Ja, maar suikerwater heeft wel een lager vriespunt denk ik, wintergroentes zijn tenslotte ook niet voor niets vaak zoetig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:00 schreef BlueEyes het volgende:
Denk je niet dat dat ook bevriezen gaat? (ijsjes zijn ook suiker met water)
dit, zonder ons kunnen ze het ook wel doorkomen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef Dhaha het volgende:
Mensen die vogels in de winter zielig vinden
Niet alleen vogels, alle dieren die in het wild leven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef Dhaha het volgende:
Vast wel maar een beetje helpen kan geen kwaad, toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit, zonder ons kunnen ze het ook wel doorkomen hoor
Nou ja, logisch welquote:Als er sneeuw ligt zullen de vogels dat als waterbron gebruiken. Wanneer er geen sneeuw ligt en alle water is bevroren dan kunnen we de vogels helpen.
Geef gewoon zuiver water en zet dat op een windvrije, beschutte plaats.
Door de drinkbak af te dekken met gaas kunnen ze geen koude douche nemen.
Het verenkleed zou anders kunnen bevriezen met alle gevolgen vandien.
Op zeer koude dagen mag men het ijs met een hamer in kleine ijsbrokjes slaan. De vogels pikken de stukjes op en laten het in hun bek smelten.
Ik vind dat we dit soort mensen eens midden in een Siberische winter moeten laten overleven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef Dhaha het volgende:
Meeleven met een dier?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niet alleen vogels, alle dieren die in het wild leven.
Ga jij maar eens een uurtje in de kou staan, zelfs met jas aan ben je blij als je weer binnen bent, of niet soms?
Plus wij kunnen ook lekker naar een warme supermarkt voor de boodschappen, dieren hebben op dit moment best moeite om eten te vinden.
Is gewoon een beetje meeleven in een ander.. een dier in dit geval.
Flikker toch gewoon op joh, sneuneus. Posten in F&F is niet verplicht. In jouw geval zelfs ongewenstquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Dhaha het volgende:
Meeleven met een dier?![]()
Dat beest kan geeneens denken: "verdomme wat is het koud"
Je kan niet meeleven met een dier maar wel hun gedachtes lezen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Mensen die geen inlevingsvermogen hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef Dhaha het volgende:
Toch heeft hij wel gelijk, aangezien die beesten in het ''nu'' leven en waarschijnlijk ook nog die kou gewoon lekker vinden. Ze hebben er in ieder geval minder onder te lijden dan dat een mens dat doet, die nog terug kan denken aan warm zomerweer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Dhaha het volgende:
[..]
IJsberen houden een winterslaap.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Er zijn toch van die sokken om om die drinkflessen heen te doen voor honden.
Daar zou ik iets mee fabriceren denk ik, gewoon een klein tuitje erin doen...
Maar die vogels zijn niet zielig, dat is gewoon de natuur. Zij vinden ook wel manier om water te kunnen drinken...IJsberen zijn toch ook niet zielig?
Jawel, maar die zitten hier niet in de tuin (althans, ik heb ze nooit gezien), dus die kan ik niet helpen ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:
IJsberen zijn toch ook niet zielig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |