Bron: Het Laatste Nieuwsquote:Scholieren moesten sperma van leraar slikken
In een lagere school in Los Angeles is een afschuwelijk schandaal aan het licht gekomen. Er zijn foto's opgedoken waarop te zien is hoe een leraar aan de Miramonte Elementary School minstens 23 van zijn leerlingen vastbond en hen dwong zijn sperma te drinken. De feiten gebeurden tussen 2008 en 2010.
Het onderzoek leidde maandag tot de arrestatie van de 61-jarige Mark Berndt, die in de bewuste periode leraar was aan de school. De bal ging aan het rollen nadat foto's werden ontdekt waarop te zien is hoe Berdt in de klas zijn leerlingen had vastgebonden en hun mond had dichtgeplakt met tape. Op diverse beelden is ook te zien dat de leraar insecten op het gelaat van de kinderen - tussen 7 en 10 jaar - liet kruipen.
Geblinddoekt sperma slikken
Maar hiermee is de maat nog lang niet vol. Op andere foto's zijn geblinddoekte meisjes te zien met een lepel in hun mond. Op de lepel ligt een sperma-achtige substantie. Die bewuste lepel, net als een plastic potje, werden teruggevonden in de vuilnisbakken van de school. De substantie werd in het lab onderzocht en bleek wel degelijk mannelijk zaad. Het DNA van het sperma kwam overeen met dat van Mark Berndt.
Huiszoeking
Er werd een huiszoeking uitgevoerd bij de leraar. Die bracht nog meer dan honderd andere foto's aan het licht. De beelden werden genomen op de school tijdens de lesuren. De meeste kinderen werden geïdentificeerd als leerlingen van Berndt. Tien kinderen konden nog niet geïdentificeerd worden.
Nooit gemeld
De speurders hebben inmiddels ruim tachtig leerlingen en oud-leerlingen van Miramonte Elementary ondervraagd. Het is nog niet duidelijk waarom geen enkel kind de misbruiken ooit heeft gemeld.
Berndt werd gearresteerd op verdenking van kindermishandeling. Zijn borg werd vastgelegd op 2,3 miljoen dollar. (eb)
"En wat hebben jullie vandaag gedaan bij biologieles?"quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:23 schreef niels_geryl het volgende:
Ik vraag het me ook af.
En mocht die leraar dan nog alleen zijn, er moet toch zeker 1 van die leerlingen dat melden?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef StateOfMind het volgende:
Zo'n sick fuck mag wat mij betreft wel op de stoel terecht komen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef KreKkeR het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)leraar-slikken.dhtml
Dat plaatje boven het nieuwsbericht![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef KreKkeR het volgende:
![]()
ik dacht dat het gewoon bij de lesstof hoordequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef Ciske- het volgende:
Het meest bizarre is toch wel dat het door geen enkel kind gemeld is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
"Zo is dat Jos!!"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:47 schreef NorthernStar het volgende:
"Krijg je tenminste nog wat warms binnen Edgar"
Litersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:42 schreef Specularium het volgende:
De term 'drinken' wekt ook wel de suggestie dat hij liters klaar had staan.
Giggetyquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:43 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Tussen de 7 en 10. Als hij 6 jaar had gewacht hadden die kindjes het vrijwillig gedaan.
Humor. In NL had hier de tyfus over uitgebroken als AD, NU of de telegraaf dit had geflikt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef KreKkeR het volgende:
![]()
Mail sturen naar het CDA.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:45 schreef Picchia het volgende:
Waar kan ik mijn kinderen opgeven voor dit alternatieve onderwijs?
ja dat vind ik ook erg vreemd. Beetje raar nieuwsbericht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:08 schreef MrJones het volgende:
Tussen 2008 en 2010... en die lepel lag nog steeds in de vuilnisbak?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:47 schreef NorthernStar het volgende:
"Krijg je tenminste nog wat warms binnen Edgar"
quote:
Of hoogbegaafdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Straks blijken die kinderen allemaal een superweerstand te hebben.
Van mijn part in 4-en delen met paarden, serieus. Stel je eens voor dat het een van je kinderen zou zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef StateOfMind het volgende:
Zo'n sick fuck mag wat mij betreft wel op de stoel terecht komen
als het je eigen kind zou zijn zou je niet objectief kunnen zijn. ergo drogredeneringquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:39 schreef 8baan het volgende:
[..]
Van mijn part in 4-en delen met paarden, serieus. Stel je eens voor dat het een van je kinderen zou zijn.
Hij was al 61. 6 jaar kon hij niet wachtenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:43 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Tussen de 7 en 10. Als hij 6 jaar had gewacht hadden die kindjes het vrijwillig gedaan.
Ke?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef leeell het volgende:
[..]
als het je eigen kind zou zijn zou je niet objectief kunnen zijn. ergo drogredenering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |