jaaaaquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Lindytje het volgende:
Wanneer gaan we die oriflame-party-meet doen??
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
Lin zal vast weten wat goed past
Lin zal uberhaupt 1 van de eersten zijn die mijn jurk gaat zien![]()
![]()
![]()
Mijn kleurtjes-verzameling is voor het grootste deel ook pas na mijn trouwen aangelegdquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
wij zijn toch juist de dames die de meest kekke kleurtjes hebbendan moet je geen french manicure doen
ultieme chaos voor de partymevrouwquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wordt echt epic...
Ik wil het ook echt doen![]()
![]()
Het lijkt me zo leuk, om alles wat ze zegt onderuit te halenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Loqi het volgende:
het is ongelofelijk evil, die dame krijgt een kutavond lijkt me
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik tegen mijn schoonmoeder:
als ik ooit met bb trouw dan draag ik rode glitterlak!
Toen zei ze ook dat french manicure 'hoorde' als je trouwt
ik ga haar zo teleur stellen
ik snap helemaal wat je bedoelt hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het lijkt me zo leuk, om alles wat ze zegt onderuit te halen![]()
Ik ben soms een beetje een sadist geloof ik
Was dat niet zo'n avond met een dame die komt make-uppen en dan voor iedereen dezelfde lipstick gebruikt enzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het lijkt me zo leuk, om alles wat ze zegt onderuit te halen![]()
Ik ben soms een beetje een sadist geloof ik
Nee daarom, en ach, als je het zelf graag wil, prima!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat t hoorde dat de bruid prachtig is op haar bruiloft? hoe kan dat nou als je lak en make-up hebt die niet bij je past
Met een rode jurk zal dat ook erg tof zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik tegen mijn schoonmoeder:
als ik ooit met bb trouw dan draag ik rode glitterlak!
Toen zei ze ook dat french manicure 'hoorde' als je trouwt
ik ga haar zo teleur stellen
Maar een ringfoto met kapotte nubbins is ook niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee daarom, en ach, als je het zelf graag wil, prima!
Maar ik ga geen dingen doen "omdat het nou eenmaal zo hoort"
Ik zie te vaak ook van die meiden die voor hun bruiloft ineens van die french gelnagels laten zetten. (sorry kip) dat klòpt dan gewoon niet
ik hoef dan ook niet per se een ringfotoquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar een ringfoto met kapotte nubbins is ook niks.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
Oriflame!
Kunnen we Priem als excuus gebruiken!
Vind ik ook.. En kip heeft van zichzelf toch stompjes dat ze zei? Dan zou ik ook voor gellies gaan hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar een ringfoto met kapotte nubbins is ook niks.
oriflame vrouwen hebben ook wobbels!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
Niemands smotst mij behalve lin.....![]()
Want dan kan ik boobies boopen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb alleen keinen tijd meer tot mijn bruiloftDus euh... maar volgend jaar gaat skjoe trouwen dus dan is er een volgend slachtoffer
Anyway. Ik ga weer.
Doeg
(of het moet midden in de week zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb alleen keinen tijd meer tot mijn bruiloftDus euh... maar volgend jaar gaat skjoe trouwen dus dan is er een volgend slachtoffer
Anyway. Ik ga weer.
Doeg
staat niet op de sitequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:19 schreef Lindytje het volgende:
Hoeveel mensen kunnen er bij zo een oriflame-party zijn??
Sterkte Priemkequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Ok en nu weg. Schoonouders bezoeken......
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
geen idee, ik heb wat oogschaduws op mijn hand geswatcht maar die waren echt prut. Tevens vind ik het veel te duuren je bestelt alsnog via postorder, want die vrouwen hebben maar een fractie van het assortiment in hun koffer...
Waar ben je dan tsssssquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:27 schreef Lindytje het volgende:
Naar school, laptop mee, dan spreek ik jullie zo weer
Hebben we ook live webcam feed?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze mag wel wat aan haar dynamische cues doen
Dan moet ik mijn laptop omdraaienquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hebben we ook live webcam feed?
Ja maar ja maar ik wil ook mee genietenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn laptop omdraaien
Ja maar... ja maar...quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik wil ook mee genieten
Faalhaasquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar...
Ik denk dat het opvalt als ik een foto maak... ik ga even een poging wagen
Heb ik nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Faalhaas![]()
Ik kan wel de facetime aanzetten als je een aaipet hebt
De trut!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter krijg ik haar er niet op
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:10 schreef Lindytje het volgende:
Ziet er nog niet zo heul oud uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter krijg ik haar er niet opA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Nee, volgens mij is ze een jaar ouder dan ik ofzo...quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ziet er nog niet zo heul oud uit
Ik wel gelukkig anders wist ik niet echt meer hoe ie eruit zag. En ik had ook ineens gelnagelsquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoef dan ook niet per se een ringfoto
Zeker!!!! Ik snap echt niet hoe ik ooit dit vak heb kunnen falen...quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeden info
Alles staat op de slides
Oh, ja, dan gaat dat nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was 9gag aan et checken ja
Jurtwitter:DollishCake twitterde op donderdag 02-02-2012 om 17:25:59dat word gewoon ziek jurre vraagt mag ik je schoenen lenen moet er ook nog rokje en leging bij :S reageer retweet
Jurre vraagt blijkbaar of hij haar schoenen mag lenenquote:
Dat haal ik er ook uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:41 schreef BGTes het volgende:
[..]
Jurre vraagt blijkbaar of hij haar schoenen mag lenenEn volgens mij wil hij ook een legging en rokje lenen maar weet het niet zeker
40 centquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had net mijn overstap gemist dus ik heb Lindy's werkgever even gesponsord
Fucking duur trouwens, de mayo!
En nu heb ik weer koude klauwen dus ga ik ze weer in mijn zakken stoppen
Dat is duurder dan 1 europazegel maar kan welquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef BGTes het volgende:
Voor een brief naar buiten Europa moet je een 2-postzegel hebben. Kan ik dan ook 2 postzegels met een 1 erop sturen of is dat raar?
Patatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |