De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have funquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Aloha
Ik moet zostraks al weer naar schoolslechte roosters
Toch fijn dat je de moeite neemt. Deze kende ik nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tumbleweed#Symbolism
Grapjes uit moeten leggen is nooit leuk.
Als je toch aan het niksen bent, help dan even nadenken over wat ik moet eten vanavond.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:52 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben al klaar met werken, nu lekker opwarmen met een kop thee!
Aardappelschotelquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je toch aan het niksen bent, help dan even nadenken over wat ik moet eten vanavond.
Ik ben bijzonder weinig creatief vandaag
Als in: Aardappel Anders-stijl?quote:
Zei mijn collega ook al. Misschien toch maar doen danquote:
Gewoon wraps danquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als in: Aardappel Anders-stijl?
Hmm, misschien. Wel veel gedoe, want ik wil dat niet uit een potje halen. Dat is mijn culinaire eer te na.
[..]
Zei mijn collega ook al. Misschien toch maar doen danMaar ik heb geen zin in wokgroente enzo (die doe ik normaal erin), dus dan maak ik er maar een soort Turkse pizza van met shoarma enzulks.
Oh, dat heb ik ook allemaal nog liggen. Tof, ik heb beslotenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:03 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb t gemaakt met gehakt en blikje mais en tomaten en paprika... lekker sausje erbij... heeeeerlijk!!
coowl ga ik volgende keer iets heel moeilijks bedenken! =Dquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook allemaal nog liggen. Tof, ik heb beslotenThanks!
Ik ga jullie vaker mijn eten laten bepalen. Heel makkelijk als ik zelf niet meer daarover na hoef te denken
Escargots met een sausje van gesmolten camembert en honing op een bedje van haricot verts?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
coowl ga ik volgende keer iets heel moeilijks bedenken! =D
Wat voor serie?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand een tof programma dat ik even kan kijken nu ik me dood verveel.
Ik zou de Inbetweeners aan raden maar of dat nou echt jouw humor is...quote:
Game of thrones.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand een tof programma dat ik even kan kijken nu ik me dood verveel.
Ik ben coupling aan het downloaden nu, maar die is 6.34gb.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:48 schreef palawan het volgende:
[..]
Coupling is tof.
Of anders Naruto, maar is wel anime
Waarom wil ze geen contact meer met jou dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
Mijn ex heeft nog contact met een eerdere ex van haar, die behoorlijk vaak is vreemdgegaan.
Ze wil geen contact met mij.
Maakt dat mij erger dan iemand die vreemdgaat?
Nee..quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
Mijn ex heeft nog contact met een eerdere ex van haar, die behoorlijk vaak is vreemdgegaan.
Ze wil geen contact met mij.
Maakt dat mij erger dan iemand die vreemdgaat?
Het verhaal is niet helemaal geschikt voor fok denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:13 schreef Myraela het volgende:
Misschien heeft ze ergens nog gevoelens voor je.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben coupling aan het downloaden nu, maar die is 6.34gb.
Even Naruto zoeken ookal denk ik niet dat ik dat tof ga vinden.
The inbetweeners lijkt me ook wel tof.
Download dan eerst alleen de eerste paar afleveringen, en terwijl je die kijkt kan je dan de rest downloaden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:09 schreef Myraela het volgende:
Naruto heel seizoen 1 is ook best groot.
quote:
Maar ik weet niet wat de eerste afleveringen zijn en nu heb ik alles straks kei handig in een mapje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:26 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Download dan eerst alleen de eerste paar afleveringen, en terwijl je die kijkt kan je dan de rest downloaden.
Die met aflevering01?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat de eerste afleveringen zijn en nu heb ik alles straks kei handig in een mapje.
Reputatie van vreemdgaan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:40 schreef Faxie het volgende:
Ik ken een leuk meisje die net een relatie heeft met een kerel die ze al een hele tijd kent, en die ook nogal een reputatie heeft.... blijkbaar weet zij dat niet.... of het kan d'r niet schelen en ze is zo naief om te denken dat hij veranderd is....
Goede test.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi!
Ik heb vandaag een minilesje gegeven van 10 minuten. Was keimoeilijk. Andere studenten kregen de opdracht de les te verstoren en ik wist niet goed wat ik daar mee aan moest. Het zijn echt split second beslissingen die je moet nemen die het verloop van je les kunnen beïnvloeden.
Moet nu aan de hand van de feedback die ik heb gekregen hierover leerplannen opstellen enzo. Dit is echt een totaal andere opleiding dan ik gewend ben.
De beste manier om iets te lerenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi!
Ik heb vandaag een minilesje gegeven van 10 minuten. Was keimoeilijk. Andere studenten kregen de opdracht de les te verstoren en ik wist niet goed wat ik daar mee aan moest. Het zijn echt split second beslissingen die je moet nemen die het verloop van je les kunnen beïnvloeden.
Moet nu aan de hand van de feedback die ik heb gekregen hierover leerplannen opstellen enzo. Dit is echt een totaal andere opleiding dan ik gewend ben.
quote:
Klopt, veel nuttiger dan de theorie die we afgelopen dagen hebben moeten bekijken. Er zat soms een nuttig puntje bij. Maar bij veel onderdelen moest ik mijn best doen om niet zo te doen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebber staat er een verslagje van Dream Theater waar ik gisteren heen gewest ben14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wat voor opleiding doe je dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi!
Leipe test. Beter dan dat dit je eerste les zou zijn op de middelbare. Dan ben je de lul voor de eerstkomende periode.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi!
Had je geprobeerd streng te zijn?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi!
De rest van het jaar. De eerste les is het bepalendst, al helemaal op een nieuwe school, gaat die fout wordt je daar de rest van het jaar daarop afgerekend en zullen ze over je heen blijven lopen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Leipe test. Beter dan dat dit je eerste les zou zijn op de middelbare. Dan ben je de lul voor de eerstkomende periode.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
De rest van het jaar. De eerste les is het bepalendst, al helemaal op een nieuwe school, gaat die fout wordt je daar de rest van het jaar daarop afgerekend en zullen ze over je heen blijven lopen.
Educatieve Mastertrack. Dus een lerarenopleiding.quote:
De lesjes van gister hadden geen verstoringen en dat ging eigenlijk bij iedereen heel goed. De lesjes van vandaag (waar ik dus bij zat) hadden wel verstoringen. Ik was de allerlaatste en werkelijk iedereen zat te kutten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Leipe test. Beter dan dat dit je eerste les zou zijn op de middelbare. Dan ben je de lul voor de eerstkomende periode.
Ja, maar niet te streng. We hebben een orde ladder (I kid you not) en het is de bedoeling om niet iedereen gelijk er uit te sturen. 1 was dusdanig vervelend dat ze terug moest komen na de les.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Had je geprobeerd streng te zijn?
Nee, vrachtwagenchauffeurquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:40 schreef tijnbrein het volgende:
Wil je ook Leraar worden Kaneelstaaf?
Dat ik daar niet op gekomen benquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
midddelbare school lijkt me zwaar bagger, je kan ze niet eens paaien met stickers
Die zijn ook een stuk vervelender.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
midddelbare school lijkt me zwaar bagger, je kan ze niet eens paaien met stickers
Oh vertelquote:
doen ze tegen je schenen schoppen dan?quote:
pissen ze elkaar onder?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:49 schreef marbasnarf het volgende:
ja en ze pissen elkaar onder, gooien met zand.. gaan op de grond liggen krijsen...
en dan kom ik eraan met mn pedaogisch oog en komt t allemaal goed!
Hoe lees je prenten voor?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben officieel basisschool juf... niet dak in t onderwijs werk =p hou van prentenboeken voorlezen!!!
Daar heb je gelijk in. Ik moet er duidelijk aan werken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:45 schreef Newbie114 het volgende:
Kaneel jij hebt je looks ook tegen je, je ziet er niet echt streng uit ofzo, kan me moeilijk jou als strenge leraar voorstellen
Geestelijk iig wel hetzelfde niveauquote:
Hahaha, heerlijk dit. Wil je je leerlingen goed voorbereiden voor mij alsjeblieft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:49 schreef marbasnarf het volgende:
ja en ze pissen elkaar onder, gooien met zand.. gaan op de grond liggen krijsen...
en dan kom ik eraan met mn pedaogisch oog en komt t allemaal goed!
Je moet eens weten hoeveel volwassenen dat doen er nog bereid zijn voort te betalen ookquote:
Twilightquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf! Het zijn 3 films geloof ik
Hoe laat moet jij slapen
Twilight (2008), een film uit 2008
The Twilight Saga: New Moon
The Twilight Saga: Eclipse
De eerste 2 heb ik zeker weten
wtfquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:53 schreef marbasnarf het volgende:
heb t meegemaakt ja... 1 was op de wc en de ander was boos omdat hij moest wachten op zn beurt.
en pistte van pure woede over de wc-luter heen... toen ik ingreep lekte hij nog na en zat er pis op mn schoen... goede oude tijd...
Ja Snarf heeft die films nog nooit gezienquote:
Ik wist wel dat je niet perfect kon zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Snarf heeft die films nog nooit gezien
Dus we gaan gezellig filmpje kijkenOp blu-ray
En de stereo hard
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet perfect kon zijn.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehe ... tis NOG erger... weet niet eens waar ze over gaan
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JA!
Hemelse verleiding!
Caramel-Kokosdroom!
Marsepein-Rum!
Banaan-Aardbei!
Hopelijk hou je van fantasyquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
Dat is toch ook niet nodigquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
Doe het niet Snarf! Je bent nog te redden!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
Nee Vampieren en Weerwolvenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:02 schreef marbasnarf het volgende:
ohjee... t gata niet over elfjes, trollen en feeen...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |