Mooier dan wat we nu hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Diegenen die niet blij zijn met de huidige neuzen moeten maar uitkijken naar 2014..
De reglementswijzigingen die dan ingaan leiden tot dit soort neuzen:
[ afbeelding ]
QFT ! Doet mij denken aan begin jaren 90 ! En dan in 2015 weer een seizoen waar teams foefjes gaan bedenken om de neus toch hoger te maken...quote:
Mag ik dromen? Laat ze weer auto's bouwen zoals dit:quote:Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
QFT ! Doet mij denken aan begin jaren 90 ! En dan in 2015 weer een seizoen waar teams foefjes gaan bedenken om de neus toch hoger te maken...
Het speelt al iets langer dan dat natuurlijk, ik heb het gevoel dat we ook met de reglementen van 1998 anno nu de meest belachelijke flapjes en vleugelconstructies zouden zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef RingBewoner het volgende:
Over de gehele linie vind ik dat sinds ze maatregelen hebben getroffen om de sport "langzamer" te maken de auto's lelijker zijn geworden.
Is dit de HRT van dit seizoen? Dat is wel een slimme oplossingquote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef nils7 het volgende:
Opeens ga je de HRT waarderen hahaha
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mag ik dromen? Laat ze weer auto's bouwen zoals dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
Maar ik ben niet de eerste die dit zegt.
Over de gehele linie vind ik dat sinds ze maatregelen hebben getroffen om de sport "langzamer" te maken de auto's lelijker zijn geworden. Maar de snelheid is nou niet veel lager geworden.
Weet ook niet waar het vandaan is, heb het van een ander forumquote:Op maandag 6 februari 2012 18:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Wou net vragen waarom de presentatie van STR nog nergens terug te vinden is
Die begon pas om half 6 :-)quote:Op maandag 6 februari 2012 18:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Wou net vragen waarom de presentatie van STR nog nergens terug te vinden is
De Sauber kan ik nog niet echt warm van worden, maar dat komt dan ook hoofdzakelijk door de kleurstelling van de livery. Vind die nou niet echt erg geweldig. Ben ik ook heel benieuwd naar. Lijkt me namelijk sterk dat dat er zomaar zit.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Daar zit idd een sleuf in. Foefje om lucht via het bodywork richting diffuser te sturen?
Dat wist ik niet, anders zou ik niet hoeven vragen waar de foto's blevenquote:
Maar goed dat het seizoen in Australie begintquote:
Haha dat dan weer wel. Ik vind het echt hele lelijke ontwerpen, ik hoop echt dat McLaren iedereen zoek rijdtquote:Op maandag 6 februari 2012 20:50 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Maar goed dat het seizoen in Australie begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |