Kan je wel een loempia toesturen, maar bamihapjes gaan ook voor mij lastig wordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb alleen géén bananenschuimpjes, en al helemaal geen bamihapjes
Stuur maar op naar johannes_vermeer, Groningen, dan komt het zeker goed terecht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je wel een loempia toesturen, maar bamihapjes gaan ook voor mij lastig worden
Ja wonderbaarlijk he?quote:
Kom vechten dan!quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja wonderbaarlijk he?
Oorspronkelijk linken mensen Johannes Vermeer aan Delft maar dat is allemaal gelul natuurlijk.
Ziekelijk ja, en al die beschuldigingen jegens de overheid zijn ook nog niet zo onlogisch ook. Die kunnen wel wat spanning binnen de bevolking gebruiken ipv dat ze als 1 blok tegen de regering zijn maar we zullen zien. Ik haat complotdenkers.quote:
Kom op man, ik heb Delft op de kaart gezet!quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan!
[..]
Ziekelijk ja, en al die beschuldigingen jegens de overheid zijn ook nog niet zo onlogisch ook. Die kunnen wel wat spanning binnen de bevolking gebruiken ipv dat ze als 1 blok tegen de regering zijn maar we zullen zien. Ik haat complotdenkers.
hommoquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:36 schreef Jojoortje het volgende:
Lig nog in bed op een elektrisch dekentje
Oh dat ding dat je voor je verjaardag hebt gehad?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:36 schreef Jojoortje het volgende:
Lig nog in bed op een elektrisch dekentje
Juist die jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh dat ding dat je voor je verjaardag hebt gehad?Komt mooi van pas nu dan.
![]()
Ik denk dat Caland nu ook met bevrorent traantjes in een slaapzak ligt te creperen en met trillende lipjes van z'n hete thee aan het slurpen is.
Wat moet je erop schrijven?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:42 schreef Littlerabbit het volgende:
BAM 20 enveloppen beschreven nog 23 te gaan. Wanneer stappen mensen eens over op email...
Tot zover hoofdstuk 1 uit mijn boeiende levenLater meer.
Lieve Sinterklaas,quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:42 schreef Littlerabbit het volgende:
BAM 20 enveloppen beschreven nog 23 te gaan. Wanneer stappen mensen eens over op email...
Tot zover hoofdstuk 1 uit mijn boeiende levenLater meer.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lieve Sinterklaas,
Verlos ons van Mounir en Ten Have.
Kusjes littlerabbit.
Adressen, heel veel adressen en er zitten inderdaad een aantal Spaanse tussen.quote:
Moet je dat vaak doen? Anders kun je ze beter uitprinten op stickervellen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Adressen, heel veel adressen en er zitten inderdaad een aantal Spaanse tussen.
Ach joh lekker nummertje op en het lukt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |