Ik dacht ik laat jullie meegenieten met het slechtste nummer wat ik ooit heb gehoord zo nu het nog net ochtend valt te noemen. En nee gelukkig hoef ik dit niet vaker te doen, en voorstel klinkt wel zo aanlokkelijk dat ik opeens baal dat ik er al ruim 20 heb beschreven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je dat vaak doen? Anders kun je ze beter uitprinten op stickervellen.
En die muziek.Ben je boeler ofzo? Ga eens iets fatsoenlijks luitseren mang. Trafassi ofzo.
Lijkt echt op dit nummer:quote:
Melodie zal wel gejat zijn.quote:
Lekker plaatjequote:Op donderdag 2 februari 2012 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dit ook wel vet...ken het nummer al langer, maar blijft leuk.
Geen favoriete bands oid?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luister van alles en nog wat. Niet echt een touw aan vast te knopen, al gaat mijn voorkeur dan toch de metal kant op.
Ligt aan mijn bui, maar mijn metal voorkeur gaat zelfs richting Black Metal daar waar ik nu Oasis op heb, en ook jullie links kon waarderen.quote:
Ok... zo breed is mijn muzieksmaak ook weer niet.quote:
Optreden is wel vet man... Zo'n achtergrond.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt aan mijn bui, maar mijn metal voorkeur gaat zelfs richting Black Metal daar waar ik nu Oasis op heb, en ook jullie links kon waarderen.
[..]
Ok... zo breed is mijn muzieksmaak ook weer niet.
Die feministische inslag en wel je lijf als een semi-hoer lopen verkopen met dat erotische gekroel over het podium.quote:
True...quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Optreden is wel vet man... Zo'n achtergrond.
Ach dat valt wel mee joh.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
Sowieso dat extreem feministische geblaat van die Beyonce in elk nummer. Dat die wijven daar zelf niet gek van worden.
Welnee. Ook dat walgelijke Single Ladies, of hoe het ook mag heten.quote:
Ga ff een jonko smoken dan om te kalmeren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Godver elke winkel heeft soulcalibur al behalve mijn oude werkgever waar ik hem met korting kan kopen, ''JA er is iets mis gegaan''
Nu ? nee veel te koud man.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga ff een jonko smoken dan om te kalmeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |