De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have funquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Aloha
Ik moet zostraks al weer naar schoolslechte roosters
Toch fijn dat je de moeite neemt. Deze kende ik nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tumbleweed#Symbolism
Grapjes uit moeten leggen is nooit leuk.
Als je toch aan het niksen bent, help dan even nadenken over wat ik moet eten vanavond.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:52 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben al klaar met werken, nu lekker opwarmen met een kop thee!
Aardappelschotelquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je toch aan het niksen bent, help dan even nadenken over wat ik moet eten vanavond.
Ik ben bijzonder weinig creatief vandaag
Als in: Aardappel Anders-stijl?quote:
Zei mijn collega ook al. Misschien toch maar doen danquote:
Gewoon wraps danquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als in: Aardappel Anders-stijl?
Hmm, misschien. Wel veel gedoe, want ik wil dat niet uit een potje halen. Dat is mijn culinaire eer te na.
[..]
Zei mijn collega ook al. Misschien toch maar doen danMaar ik heb geen zin in wokgroente enzo (die doe ik normaal erin), dus dan maak ik er maar een soort Turkse pizza van met shoarma enzulks.
Oh, dat heb ik ook allemaal nog liggen. Tof, ik heb beslotenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:03 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb t gemaakt met gehakt en blikje mais en tomaten en paprika... lekker sausje erbij... heeeeerlijk!!
coowl ga ik volgende keer iets heel moeilijks bedenken! =Dquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook allemaal nog liggen. Tof, ik heb beslotenThanks!
Ik ga jullie vaker mijn eten laten bepalen. Heel makkelijk als ik zelf niet meer daarover na hoef te denken
Escargots met een sausje van gesmolten camembert en honing op een bedje van haricot verts?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
coowl ga ik volgende keer iets heel moeilijks bedenken! =D
Wat voor serie?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand een tof programma dat ik even kan kijken nu ik me dood verveel.
Ik zou de Inbetweeners aan raden maar of dat nou echt jouw humor is...quote:
Game of thrones.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand een tof programma dat ik even kan kijken nu ik me dood verveel.
Ik ben coupling aan het downloaden nu, maar die is 6.34gb.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:48 schreef palawan het volgende:
[..]
Coupling is tof.
Of anders Naruto, maar is wel anime
Waarom wil ze geen contact meer met jou dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
Mijn ex heeft nog contact met een eerdere ex van haar, die behoorlijk vaak is vreemdgegaan.
Ze wil geen contact met mij.
Maakt dat mij erger dan iemand die vreemdgaat?
Nee..quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
Mijn ex heeft nog contact met een eerdere ex van haar, die behoorlijk vaak is vreemdgegaan.
Ze wil geen contact met mij.
Maakt dat mij erger dan iemand die vreemdgaat?
Het verhaal is niet helemaal geschikt voor fok denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:13 schreef Myraela het volgende:
Misschien heeft ze ergens nog gevoelens voor je.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben coupling aan het downloaden nu, maar die is 6.34gb.
Even Naruto zoeken ookal denk ik niet dat ik dat tof ga vinden.
The inbetweeners lijkt me ook wel tof.
Download dan eerst alleen de eerste paar afleveringen, en terwijl je die kijkt kan je dan de rest downloaden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:09 schreef Myraela het volgende:
Naruto heel seizoen 1 is ook best groot.
quote:
Maar ik weet niet wat de eerste afleveringen zijn en nu heb ik alles straks kei handig in een mapje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:26 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Download dan eerst alleen de eerste paar afleveringen, en terwijl je die kijkt kan je dan de rest downloaden.
Die met aflevering01?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat de eerste afleveringen zijn en nu heb ik alles straks kei handig in een mapje.
Reputatie van vreemdgaan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:40 schreef Faxie het volgende:
Ik ken een leuk meisje die net een relatie heeft met een kerel die ze al een hele tijd kent, en die ook nogal een reputatie heeft.... blijkbaar weet zij dat niet.... of het kan d'r niet schelen en ze is zo naief om te denken dat hij veranderd is....
Goede test.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi!
Ik heb vandaag een minilesje gegeven van 10 minuten. Was keimoeilijk. Andere studenten kregen de opdracht de les te verstoren en ik wist niet goed wat ik daar mee aan moest. Het zijn echt split second beslissingen die je moet nemen die het verloop van je les kunnen beïnvloeden.
Moet nu aan de hand van de feedback die ik heb gekregen hierover leerplannen opstellen enzo. Dit is echt een totaal andere opleiding dan ik gewend ben.
De beste manier om iets te lerenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi!
Ik heb vandaag een minilesje gegeven van 10 minuten. Was keimoeilijk. Andere studenten kregen de opdracht de les te verstoren en ik wist niet goed wat ik daar mee aan moest. Het zijn echt split second beslissingen die je moet nemen die het verloop van je les kunnen beïnvloeden.
Moet nu aan de hand van de feedback die ik heb gekregen hierover leerplannen opstellen enzo. Dit is echt een totaal andere opleiding dan ik gewend ben.
quote:
Klopt, veel nuttiger dan de theorie die we afgelopen dagen hebben moeten bekijken. Er zat soms een nuttig puntje bij. Maar bij veel onderdelen moest ik mijn best doen om niet zo te doen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebber staat er een verslagje van Dream Theater waar ik gisteren heen gewest ben14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wat voor opleiding doe je dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi!
Leipe test. Beter dan dat dit je eerste les zou zijn op de middelbare. Dan ben je de lul voor de eerstkomende periode.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi!
Had je geprobeerd streng te zijn?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi!
De rest van het jaar. De eerste les is het bepalendst, al helemaal op een nieuwe school, gaat die fout wordt je daar de rest van het jaar daarop afgerekend en zullen ze over je heen blijven lopen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Leipe test. Beter dan dat dit je eerste les zou zijn op de middelbare. Dan ben je de lul voor de eerstkomende periode.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
De rest van het jaar. De eerste les is het bepalendst, al helemaal op een nieuwe school, gaat die fout wordt je daar de rest van het jaar daarop afgerekend en zullen ze over je heen blijven lopen.
Educatieve Mastertrack. Dus een lerarenopleiding.quote:
De lesjes van gister hadden geen verstoringen en dat ging eigenlijk bij iedereen heel goed. De lesjes van vandaag (waar ik dus bij zat) hadden wel verstoringen. Ik was de allerlaatste en werkelijk iedereen zat te kutten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Leipe test. Beter dan dat dit je eerste les zou zijn op de middelbare. Dan ben je de lul voor de eerstkomende periode.
Ja, maar niet te streng. We hebben een orde ladder (I kid you not) en het is de bedoeling om niet iedereen gelijk er uit te sturen. 1 was dusdanig vervelend dat ze terug moest komen na de les.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Had je geprobeerd streng te zijn?
Nee, vrachtwagenchauffeurquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:40 schreef tijnbrein het volgende:
Wil je ook Leraar worden Kaneelstaaf?
Dat ik daar niet op gekomen benquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
midddelbare school lijkt me zwaar bagger, je kan ze niet eens paaien met stickers
Die zijn ook een stuk vervelender.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
midddelbare school lijkt me zwaar bagger, je kan ze niet eens paaien met stickers
Oh vertelquote:
doen ze tegen je schenen schoppen dan?quote:
pissen ze elkaar onder?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:49 schreef marbasnarf het volgende:
ja en ze pissen elkaar onder, gooien met zand.. gaan op de grond liggen krijsen...
en dan kom ik eraan met mn pedaogisch oog en komt t allemaal goed!
Hoe lees je prenten voor?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben officieel basisschool juf... niet dak in t onderwijs werk =p hou van prentenboeken voorlezen!!!
Daar heb je gelijk in. Ik moet er duidelijk aan werken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:45 schreef Newbie114 het volgende:
Kaneel jij hebt je looks ook tegen je, je ziet er niet echt streng uit ofzo, kan me moeilijk jou als strenge leraar voorstellen
Geestelijk iig wel hetzelfde niveauquote:
Hahaha, heerlijk dit. Wil je je leerlingen goed voorbereiden voor mij alsjeblieft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:49 schreef marbasnarf het volgende:
ja en ze pissen elkaar onder, gooien met zand.. gaan op de grond liggen krijsen...
en dan kom ik eraan met mn pedaogisch oog en komt t allemaal goed!
Je moet eens weten hoeveel volwassenen dat doen er nog bereid zijn voort te betalen ookquote:
Twilightquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf! Het zijn 3 films geloof ik
Hoe laat moet jij slapen
Twilight (2008), een film uit 2008
The Twilight Saga: New Moon
The Twilight Saga: Eclipse
De eerste 2 heb ik zeker weten
wtfquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:53 schreef marbasnarf het volgende:
heb t meegemaakt ja... 1 was op de wc en de ander was boos omdat hij moest wachten op zn beurt.
en pistte van pure woede over de wc-luter heen... toen ik ingreep lekte hij nog na en zat er pis op mn schoen... goede oude tijd...
Ja Snarf heeft die films nog nooit gezienquote:
Ik wist wel dat je niet perfect kon zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Snarf heeft die films nog nooit gezien
Dus we gaan gezellig filmpje kijkenOp blu-ray
En de stereo hard
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet perfect kon zijn.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehe ... tis NOG erger... weet niet eens waar ze over gaan
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JA!
Hemelse verleiding!
Caramel-Kokosdroom!
Marsepein-Rum!
Banaan-Aardbei!
Hopelijk hou je van fantasyquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
Dat is toch ook niet nodigquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
Doe het niet Snarf! Je bent nog te redden!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
Nee Vampieren en Weerwolvenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:02 schreef marbasnarf het volgende:
ohjee... t gata niet over elfjes, trollen en feeen...?
Nee, het is onwijs tof.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:02 schreef marbasnarf het volgende:
ohjee... t gata niet over elfjes, trollen en feeen...?
Maar dat is niet echt dus dat kan toch helemaal nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Vampieren en Weerwolven
ohja, das bijna t zelfde... als je gewoon je benen niet scheert enzo!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben elkaar
[ afbeelding ]
Shit had je dat niet eerder kunnen zeggen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja, das bijna t zelfde... als je gewoon je benen niet scheert enzo!
Bijna ja. Charmed_Angel is het mannetje in de relatie?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja, das bijna t zelfde... als je gewoon je benen niet scheert enzo!
nagellak?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:08 schreef marbasnarf het volgende:
hm... weet niet of ik goed fungeer als een meisje-meisje... ben ik ineens verplicht om nagellak enzo te gebruiken
Dan moeten we het omdraaienquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:08 schreef marbasnarf het volgende:
hm... weet niet of ik goed fungeer als een meisje-meisje... ben ik ineens verplicht om nagellak enzo te gebruiken
Dat kan worden opgelost.quote:
Mensen die dat denkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt dus dat kan toch helemaal niet![]()
Ik ging toen elke week naar de bios voor twilight.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf dat je de hype rond Twilight niet heb meegekregen
Waar was je?? (2008) onder een grote steen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:10 schreef marbasnarf het volgende:
2008 eh... das 4 jaar terug...volgesn mij was ik toen aan t comazuipen.. nonstop..( met mn petje omlaag en mn capuchon op..!)
Sorry ik ben een dreuzelquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Mensen die dat denken
Is toch een groot geheim man
Nagellakquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moeten we het omdraaien
Ik heb vanmiddag glitter nagellak gekochtPaarse
Ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt met jou, zelfs als je Twilight gaat kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:08 schreef marbasnarf het volgende:
Echtquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging toen elke week naar de bios voor twilight.
Ik wil wel twilight kijken maar geen thee. Als we nu samen komen dan heb je 2 vliegen in een klap.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jofu wilde ook al komen voor de thee, alleen geen Twilight kijkenJa dat kan niet he
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja nu nog leren lakken
Echt ik kleur mijn vingers altijd mee
Huh? Ow dus ik lak gewoon verkeerdquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet niet het hele kwastje tot aan je nagelriemen douwen.. Je moet de nagellak zeg maar richting nagelriem lakken dan krijg je een mooie bolling
ja dat zag er heel charmant uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef marbasnarf het volgende:
mijn ervaring met nagellak is dat je tenen er van aan elkaar gaan plakken
(okok.. had geen bril/lenzen in en smeerde t op terwijl ik achterin een rijdende _belangrijk detail_ auto zat) en dat t alleen tof is als je elke nagel een ander fout kleurtje verft
Euhquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef marbasnarf het volgende:
mijn ervaring met nagellak is dat je tenen er van aan elkaar gaan plakken
(okok.. had geen bril/lenzen in en smeerde t op terwijl ik achterin een rijdende _belangrijk detail_ auto zat) en dat t alleen tof is als je elke nagel een ander fout kleurtje verft
Jij weet wel wat de juiste techniek is voor nagellakken?quote:
OMG ik had het echt moeten filmenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:15 schreef marbasnarf het volgende:
de meneer in het tanstation vond dat wel meevallen...
Coolquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we gingen naar het foute feest
Was het een leuke vent?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMG ik had het echt moeten filmen
Zeker toen jij je tenen liet zien aan die vent
ow ja dat kan ook, ik ga doe dat dus met remover, en dan kan ik weer opnieuw beginnen omdat ik uitschiet met de removerquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:15 schreef Myraela het volgende:
Ik smeer gewoon alles onder en krabbel het er dan vanaf.
Ja nee dat klopt wel.. maar ah fuck hoe leg ik dat uit, f zoekenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huh? Ow dus ik lak gewoon verkeerd
Ik begin onder en dan naar bovenEn begin in het midden en dan de zijkantjes.... en dan gaat het mis
ductape..! en natuurlijk liedjes zingen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snarf moet morgen mee met mij in de bus en de schoolzwemkinders!
Kan ze zien hoe je ze onder bedwang houdt
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja nee dat klopt wel.. maar ah fuck hoe leg ik dat uit, f zoeken
gehehehehehehehquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:15 schreef Myraela het volgende:
Ik smeer gewoon alles onder en krabbel het er dan vanaf.
remover gaat bij mij ook altijd fout.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja dat kan ook, ik ga doe dat dus met remover, en dan kan ik weer opnieuw beginnen omdat ik uitschiet met de remover
Is de monden dicht tapen niet onethischquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ductape..! en natuurlijk liedjes zingen!
Voortaan krabben dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
remover gaat bij mij ook altijd fout.
ja.. daarom tapen we ook alleen handen en voeten vast, moeten mond kunnen gebruiken voor de liedjes... hooooow! (en als geheime opsporingsdienst dit leest.. tis een grapje... ik tape geen kinderen vast in een bus..en ook niet ergens anders..)quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is de monden dicht tapen niet onethisch
Dat zijn ook opties ja, maar die heb ik niet nodig hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ductape..! en natuurlijk liedjes zingen!
oe dan doe ik het nog redelijk goedquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:18 schreef Joysa het volgende:
http://www.lacquerized.co(...)-paint-my-nails.html
Zo dus.
mooi leerdoel...! =Pquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oe dan doe ik het nog redelijk goed
Alleen dan nog leren om niet heel mijn vinger mee te lakken
Zo had ik nog niet naar ductape gekeken....quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. daarom tapen we ook alleen handen en voeten vast, moeten mond kunnen gebruiken voor de liedjes... hooooow! (en als geheime opsporingsdienst dit leest.. tis een grapje... ik tape geen kinderen vast in een bus..en ook niet ergens anders..)
Maar wel met vervelende dates?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. daarom tapen we ook alleen handen en voeten vast, moeten mond kunnen gebruiken voor de liedjes... hooooow! (en als geheime opsporingsdienst dit leest.. tis een grapje... ik tape geen kinderen vast in een bus..en ook niet ergens anders..)
Maar ik geloof dat nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie mijn facebook berichtje gezien?
Het werkt echt! Mijn telefoonnummer heet Antoinette E. Nibbs
Vermeld je daar ook dat je, je veterstrikdiploma hebt?quote:
Ja en mijn zwemdiploma A en Bquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vermeld je daar ook dat je, je veterstrikdiploma hebt?
Dan kan jij wel minister worden of directeur van een multinationalquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en mijn zwemdiploma A en B
Commentaar kan niet worden gepost. Opnieuw proberenquote:
Elizabeth Costonquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie mijn facebook berichtje gezien?
Het werkt echt! Mijn telefoonnummer heet Antoinette E. Nibbs
Dat is alleen voor hoger opgeleiden mensenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Elizabeth Coston
Noes, een vrouwennaam
geen ideequote:Op donderdag 2 februari 2012 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Commentaar kan niet worden gepost. Opnieuw proberen
Wat is deze?
dat heb ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Commentaar kan niet worden gepost. Opnieuw proberen
Wat is deze?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:27 schreef marbasnarf het volgende:
na 80x fout gedaan te hebben.... ben ik utieindelijk een trevor Welch
nee gewoon een of andere internet-kneus die niets te doen had heeft dat gemaakt....quote:
creampie is geen vies woordquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:28 schreef marbasnarf het volgende:
j mag ook geen vieze woorden typen...
abrikozen linzenvlaaiquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Luxe Rijstevlaai...
Mokkavlaai..
Nee, ik ook niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:34 schreef Myraela het volgende:
Ben ik echt de enige die niet van taart houd?
Mokkataartquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:34 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga mn hondjes laten plassen en mn eten warmen... krijg honger van al die taart dingen!
De wattes?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:35 schreef tijnbrein het volgende:
Eten goed ideeik slinger zo de mamatron aan
oehh ik kom ook in trainingsbroek en neem mn kussen mee!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:35 schreef charmed_angel het volgende:
ja ik ga ook Kyra uitlaten en eten, daarna mijn trainingsbroek aantrekken... en lekker theetje drinken alvast
Die wil ik proevenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
abrikozen linzenvlaai
[ afbeelding ]
Magnetronquote:
Is goed hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oehh ik kom ook in trainingsbroek en neem mn kussen mee!
Klinkt gezellig.. Alleen dat Twilight...quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oehh ik kom ook in trainingsbroek en neem mn kussen mee!
echt...??? =D oeh dat vind ik helemaal lekker!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed hoorEn je slaapzak
Een avondje met 2 leuke dames wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt gezellig.. Alleen dat Twilight...
Ik ga ook onder een deken zitten hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
echt...??? =D oeh dat vind ik helemaal lekker!
Is er nog een plekje over?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga ook onder een deken zitten hoor
Zo interpreteerde ik dat helaas ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mama die nog alles voor m in de magnetron zet
Zo heet het als het geen rastervlaai is, maar dicht zeg maarquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:37 schreef marbasnarf het volgende:
linzen... dat zijn toch soort erwten...?
Er stond toch echt mama-tron hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zo interpreteerde ik dat helaas ook
Ook uit Rotterdam zie ik?
Party-crashen bij Charmedquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we gaan wel Twilight kijken
Waar heb je dat mens anders voor?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Oh..quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stadsgenootquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er stond toch echt mama-tron hoor
En yup, Rotjeknor
Woon je nog steeds thuis?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar heb je dat mens anders voor?
Jij ook rotterdam?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 2 februari 2012 17:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
StadsgenootWat brengt jou hier?
[..]
Woon je nog steeds thuis?
Geen ideequote:Op donderdag 2 februari 2012 17:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
StadsgenootWat brengt jou hier?
[..]
Woon je nog steeds thuis?
Lolquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen ideeTis net Hotel California, of welk nummer was dat.. I checked in, but I can't check out
Charmed postte hier, ik volgde het en bleef hangen..
Die vampier had bella gewoon in het eerste deel moeten vermoorden dan waren we van al het gezeik afgeweest. Wat een domme doos is dat zegquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bella is lief.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die vampier had bella gewoon in het eerste deel moeten vermoorden dan waren we van al het gezeik afgeweest. Wat een domme doos is dat zeg
Gezellig hier wel hequote:Op donderdag 2 februari 2012 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen ideeTis net Hotel California, of welk nummer was dat.. I checked in, but I can't check out
Charmed postte hier, ik volgde het en bleef hangen..
life in the fast lanequote:Op donderdag 2 februari 2012 17:45 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Lol
Ik was toevallig naar The Eagles aan het luisteren.. Those Shoes.
Welkom iig.
Aantal mensen hier die ik al ken (ook irl gezien) dus dan blijf ik sneller hangen ergens jaquote:
Morgen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
Rotterdam meet
WanneerOp vrijdag het liefst
Paddy's??? Wie o wie??
Dat zal best, maar ze is niet echt de snuggerste, ik hoopte eigenlijk in het laatste deel dat ze zo op de zenuwen van die Edward zou werken dat hij haar nek zou breken. Dan kan die Jacob Edward afslachten en leefde de rest daarna nog lang en gelukkigquote:
Allicht. Rotjeknor is wel te doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
Rotterdam meet
Paddy's??? Wie o wie??
Dat is 2quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allicht. Rotjeknor is wel te doen.
Komende zaterdag?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
Rotterdam meet
Paddy's??? Wie o wie??
I'm in.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
Rotterdam meet
Paddy's??? Wie o wie??
Gaan we met zijn alle dan een rondleiding door de Kuip doen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
Rotterdam meet
Paddy's??? Wie o wie??
Morgen kan ik helaas niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
Rotterdam meet
Paddy's??? Wie o wie??
dan ben ik al aan het stappen in Rotterdamquote:
nee vrijdag avond is voor mij niet handig, moet op zaterdagochtend al om 8.45 op t trainingsveld staanquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
Rotterdam meet
Paddy's??? Wie o wie??
ooooooooooooooow wil je mee danquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee vrijdag avond is voor mij niet handig, moet op zaterdagochtend al om 8.45 op t trainingsveld staan
Ga je door tot in de vroege uurtjes?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ben ik al aan het stappen in Rotterdam
We gaan eerst naar Paddy's en rond half 12/12 uur richting de Get Back
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met Loka?
heb je oordopjes?
Hoe laat moet je daar zijn?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ga je door tot in de vroege uurtjes?
Ik moet zondag in Schiedam zijn
Get back sluit om 4 uur geloof kquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ga je door tot in de vroege uurtjes?
Ik moet zondag in Schiedam zijn
Is ze zo luid dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met Loka?
heb je oordopjes?
Uurtje of 2, 3. Verjaardag van m'n neefje en nichtje vierenquote:
Maakte ze zoveel herrie dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met Loka?
heb je oordopjes?
Ohh, das makkelijk, Als jullie naar mij zouden komen sta je binnen 15 minuten in Schiedam...quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Uurtje of 2, 3. Verjaardag van m'n neefje en nichtje vieren
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met Loka?
heb je oordopjes?
iemand moet toch op je passen en vieze oude mannen bij je wegslaan...quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooooooooooooooow wil je mee dan
Hihihi.... zaterdag dan
quote:
ja zeker als we naar Paddy's gaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
iemand moet toch op je passen en vieze oude mannen bij je wegslaan...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef Royco1 het volgende:
Oh en haat aan Watertornado, nu ben ik weer hooked aan worstenbroodjes met mayo
Oh, mag ik dat doenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
iemand moet toch op je passen en vieze oude mannen bij je wegslaan...
Die gaan wij volgende week zondag als bazenontbijt nemen....quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:57 schreef marbasnarf het volgende:
geen haat.... worstenbroodjes met mayo zijn superrrrr lekker!!!!!! jamjam
Ja maar niet goed om dat elke dag te eten. En dat heb ik tot nu toe sinds zondag wel gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:57 schreef marbasnarf het volgende:
geen haat.... worstenbroodjes met mayo zijn superrrrr lekker!!!!!! jamjam
Ik zei alleen dat Snarf vanaf waar ik woon heel snel in Schiedam is, meer niet!quote:
Ik nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:57 schreef LostInSpace het volgende:
Aanstaande zaterdag kan ik wel denk ik trouwens
Als ik uit mijn raam kijk zie ik een bordje Schiedam lol.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat Snarf vanaf waar ik woon heel snel in Schiedam is, meer niet!
Als je dan richting de Euromast kijkt kijk je mijn kant opquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Als ik uit mijn raam kijk zie ik een bordje Schiedam lol.
Delfshaven?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je dan richting de Euromast kijkt kijk je mijn kant op
Ik moet naar Schiedam toe, niet snarfquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat Snarf vanaf waar ik woon heel snel in Schiedam is, meer niet!
hoe laat... misschien zijn we dan al beetje wappie =Dquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Snarf
Ik heb ons ingepland op Radio 49 volgende week zaterdag
De M&M Show
Het is vrouwelijk en begint allebei met een s. Wij mannen zijn niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moet naar Schiedam toe, niet snarf
Van 21:00 - 22:00quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe laat... misschien zijn we dan al beetje wappie =D
Neem jij die ene met 2 borsten, neem ik degene met de kont.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:01 schreef twi het volgende:
[..]
Het is vrouwelijk en begint allebei met een s. Wij mannen zijn niet zo moeilijk.
Wait, whut?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moet naar Schiedam toe, niet snarf
Ik moet nog steeds een keer luisterenquote:
Heeft die andere dan een ander aantal borsten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem jij die ene met 2 borsten, neem ik degene met de kont.
Kun je dan 23:00 in Rotterdam zijn? Misschien zou ik jullie dan mee kunnen krijgen de VIP inquote:
Ik heb niet zo op zitten letten, ik weet nu niet wie je waarmee bedoeltquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Neem jij die ene met 2 borsten, neem ik degene met de kont.
volgende week dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer luisterennaar radio49
Wat voor muziek draaien ze dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je dan 23:00 in Rotterdam zijn? Misschien zou ik jullie dan mee kunnen krijgen de VIP in
Private table en alles
Ik moest ineens aan een film met Schwarzenegger denken.quote:
Geen idee, nog nooit geweest..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor muziek draaien ze dan?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:03 schreef marbasnarf het volgende:
oeh zullen we dan life blindenmannetje spelen =D
Ach, wat maakt het ook uit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb niet zo op zitten letten, ik weet nu niet wie je waarmee bedoelt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |