http://www.autotrack.nl/tweedehands/volkswagen/lupo/8129674quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh sorry ik vergiste me. De Arosa 1.4 16v is volgens mij de Arosa Sport en die heeft 100pk
De 1.4 diesel heeft wel 75 pk. Maar in benzine is die er niet.
Ja klopt. Ik weet dat die bestaat. Bedoelde ook niet dat die motor niet bestond maar meer dat die niet in de Arosa geleverd isquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
http://www.autotrack.nl/tweedehands/volkswagen/lupo/8129674
Da's toch echt een benzineauto, 1.4 en 75 pk.
Die Arosa Sport klinkt dan trouwens weer interessant.
Ook op de snelweg enzo? Tussensprint naar 120? Want hij oogt qua cijfers gewoon echt traagquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:29 schreef Meike26 het volgende:
Ziet er op het eerste gezicht goed onderhouden uit en prijs is nog net oké.
De Arosa is inderdaad niet met die 75PK motor uitgerust, maar die 15 extra PK mis je echt niet. We hebben zelf altijd prima mee gekund in het verkeer met die 60 paardjes onder de kap.
Die eerste heeft ook een heerlijke 90's kleurquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:58 schreef Kriegel het volgende:
Hey Swollie,
De Starlet is een hele goede en vlotte auto, vooral handig als je wat geld over wil houden, want zoals je ziet zijn ze niet erg duur. Daardoor mis je wel wat moderne luxe, maar rijden doen ze en blijven ze doen.
Dit exemplaar vind ik een klein beetje twijfelachtig. Het is een Limited versie, dat is leuk vanwege de meegespoten bumpers en het sportuitlaatje, en hij staat er op het oog goed bij. Maar ik zie geen onderhoudsboekjes, geen NAP (nu is dat niet het allerbelangrijkste, maar toch) en wél twee keer een verloren kentekenbewijs (zie het tweetje op de plaat).
Zegt niet alles, maar zulke dingen zijn wel indicaties dat het misschien niet de meest lief behandelde Starlet is die je kan krijgen. En met die status hoef je er niet zoveel geld voor neer te leggen, vind ik.
Handig dat ie in Zwolle staat natuurlijk, maar voor ongeveer hetzelfde bedrag kun je er ook eentje vinden waarvan je wat meer zekerheid hebt. Als ik een paar suggesties mag doen:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/toyota/starlet/8575473
http://www.autowereld.nl/(...)2678843/details.html
http://www.autowereld.nl/(...)2089509/details.html (wat meer KM's, maar ziet er keurig uit en ze kunnen het hebben)
http://www.autotrack.nl/tweedehands/toyota/starlet/8578966
Die eerste lijkt me nog het mooiste als uiterlijk een beetje mee moet tellen, en Houten is niet heel ver weg. Voskuilen is bovendien een nette zaak, verkopen geen rommel. Die voorbereidingskosten praat je er desnoods nog wel af.
Die twee in Lieren (Gelderland, dus ook vlakbij) zijn aantrekkelijk geprijsd en staan op dezelfde plek, da's wel handig. Onthoud vooral: onderhoud is belangrijker dan kilometerstand.
Klopt! Zo'n Starlet kan het wel hebben inderdaad. Al had het bij de 323 weer iets fouts wat het dan wel weer leuk maaktquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:09 schreef Kriegel het volgende:
Scheelt dat het om een dame gaat, die voelen zich vaak wat minder afgestoten door die kleur.
Ik moet ook zeggen, het staat een Starlet beter dan die 323 van laatst.
Het was meer dat ie er nog bij lijkt te staan alsof ie net uit de fabriek is gerold; mooi glimmende lak, geen duidelijke plekjes, schone velgen, banden met een hoop profiel, gewoon een hele nette auto op het eerste gezicht. Om het zeker te weten moet je 'm van dichtbij bekijken natuurlijk.
Ow wut? 1750quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef Mercer het volgende:
Je gaat een auto reserveren die je nog niet hebt gezien
1750¤ voor zo'n hok uit '97 zonder elektrische ramen, twee keer kenteken kwijtgeraakt, sportuitlaat(dus dan weet je het al), in geen 100.000 jaar!![]()
Maar goed, zo heeft iedereen zijn mening, en dit is de mijne.![]()
Ik werk op het zelfde bedrijventerrein, maar hij is opzich heel mooi!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef Mercer het volgende:
1750¤ voor zo'n hok uit '97 zonder elektrische ramen, twee keer kenteken kwijtgeraakt, sportuitlaat(dus dan weet je het al), in geen 100.000 jaar!![]()
Als je er nog vanaf kan, dan zou ik dat absoluut doen. Heb je al aanbetaald? Er is veel beter te krijgen dan dit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:48 schreef XxSwollie het volgende:
[..]
Ik werk op het zelfde bedrijventerrein, maar hij is opzich heel mooi!
Die sportuitlaat hoort bij de uitvoering, je ziet ze wel vaker. Niet versjonnied dus. Als je zulke bedragen gaat uitgeven zou ik nogmaals wel op z'n minst een onderhoudshistorie willen, anders kun je er net zo goed eentje van 1200 kopen, ben je net zo wijs.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef Mercer het volgende:
Ja boekjes ofzo..en misschien ook wel paar maanden garantie erbij als ie dat wil doen. Voor dat geld. Of uitgebreide afleveringsbeurt misschien nog...quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:51 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die sportuitlaat hoort bij de uitvoering, je ziet ze wel vaker. Niet versjonnied dus. Als je zulke bedragen gaat uitgeven zou ik nogmaals wel op z'n minst een onderhoudshistorie willen, anders kun je er net zo goed eentje van 1200 kopen, ben je net zo wijs.
Hij checkt hem zei hij nog helemaal, doet er 4 nieuwe banden op, en een nieuwe apk, ik vraag zaterdag ook nog even naar de onderhoud historie inderdaad, en mijn collega maakt er een proefritje mee, en de uitlaat.. het is gelukkig een originele uitlaat vertelde hij!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:53 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja boekjes ofzo..en misschien ook wel paar maanden garantie erbij als ie dat wil doen. Voor dat geld. Of uitgebreide afleveringsbeurt misschien nog...
Mja wat checkt ie dan? Eigenlijk zou je dan wel iets moeten hebben dat je ook kan zien wat ie gedaan heeft eraan en/of van te voren weet wat ie gaat doen. Anders heb je er ook vrij weinig aan....quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:55 schreef XxSwollie het volgende:
Ik
[..]
Hij checkt hem zei hij nog helemaal, doet er 4 nieuwe banden op, en een nieuwe apk, ik vraag zaterdag ook nog even naar de onderhoud historie inderdaad, en mijn collega maakt er een proefritje mee, en de uitlaat.. het is gelukkig een originele uitlaat vertelde hij!!
Voor de rest. tijdens de proefrit zet ik hem ook nog even stil, en check ik op roestt
Alleen gereserveerd, zonder betaling dus voor de rest.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef Mercer het volgende:
Dus je hebt nu een auto gekocht waar je nog niet in hebt gereden?
Ze heeft 'm nog niet gekocht toch? Zaterdag zou er vanalles op papier gezet worden...quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef Mercer het volgende:
Dus je hebt nu een auto gekocht waar je nog niet in hebt gereden?
Inderdaad!! Ik ga proberen om er ook een stukje in te rijden!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Mja wat checkt ie dan? Eigenlijk zou je dan wel iets moeten hebben dat je ook kan zien wat ie gedaan heeft eraan en/of van te voren weet wat ie gaat doen. Anders heb je er ook vrij weinig aan....
En ga ook zelf even rijden dan! Jij moet er tenslotte in gaan rijden straks.
Want was me eigenlijk even helemaal ontschoten over de prijs te beginnen maar het is inderdaad best stevig voor zo'n auto. Dus je mag ook wel wat verwachten vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |