel gaat al een bietje rijden als je de koppeling alleen op laat komen zonder gas
Over de nagellak op deb bruiloft of...?quote:
Dan heb je een verrotte koppeling, dacht ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Mijn benzine starsletje ook hoor..
Oja... je linkervoet netjes wegzetten en dan tóch met 2 voeten op de rem gaan staanquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
1e keer automaat was ook leuk hier, ik keihard op de rem trappen toen ik wilde schakelen... wat dus niet echt mogelijk was enzo
Hoort nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Mijn benzine starsletje ook hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |