Heb net bericht uit Utrecht dat daar al 3cm sneeuw ligtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:38 schreef maen het volgende:
hmm dat wordt wel lekker naar tentamen glibberen zometeen..
hier is het nu net wit. Gaat best hard, ik ben bang dat als ik om 14.00 op tentamen moet zijn er al een flinke laag ligt...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:41 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Heb net bericht uit Utrecht dat daar al 3cm sneeuw ligt
Bij ons ook. En nu komt er weer een pak van die troep aanquote:
In de verse sneeuw kan 't nog net... Als die zooi is aangevroren is t pas écht baggerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:39 schreef maen het volgende:
bwuh het is echt goed wit!alleen dat fietsen is niet zo aantrekkelijk nu..
bergop niet...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
In de verse sneeuw kan 't nog net... Als die zooi is aangevroren is t pas écht bagger...
Ah, een planning zoals het hoortquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:40 schreef maen het volgende:
ik moet eerst mijn deadline halen, als ik dan tijd genoeg over heb ga ik inderdaad lopen
Goed puntquote:
Dan was die ook lekker op tijd. Heerlijk altijd, dat samenwerken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:43 schreef maen het volgende:
nee, op het tentamen moet ik mijn paper inleveren. Maar ik krijg pas net het deel van mn maatje, en moet dus nu nog alles in elkaar zetten, en Word werkt zo fijn mee...
nouja ik ben zelf ook niet helemaal mijn afspraken nagekomen, maar omdat goed te maken heb ik gezegd dat ik het wel in elkaar wilde zetten. Had van haar niet verwacht zo last-minute te werken...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan was die ook lekker op tijd. Heerlijk altijd, dat samenwerken.
Ik zou hem een schop onder zijn reet hebben gegeven en met koeienletters in de paper gezet dat een bepaald iemand pas op de laatste dag met alles kwam aanpoepen...
Oh jawel. We moesten een keer in een groep van 4 personen werken, 1 persoon had echt niets gedaan en dacht even mee te liften. We hebben toen zijn naam niet in de paper gezet.quote:
Werkte dat op de HTS jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan was die ook lekker op tijd. Heerlijk altijd, dat samenwerken.
Ik zou hem een schop onder zijn reet hebben gegeven en met koeienletters in de paper gezet dat een bepaald iemand pas op de laatste dag met alles kwam aanpoepen...
"het is goed om de confrontatie aan te gaan, je leert er zelf ook van"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkte dat op de HTS ja?
Op de gemiddelde uni kom je er iig niet mee weg. Dat andermans werk niet op tijd af is, is je eigen probleem. Los het maar op.
Op het HBO werkt dat ook. Als iemand niet mee werkt, dan kan het niet zijn dat de rest de dupe wordt. Net op de Uni moet dat ook zo werken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkte dat op de HTS ja?
Op de gemiddelde uni kom je er iig niet mee weg. Dat andermans werk niet op tijd af is, is je eigen probleem. Los het maar op.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:52 schreef Partingglass het volgende:
In horst / sevenum nog geen sneeuw te bespeuren
Hey, daar zit ik nu precies tussenin, maar inderdaad nog geen sneeuw... Gelukkig...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:53 schreef Joysa het volgende:
Blerick ook nog niks, zonnetje is wel weg.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh jawel. We moesten een keer in een groep van 4 personen werken, 1 persoon had echt niets gedaan en dacht even mee te liften. We hebben toen zijn naam niet in de paper gezet.
Toen de docent vroeg waarom dat er maar 3 namen in stonden hebben we het verhaal uitgelegd en heeft de meelifter een 1 gekregen. Het werkt zeker....
Wij hebben dat ook ooit gedaan met een bedrijfje wat we op school moesten beginnen maar dat was zal ik maar zeggen in het proces zelf niet op de dag van inleveren.
En vervolgens wilde niemand meer bij hem in de groep zitten.
Op cde uni werkt het nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op het HBO werkt dat ook. Als iemand niet mee werkt, dan kan het niet zijn dat de rest de dupe wordt. Net op de Uni moet dat ook zo werken.
Ik ga echt niet het werk van iemand anders doen, tenminste niet als die ander daar dan de credits voor krijgt. Mensen moeten eens wat assertiever zijn. Altijd lachen die makke lammetjes die niets durven te zeggen...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:58 schreef maen het volgende:
[..]
"het is goed om de confrontatie aan te gaan, je leert er zelf ook van"![]()
Juist. De confrontatie...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Op cde uni werkt het niet. Dat kan ik je verzekeren. Want:
[..]
Succes maenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:06 schreef maen het volgende:
ik ga even stressen, de sneeuw trotseren en mijn tentamen halen. tot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |